![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
House of the Flying Daggers Pan's Labyrinth Beide ![]() ![]() |
|
quote: ik wel iig ![]() Suck my piss ![]() |
|
quote: ik totaal niet ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
GOH ![]() |
|
geen kak signature ![]() |
|
iemand? Spiderman? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-08-2008 20:50] signature ![]() |
|
zaterdagnacht bij spectre The Love Guru gekeken. Geniaal ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 26-08-2008 0:10] ![]() |
|
What is the capital of Thailand ![]() ![]() |
|
War Inc. Tering die film kan ik niet echt plaatsen, en wou hem eigenlijk afzetten. Maar aan het eind werd het wel wat beter. Tis een actie comedy, maar de comedy is echt verstopt, schaarst en wordt niet echt gebracht als grappig. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ook gezien ja, leuker dan verwacht ![]() ![]() |
|
Madagascar 2 komt binnenkort uit. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Hellboy Leuke beelden en animaties, maar echt heel sterk vond ik hem niet. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Vanochtend The Langoliers afgekeken en vanmiddag Donnie Darko begonnen ![]() ![]() |
|
Felon, rauw en goed. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Gister op tv gezien Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Jups, ik ook. Goede film wel, ik vind alleen het einde wat vaag. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Gister een stuk van 'What the bleep do we know?' gezien. Dat moet wel de vaaaaagste film ooit zijn. Ik kwam er middenin, dus ik snapt er helemaal geen flikker van. Klonk intelligent allemaal, dat wel. ![]() |
|
Die mag je helemaal niet kijken van sommige geleerden hier ![]() ![]() |
|
@WitteRiddert; wat was het onderwerp van die film dan? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
"I can only conclude that the writers picked up a quantum physics book, didn't understand a word of it, then watched The Matrix about a thousand times, and proceeded to write this movie." ![]() ![]() |
|
quote: Het verhaal was leuk, maar de film zelf mist wat. Sommige dingen hadden niet gehoeven. Ik vond de muziek ook meerdere malen vervelend aanwezig, en inderdaad een apart einde, zeker omdat Depp opeens zelf 'zijn leven in eigen hand gaat nemen,' of wat dat ook was. Hij zal wel de uitverkorene zijn geweest. ![]() |
|
quote: Ja, kwantummechanica, maar dan op de verkeerde manier, aldus Schaep. Lijkt me ook praktisch onmogelijk om dat op een duidelijke manier uit te leggen/uit te beelden. De film liet zich omschrijven als een combinatie van een documentaire, comedy, drama en heel veel visuele effecten, of zo. ![]() |
|
quote: Nou ja, het was maar een quote van een comment op IMDB en ik weet weinig over kwantummechanica, maar dit schijnt het niet te zijn. Ik vond de film zelf te zweverig en miste een onderbouwing, maar het prikkelde de verbeelding wel, zeg maar. ![]() |
|
Ghehe, nou van kwantummechanica heb ik de ballen verstand dus het zal me niet zoveel zeggen vrees ik. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |