|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Er komt geloof ik nog een live action serie die zich tussen deel drie en vier afspeelt (als ik me niet vergis), maar nog drie films gaat volgens Lucas helaas niet meer gebeuren nee. Jammer, want de verhalen zijn er geloof ik wel in boekvorm. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Er is ongelooflijk veel (canon) Star Wars verhaal, dat raakt over tienduizend jaar nog niet op! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 23-09-2008 12:39] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Jessica Simpson is prima te doen. |
|
quote:Wel de Darth Lucas verhalen. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 23-09-2008 14:58] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat inhoudsloze, blonde stuk vreten? Laat me niet lachen. :') http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Darth Lucas was na de eerste film al niet meer de enige Star Wars schrijver Maar inderdaad, er is buiten de films/animatie weinig koopbare Star Wars output van Lucas. En er ligt volgens mij sowieso nog steeds veel ongebruikt materiaal (mede) van hem, maar daar heeft hij dan weer geen zin om iets mee te doen (dus is het niet relevant...). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dat jij gelijk voor een goed gesprek kiest, tja. :') |
|
quote: mijn probleem met deze film is dat de twee coole nieuwe figuren dood gaan (darth maul en quijon, ofzoiets) en de grootste sukkel (Jar-jar) overleeft. Vooral darth maul had best nog wel in delen II en II actief kunnen zijn denk ik zo |
|
quote:Iets kan ze niet, maar vind het wel weer mooi dat Kimmey alles wat er ook maar iets beter dan haar uitziet zum kotzen vind. |
|
Nou, das best veel dan Jan! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:C3PO overleefd alle 6 films hehe Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
En R2-D2 ook. Spectre, moet er ineens aan denken, maar heb jij de meest recente versie van deel 6 dan gezien, waarbij ik vooral doel op het einde waarin de geesten van Anakin, Obi-Wan en Yoda tijdens dat Ewok-feest Luke nog even komen bezoeken? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
30 Days of Night [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 23-09-2008 20:57] |
|
quote:C3PO is een stuk irritanter Ja, dat is de versie die op dvd is uitgekomen. Zeer recentelijk dus ook het orgineel op dvd. Die eindsequence met Hayden ja, ach.. lijkt me vrij logisch. Heb ik het nou mis dat die eindsequence ook andere muziek heeft (dat Ewok feest)? Ik kon me van de videobanden altijd herinneren dat dat echt anders was namelijk. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Is ook andere, nieuwe muziek, volgens mij, maar zeker weten doe ik het ook niet. Enfin: zojuist dus deel 2 en 3 gedaan. Morgen even niets en donderdag beginnen met deel 4. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
De afgelopen dagen Spiderman maar eens gekeken, deel I en deel II helemaal, bij deel III viel ik in slaap, maar dat lag helemaal aan mij. Wel een aardige serie films, niet schokkend, en niet bijster fantastisch, maar voor inhoudsloze actie wel aardig. Boeiender |
|
Eerste vind ik leuk, tweede gaat ook nog wel maar die derde is inderdaad een draak van een ding ja. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ah, ik had net het idee om de derde nog even op te zetten aangezien ik dus in slaap ben gevallen. Leek mij wel grappig met een Ev0l spiderman. Boeiender |
|
quote:Ik kan het natuurlijk ook op 1 van die geekforums opzoeken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
The Prestige |
|
quote: +1 idd echt tenenkrommend slecht; heb me er flinkan geergerd. Ik ben trouwens wel benieuwd naar The clone wars, omdat de maker Tartakovsky is; de maker van het geniale Dexter's lab. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Scarface signature |
|
1e helft van Tropic Thunder, vond het niet lollig genoeg. Jammer want andere Stiller-films vind ik echt enorm grappig. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Sweeny Todd, prachtige film Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |