|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat methodacting is hem ook fataal geworden, als je zo in een karakter gaat zitten zoals hij (in Brokeback Mountain erg letterlijk ) dan kun je daar serieuze shit mee krijgen. Ik las in een interview dat hij zich voor deze rol een maand lang heeft opgesloten in een hotelkamer om de joker echt te worden [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 27-07-2008 12:22] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ghehehe, gezellig.. ben er toch ook wel benieuwd naar. [Dit bericht is gewijzigd door pneumothorax op 27-07-2008 2:56] |
|
quote: Vind de eerste twee films over Batman te cartoony overkomen en Jack vond ik als de Joker maar vervelend. |
|
quote: Hehehe, het is dan ook een verfilming van een strip/tekenfilm. En jack vervelend? Hoe kan dat nou... De man is een acteergod. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 27-07-2008 14:48] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Als ze er een echte film van maken, dus geen tekenfilm, mag het van mij een pak realistischer worden gedaan. Er zaten in de eerste twee Batman films net geen tekst ballonnetjes bij. |
|
quote: Hij zette die Joker dan ook wel briljant neer. Gisteren dus Dark Knight gezien, superaanrader. Ook voor mensen die niet houden van superheldenfilms. Verrassend triviaal |
|
quote: Absoluut. Mijn pa wilde hem ook graag zien dus ik ben vanavond nog een keer geweest |
|
Ik hou niet van superheldenfilms. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: ik dacht ooit ook dat ik niet van maffiafilms hield voordat ik "the godfather I en II" had gezien. Maar gelukkig heb ik toendertijd wel gekeken. maar deze film is erg goed. Ook de aanstaande "watchmen" film heeft alles in zich om een parel te worden (als ook maar 10 % van de klasse van comic wordt bereikt ten minste). |
|
Machine girl gezien gisteren, lekker overdreven Japanse splatterfilm. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Batman Returns Matig verhaal, had meer in gezeten. |
|
quote: A.I.? ja, nogal vrij verhalerig , wendingen, moraal zeker voor een Spielberg ja signature |
|
quote: Kubrick eigenlijk Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
dat maakt zin signature |
|
Gisteren ook The dark knight gezien en The joker sneeuwt Batman toch wel onder; dat gesmak van em.. Briljante film weer dus; goed verhaal, flinke vaart erin; heb op t puntje van de stoel gezeten. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-07-2008 16:58] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: diegene die Harvey Dent (two-face) speelde heerste ook behoorlijk trouwens. |
|
quote:Kubrick stierf voordat ie hem afhad, vandaar dat Spielberg hem afmaakte (de film) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
En vernaaide. (lees ik hier en daar). Ik ben nogal een kubrick fan, maar ik durf deze film gewoon niet te gaan kijken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Yep, klotefilm. Gekeken: Christmas Vacation. |
|
A.I. was niet eens zo slecht, ondanks de mierzoete klote-scenes die Spielberg erin geflikkerd heeft. Zeker wel de moeite van een keer kijken waard. Gewoon even door de typische "E.T. phone home" stukken heenbijten. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Borderland; over een secte in mexico. Een leuke scene waarin ze een arm afzagen/ Wilbur (wants to kill himself) hele mooie film waarin zelfmoord toch wel een beetje goed is. met Mads Mikkelsen, goeie acteur zit ook in Adams Ãbler(2005). http://www.imdb.com/name/nm0586568/bio Suck my piss |
|
hmmm... Cypher nog es signature |
|
hm er was een andere versie van donnie darko op tv rtl7, directors cut ofzo? of is de DVD versie de directors cut? iig was deze op tv debiel, andere muziek en goedkoop uitziend futuristisch gelul met een oog... WTF?! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Net the 5th Element weer eens gezien, dat was lang geleden, blijft een gave film vind ik. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |