|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The Lord of the Rings: The Two Towers |
|
vandaag king kong. goeie film wel, alleen was het op een aantal momenten net of ik jurassic park zat te kijken. en gisteren rest stop. een film uit de wolf creek/saw generatie die de plank in mijn ogen toch behoorlijk mis slaat. ik vond het in ieder geval maar niks. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
WB ammuseer me even |
|
quote: kom maar langs "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Laatst weer Die Hard with a Vengeance, ghe ghe, geinige films toch . |
|
The Machinist |
|
The Ladykillers.. Érg sterke film! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Perfume: The Story of a Murderer. Erg goed |
|
Goed bezig! Gisteren natuurlijk The Lord of the Rings: The Return of the King gezien, hebben we dat ook weer gehad. De extended versie voegt zeker wat toe, en ik vond ze toffer dan toen ik ze in de bioscoop zag, doordat het nu wat langer geleden is dat ik het boek had gelezen (tenminste, de eerste twee delen) en veel dingen inmiddels weer wat anders interpreteer. |
|
heb eindelijk la ve en rose gezien. ontzettend mooi! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Leuk! [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 07-07-2008 17:01] |
|
gisteren was They op tv. nou kende ik em niet, stukje kijken. we zijn uit verveling eerder gaan slapen. muh. saai ende voorspelbaar. edit: dus niet afgekeken, is het einde wel wat waard? [Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 07-07-2008 17:07] |
|
Gisteren: Borat Ali G Clerks 1 + 2 Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Clerks is dat zwart witte gedoe, right? Filmpje gaan kijken omdat ik me verveelde voor het concert van Forbidden. "Hoe overleef ik mezelf?" Ge-wel-dig. |
|
Alleen de eerste. |
|
Gister een stuk Black Mask met Jet Li. Langer dan een kwartier heb ik het niet vol gehouden. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Starship Troopers. Blijft gaaf. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Alleen deel 1 is in zwart/wit maar laat je dat niet afschrikken. Het voegt weliswaar niks toe maar de film is gewoon super. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 07-07-2008 19:42] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: het vervolg is trouwens ook super |
|
quote: Klopt ja. Het is meer een recht toe rechts aan comedy maar nog steeds zeer vette humor. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ja, ik heb 'm meerdere malen bekeken, toevallig eens gekocht, wist niet dat er een 2e was. Zeker eens uitchecken dan |
|
Clercks, alsook de Jay and Silent Bob films, zijn inderdaad retegaaf . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Die eerste is de enige die ik nog niet bekeken heb, ik heb niet zo'n zin om een zwart/witte film te bekijken. Ik vind jay en silent bob eigenlijk sowieso het gaafst. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Daar zat ik in 't begin ook niet echt op te wachten, toch maar gekeken, echt tof. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |