|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Platoon Once Upon A Time In Norway come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Zo, ik ben er weer klaar mee voor een paar maanden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik had al zo'n vermoeden dat die vandaag zou volgen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: de lange of de korte versie? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
De lange natuurlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Jes, kan ik eindelijk weer Star Wars kijken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: heersch Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Zeitgeist, hmm veel minder overdreven aluminuiumhoedjes als ik dacht, zelfs overtuigend. Aan de andere kant heb ik erg veel moeite met dat ze wel erg makkelijk oorlogen kunnen veroorzaken, alsof de oorlogen echt zo makkelijk te dicteren zijn. En natuurlijk beetje moeilijk op te zoeken de bewijzen die ze aandragen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
The Dark Knight |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Fahrenheit 911 was op de buis, dus gekeken. Gelukkig post Chel niet meer, want anders had ik een virtueel pak slaag gekregen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
heb trouwens chariots of the gods gezien, opzich viel het nog mee, k ben iig wel wat meer versteld van het kunnen van die volken. We snappen er idd geen ene klote van en wetenschap geeft ook veel pruts antwoorden, maar Erich maakt ook wel te makkelijk zn aannames. http://www.dumpert.nl/mediabase/34608/b1fc3c55/hoe_stonehenge_gebouwd_is.html geen buitenaardsewezens meer nodig [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 12-09-2008 11:58] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hoezo dat? |
|
Michael houd niet zo van Michael. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
homo's!! Suck my piss |
|
Sweeney Todd: Dat zingen blijft toch wennen, na een tijdje vond ik het irritant worden terwijl de film verder wel mooi is. The Mist: Aparte film, was mooier in de bios geweest maar prima vermaak. |
|
quote: D'r was laatst ook nog een hele documentaire op waaruit blijkt dat die Micheal Moore ook niet zo'n fijne jonge is (suprise!) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Dat maakt boes niet meteen een kindervriend natuurlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Oh nee, zeer zeker niet. Maar het is wel een goed voorbeeld van "niet alles geloven wat je op TV ziet". I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Die docu moet ik nog eens zien, ik weet op welke je doelt. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik vond het eerst wel leuk om zijn boeken te lezen en zijn films te kijken, maar ik vind het allemaal toch wat te Amerikaans. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 12-09-2008 15:34] |
|
Snakes on a Plane Wel leuk, al die slangen, maar daarmee is ook alles gezegd. Faustian Spirit of the Earth |
|
Mongol, wel aardig goede film |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 14-09-2008 12:04] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |