|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, zo ongeveer, alleen zit dat discovery channel logo er bij mij niet op, en is het ook geen importversie. @RalphPlug dus, maandag is weer zwaar.. [Dit bericht is gewijzigd door Sjaakie op 08-09-2008 12:24] |
|
Oh beter! |
|
quote: Het is ook niet snel goed he? Die dan? quote: Reuze! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Nee, die is het ook niet, ik zal straks zelf wel even een plaatje proberen te vinden, hehe |
|
quote: Ik geef het op. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: :') Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Haha, dat was me niet eens opgevallen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Gisteravond Blue Velvet gezien. |
|
gisteravond deze; erg fout maar erg vermakelijk met een paar snaken op hehe |
|
Hmm, aardig film wel ja. Gisteren Species III gekeken, blijft ook een leuke reeks films. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
vond het maar een matige film ghostrider. |
|
quote: je bent niet de enige. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
"aardige film" als in één keer leuk, daarna niet meer. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Blackheart viel tegen, maar voor de rest is Ghostrider een goeie vertaling van de strip naar film, daarnaast is het tweede gedeelte zeer vermakelijk; het bouwt allemaal wel veel te traag op imo. Species III zag ik Teabag, mijn favo acteur uit Prison break in voorkomen, daarna echter weggezapt aangezien ik sinds het erbarmelijke deel 2 niet meer aan deel 3 durf te gaan... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-09-2008 0:02] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Christiane F. - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo |
|
gezien: Harold and Kuhmar escape from Guantanamo bay is goed maar niet zo goed als hun 1e film |
|
en "superbad" (McLovin ) |
|
Aeon Flux ofzoiets, rare film |
|
quote: dat wilde ik nog doen vandaag "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:*heeft dvd van film én cartoonserie en gaat nu écht plat* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Binnenkort ook eens kijken! quote: Waarschijnlijk wel de slechtste film die ik ooit heb gezien. |
|
quote: Dan moet je deze maar eens kijken: |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hehe, doe ik als ik de kans ervoor krijg, een Schwarzenegger-film móet wel beter zijn! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |