|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:lood om oud ijzer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: De tering, dat meen je hoop ik niet echt he? Die film meer dan een keer kijken grenst aan zelfmutilatie. Wat een KUTFILM. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Nu op SBS6: Madagascar En ik vind hem leuk |
|
Dat meen je niet, zaaddodende standaardfabricatie. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Sub-zero, op rtl7. Wat een ongelofelijk slappe zaadfilm. Verder dan de helft ben ik niet gekomen, ik vond mijn nachtrust toch belangrijker. quote: Gave film man! [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 22-08-2008 20:45] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
the illusionist leuk, heel vermakelijk |
|
The Ninth Gate => Gave occulte thriller met Johnny Depp, maar een zeer dwaas einde. Wel hulde voor de geniale soundtrack K-19: The Widowmaker => Entertainende duikbootfilm met Harrison Ford en Liam Neeson Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Gewoon irreversible doen man, knettervette en harde film! Al die beginnende kutstudentjes meteen schoqueren... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: ook gezien. Een gave film is het zeker, enkel spijtig van dat, naar mijn mening, open einde. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Waking Life |
|
|
|
Ik kwam die naam ergens tegen hier op het forum geloof ik, alleen weet ik niet meer waar.. |
|
In het filosofie-topic. |
|
Donny Darko signature |
|
quote:Ah ja dat was het. Vage film was het maar ik heb me wel vermaakt. |
|
Vannacht ex-drummer gekeken. Wat een krankzinnige film, wel erg vermakelijk. |
|
Hipnos (Hypnos) Style over content. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
zaterdag: edward scissorhands blue crush into the blue vandaag: national lampoons las vegas dinges speed 2: cruise control damn, weer even genoeg films gezien voorlopig "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Felon, zeer gave film |
|
[rec] gekeken. Één van de spannendere en leukere films die ik de laatste tijd heb gezien. Zeker aan te raden. http://www.imdb.com/title/tt1038988/ |
|
Gisteren met een groepje vrienden nog maar eens naar X-Files: I Want to Believe geweest. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Nog maar eens Blijft een uitstekende verfilming van een geniaal boek. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Deze gister ook gezien, vond 'm wel ok maar niet meer dan dat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |