|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Net terug van Th Dark Knight Hele gave film dat, de "nieuwe" Batman is zoveel zwarter dan de oude films. En Heath Ledger was inderdaad fenomenaal. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Toevallig, die heb ik net ook gezien.. |
|
Legally Blond II signature |
|
Dark Knight ook gezien...niet erg slecht, maar ik begrijp alle poeha niet. Aan het gegeven Batman kleven nogal wat nadelen. De onwerkelijkheid van een stad als Gotham waar bad crooks en één iemand met teveel geld het verschil tussen goed en slecht duidelijk maken. Is het de einige stad van het land? Batman met zijn piekoren en zware hijgstem als ware hij niet Bruce Wayne....de loverstory tussen één vrouw en twee kerels. The Joker...mjah, behoorlijk archertype acteerwerk. Beetje over de top helaas. Nu hij dood is, moet het geniaal zijn? Om over Two Face maar te zwijgen.... Nee, meer dan een 7- krijgt de film niet. Helaas een tegenvaller, ook mede door alle gaten in het verhaal en vervelende moralistische trekjes. Typisch Amerikaans product helaas. Batman Begins was 'overtuigender'... Doe mij maar Spiderman...de anti-held. |
|
Long live the new flesh! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Zaterdag The Dark Knight gezien!! [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 04-08-2008 15:37] Het is de lichtinval ;') |
|
Laatst ook een film gezien met mooie complot wendingen.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:Damn, die hoes is vetter als mijn versie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Eraser en tijdje terug: Toxic Avenger |
|
De versie die ik zag had helemaal geen hoes... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Boefje! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik heb de UK import, zelfde hoes als de R2 release hier... kon die toen nooit vinden, mooiste hoes is nog de criterion: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Net de nieuwe Batman in de bios gezien. Donders wat een gave film, echt de moeite waard om voor naar de bioscoop te gaan. Batman, The Joker en Two Face Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Idd, überheerschend en supergaaf xPi www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Carlito's Way met Al Pacino |
|
Hehe, daar had Trey een filmposter van boven zijn bed hangen, gister in Showtime! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Virus Hehe, zo slecht Faustian Spirit of the Earth |
|
Mean machine dus, wat een kutfilm Alleen The monk was leuk |
|
Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Gisteren de nieuwe X-Files gezien, saaaai. Jammer. Maar gelukkig heb ik hier de hele serie op DVD liggen, die is wel leuk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ja de film viel erg tegen, Het paranormale wordt slechts als een bijzaak gebruikt, de hele zaak die ze behandelen is te weinig uitgewerkt terwijl daar alle mogelijkheid toe is. Al met al komt de film niet uit boven een standaard krimi serie aflevering. Beetje jammer. Al zijn de pedofilie grappen in de film wel weer leuk. [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 08-08-2008 8:42] |
|
quote: Vond hem anders best vermakelijk, al was ie een beetje standaard. en daarbij is Vinnie Jones gewoon gaaf. |
|
Gisteren Harold and Maude gezien. Wat een meesterlijke film zeg. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |