|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hahaha ik viel in slaap tijdens die film. Suck my piss |
|
quote: Was dat omdat de Indianen melk gaven terwijl de vikingen lactose intollerantie hadden en daarvan behoorlijke buikpijn kregen en dachten dat ze vergiftigd waren? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hehe, ik vond het idee gaver dan de uitwerking, maar zeker vermakelijk. Doe mij dan maar Hot Fuzz, hehe. |
|
+1 +1 Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Casualties of War Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Haha ik vond die trailer zo kansloos, net zoals het hele concept van vikingen die de Indianen gaan ownen. En de vikingen waren rip-off's van Warhammer chaos warriors. Maar ehm: Indianen hebben geen gedomesticeerde dieren (iig geen die melk geven?)dus juist de Indianen zouden lactose intolerantie moeten hebben. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Ik vraag me nog steeds af of ik de film wel goed begrepen heb |
|
Mail Order Wife ni echt goe denkk Strangers in de cinema ... lekker bibberen en verschieten, maar nul de botten verhaal... signature |
|
World Trade Center |
|
Is daar al een film van? Is die niet enorm verziekt door amerikaans patrotisme? quote: ah jah inderdaad, en vikingen hadden wel vee. Dus de indianen voelden zich vergiftigd. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 05-07-2008 17:10] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat is geen 'concept'. Het is de geschiedenis. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Urstiftung signature |
|
quote: Ik doelde meer op de hele manier waarop het wordt voorgesteld. Heb je die 'vikingen' al gezien? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Nee. De film heb ik nog niet gezien. Ik kijk er wel eerlijk gezegd naar uit. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
The Glorious Liberation Of The People's Technocratic Republic Of Vinland By The Combined Forces Of The United Territories Of Europe . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Goeie shit dus! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Vorige week Rise of the Foot Soldier gezien. Vette film. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Films zijn Gay. |
|
quote:Die is wel gaaf ja.. Net gekeken: One Hour Photo |
|
quote: vooral Foot in the ass of a soldier signature |
|
Coach Carter Mwaaaaaaaaaaah Faustian Spirit of the Earth |
|
the incredible hulk! |
|
quote: hele vette film is dat ja. Suck my piss |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |