|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bizar hongaars drieluik die vol zit met geniale visuele shots, ranzigheden en ideeën; een oversekste soldaat met een penis als vlammenwerper, eetwedstrijden met liters kots, en een zwaar gestoorde dierenopzetter. Helaas qua verhaal niet geheel overtuigend... toch erg vermakelijk en 'fris'... soundtrack van Amon Tobin! trailer: http://www.youtube.com/watch?v=F_TReXQ_K1M Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Snatch |
|
quote: Volgens mij moet ik hem zien. Gisteren Hero, wel mooi allemaal, perfect voor de situatie. |
|
Thelma & Louise Two-Lane Blacktop Shi gan |
|
quote: Zeker doen! Het is een soort kruising tussen Fellini en Miike Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
The happening: Matige film met weinig spanning. Het verhaal en de uitvoering is ook niet geweldig. |
|
oei ik naar Noise gekeken met Tim Robbins (Arlington Road) beetje zwarte humor ok film, over lawaaitolerantie (intolerantie) schitterende acteur wel signature |
|
The Golden Compass |
|
quote: ook gezien... was teveel dromerige meidenfilm vinnek nog es ARlington Road gekeken signature |
|
Sunshine Een prachtige film die het in het midden houdt tussen 2001: A space odyssey en Event horizon. In de toekomst dooft de zon uit en een team wetenschappers en astronauten onderneemt een ruimtereis om een bom in het hart van de zon te deponeren. Visueel en emotioneel een erg mooie film. Alien vs. Predator 2 Na alle negatieve reacties viel hij me nog best mee. Het is pure pulp maar ook daar kan ik me goed mee vermaken. 2 minpuntjes vond ik het hele menselijke element in de film dat te nadrukkelijk aanwezig is terwijl het een film is over een Alien en een Predator. En alle gevechtsscenes tussen A en P zijn in het donker en daardoor erg onduidelijk. Daar had deel 1 geen last van. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Haze Geniale 49 minuten van Tsukamoto. |
|
Anchorman Attack of the Killer Tomatoes Bloodsucking Freaks Commando The Prowler Intruder Wil je muilperen? |
|
quote: Die moet ik ook nog zien. LOUD NOISES!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ikzelf, vond het wel een aardige film met een paar (erg) leuke grappen. Wil je muilperen? |
|
Kung Fu Panda Wall-E Het is de lichtinval ;') |
|
10.000 bc wat een domme film... mijn archeologische tenen krulden ervan wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
zeg wel!! bah!! signature |
|
Ik vond 10000 BC wel tof, alleen vond ik die mammoeten in Egypte een beetje vergezocht. Gisteren Elizabeth The Golden Age gezien, mooie film! |
|
Vanilla Sky |
|
[REC] ; aanrader! De reportage setting zorgt voor een overtuigend hysterisch sfeertje; heb me prima vermaakt! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Irréversible, zaten best wat zieke scenes in.. |
|
mongol superfilm!!! alleen klopt t verhaal toch niet helemaal...schijnt een drieluik te zijn dus k wacht in spanning af wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Superfilm! Een van mijn persoonlijke favorieten... subliem camerawerk en prachtige cinematografie... check ook de andere film van dezelfde regisseur: Seul Contre Tous... iets minder brutaal maar wel een gitzwarte kijk op het leven als oude/versleten lul. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Ik vond 'm ook erg goed ja! Ga ik zeker nog een keer kijken.. En bedankt voor de tip, die film moet ik ook maar eens zien dan.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |