|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Vorige week ook gezien www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
iemand "The hulk" en/of "The happening" al gezien?? |
|
Ja ik, alle 2 Het is de lichtinval ;') |
|
Amadeus. |
|
quote: en?? was het wat?? |
|
The Hulk vind ik zelf niet zo heel leuk maar The Happening is erg spannend! Zeker aanrader.. Het is de lichtinval ;') |
|
De beste Ken Russell film die ik tot nu toe gezien heb, het infame 'The Devils'. Volgens mij had ik de angeleye bootleg te pakken, want de kwaliteit was niet al te best, maar de befaamde 'christ-rape' scene (door een bende hysterische nonnen) bleek opvallend intact te zijn. Krachtige (nu weer actuele) thematiek, uitstekend acteerwerk, verbluffende aankleding en fotografie en een handvol onvergetelijke scenes. Absolute aandrader!! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: dan ben je ongeveer de enige.... |
|
Vanacht gezien: - Ronin - Falling Down Beide wel gaaf |
|
natural born killers ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Enemy of the State |
|
Amores Perros, toch wel de beste van de drie naar mijn mening. |
|
300 Ik moest erg veel denken aan andere films.. Geen sterk orgineel verhaal, Ook niet bepaald creatief met `monsters`.. en teveel computeranimatie naar mijn mening. |
|
volgens mijn is het bijna allemaal computeranimatie. Suck my piss |
|
sleepy hollow weereens gekeken, blijft een heerschfilm... en hudson hawk, ook best vermakelijk. Leuke film, en als extraatje wat zangpartijen van bruce willis, behoorlijk goeie stem heeft die dude "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Alsof je een pr0nootje opzet en klaagt dat er teveel piem0ls te zien zijn... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
This is England. Redelijk herkenbaar als je in het Noorden woont, sterke film. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Nahhh jahhh zeg, gewoon Hartstikke Alien versus Tremors Zelfs dat krabbebeest van Alien is nagebootst [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 01-07-2008 23:57] |
|
Blade Trinity, wel vermakelijk. Gisteren Desperado, geniaal. Eergisteren Nightmare on Elmstreet, mooi werk. Die was ik nog vergeten. |
|
Net gekeken. Heerschfilm, heerlijk dom! Het is wel duidelijk aantoonbaar dat de man achter deze film, mike judge dus, de bedenker van beavis en butthead is. Voor fans van deze twee een absolute aanrader! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Die ga ik nu ook kijken.. |
|
quote: Veel plezier dan! Edit: Blue Velvet, even laten bezinken. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 02-07-2008 2:48] |
|
shit ja, die moet ik ook nog steeds zien... Dear dirty delightful old drunken old days |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |