![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Voor de Pasolini fans raad ik toch zeker het eerder genoemde 'Satyricon' aan van Fellini. Een nachtmerrie-achtige afzinking in de geest van de cineast. Decandentie, geweld, sex, de mens blijft onaangedaan, vreet zich vol met duiven en varkens en lacht om afgehakte handen en brandende dichters. [Dit bericht is gewijzigd door Schaffelaer op 25-09-2008 17:34] Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Zojuist Waking Life weer eens gekeken, blijft een geniale film. ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
- Felon http://www.imdb.com/title/tt1117385/ Nee geen fantasy film zoals de titel misschien doet vermoeden (die troep kijk ik niet). Maar een rauwe edoch ietwat onrealistisch aandoende gevangenisfilm. Naar mijn mening ligt het tempo net iets te hoog in de film waardoor je weinig tot geen band met de hoofdrolspeler(s) krijgt. Het dramafactor doet dan helaas net iets te weinig. De rauwe actie maak echter een hoop goed en zelfs Val Kilmer heeft wel een imposante rol, iets wat ik niet had verwacht. Op het gebied van echt goede drama/gevangenis film schiet het uitdiepen van de karakters echter enorm te kort dus en tevens het beeld wat we krijgen van de corruptie binnen de gevangenis. Het einde is dan ook helaas precies wat je verwacht. Toch heb ik me weten te vermaken: 6.8/10 [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 26-09-2008 0:35] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Gisteren Chopper en Machine Girl. Beide zeer vet! ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Ik moet me echt nog eens verdiepen in de Fellini films, maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen?. Zelfde geld voor Alejandro Jodorowsky... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
No Trains No Planes, goede Nederlandse film met veel sfeer. ![]() |
|
quote: Fellini: -Roma -La dolce vita -Otto e mezzo Jodorowsky: -El topo -Santa Sangre -The holy mountain Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Zelf gezien: ![]() ![]() De meest rauwe en realistische drugs-film over dealers ooit! Deel 2 en 3 staan al klaar! ![]() ![]() Hoe kon dit toch fout gaan? Een matte en onge-inspireerde bedoening... ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
V For Vendetta Ik vond het een prima film met een duidelijke boodschap Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Tropic Thunder, wel vermakelijk. ![]() |
|
There Will Be Blood ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
wasdie tweede? signature ![]() |
|
The Mist ![]() |
|
Kom jij nog wel eens buiten? ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Jij loopt 's avonds buiten? ![]() |
|
What is this "buiten" you speak of? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Dit kijk je toch op een avond weg of niet dan ![]() ![]() |
|
quote: Jaoh, met de juiste definitie van avond lukt dat prima! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 28-09-2008 17:50] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Tuurlijk. ![]() Maarre, 4 films op een avond, nou nee. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Och, als je 2 horror/scifi freaks bij elkaar zet met bier, whiskey en zak wiet gaat dat best ![]() ![]() |
|
Hehehe. Dan lijkt het me wel sterk dat je het einde van film 4 de volgende dag nog weet. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |