|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Vrijdag waarsch zien. |
|
Ja, jammer van de hype maar een toffe film vind ik. De afgelopen tijd: Silver, wat je ervan kan verwachten. Unknown, saai. Too Young To Die, vermakelijk maar niets bijzonders. A Perfect Murder, vet, maar ik moet er wel bijzeggen dat ik Dial M For Murder nog niet heb gezien. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 15-08-2008 0:17] |
|
Transsiberian Nieuwste film van de regisseur van o.a. The Machinist, viel toch wat tegen maar wel mooi om Woody Harrelson eens te zien in de rol van een erg sympathieke/aardige meneer. Verder vrij voorspelbaar en het duurt erg lang voordat de film op gang komt, eenmaal op gang gekomen is het weer iets té over the top allemaal. 6.5/10 Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Gister ; The X - Files 2. Krijgt een 6. Veels te veel gelul [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 15-08-2008 1:18] The trend is dead. |
|
Net dus Revolver, ik snap de titel niet, ze hadden hem beter totaal gestoord kunnen noemen. Mens ik werd er op het einde zelf psychisch door de war van |
|
quote: zojuist gekeken en erg erg gaaf idd [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 15-08-2008 1:56] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
hehe vind dat moment van die twee dikke mensen "in love" met dat amon tobin muziekje er onder zo geniaal, kan dat wel 100x zien. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
echt geweldig jah, wel vaag soms worden er rare sprongen gemaakt, opeens dat die 2 samen zijn, wat in normale films vaak de belangrijkste stukjes zijn, is in deze film overgeslagen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
klopt ja! om het verhaal hoef je 't eigenlijk niet te kijken, alle segmenten hadden wat mij betrefd een volledige film mogen zijn! heerlijke stijl verder, ik blijf deze regisseur iig in de gaten houden! in de making of zit ook een hoop materiaal wat uiteindelijk niet in de film is gekomen helaas. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 15-08-2008 2:14] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Trauma, debiele shit. "Asia Argento was directed by her father Dario Argento in one of her first works, Trauma (1993), when she was 16. During this film she also had her first nude scene." Respect voor haar vader, dat wel! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 15-08-2008 3:20] |
|
Men Behind the Sun 4. Wil je muilperen? |
|
quote: De meest beroerde dubbelaflevering van de X-Files ooit. Behoorlijk sneu eigenlijk dat dit in de bios is verschenen. Het was meer een lange aflevering van CSI dan een x-File. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Is het nog wat? Vast niet, he? Ik heb hier alleen deel 1 liggen, die is wel hard. |
|
Deel 4 is wreed, maar op een andere manier dan in deel 1. Er worden bijvoorbeeld meerdere babies doodgemaakt. Hoogzwangere vrouwen in de buik trappen en ernaast staan lachen. Onschuldige mensen worden als beesten mishandeld, en er worden veel mensen verkracht. Wil je muilperen? |
|
quote: Kortom, een gezellige familiefilm voor de zondagochtend. |
|
luek Suck my piss |
|
quote: Vroegah keken we gewoon André van Duin.. |
|
die deed dat ook altijd? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ja, met Corrie van Gorp, de bitch. |
|
quote: Ik vond de aanpak een stuk serieuzer dan de voorgaande delen. Niet de extreme scènes uit deel 1 en 2 maar meer op het drama gericht. (op één scène na dan) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Straw Dogs, vette film! |
|
quote: quote: |
|
The Children of Huan Shi in de bios. Enorm mooie film. |
|
quote: Oh, die heb ik laatst nog gezien. Wat een gedrocht van een film, tering. Verrassend triviaal |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |