IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : K3 en het Magische Medaillon (film / filmstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 08-08-2008 11:42 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer



Coffy is the colour.... of your skin!!


Dear dirty delightful old drunken old days


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-08-2008 21:54 by Schaep Profiel van Schaep

Candyman en The Dead Zone.


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 09-08-2008 22:14 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

Gister The game met michael douglas, wat een geniale mindfuckfilm, wat zonde dat ik die nog niet eerder had gekeken


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 09-08-2008 23:51 by MetalJan Profiel van MetalJan

Dat is idd een erg goeie film!

Net Barely Legal gezien. Tja...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-08-2008 0:00 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 8 augustus 2008 11:42 schreef Schaffelaer het volgende:


Coffy is the colour.... of your skin!!


Blaxploitation flicks rule.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 10-08-2008 2:08 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Argh
Usericon van Argh
Posted 10-08-2008 2:22 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 9 augustus 2008 21:54 schreef Schaep het volgende:
Candyman en The Dead Zone.


HHHHHHHHHHHhelen, I came for you... die stem! geniaal


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 10-08-2008 10:19 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

ja toffe film!!!


Suck my piss


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-08-2008 11:31 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Het is niet origineel meer maar ik heb gisteren Batman: The Dark knight gezien. Ik heb met volle teugen genoten! Vrienden van me klaagden over de lengte van de film maar van mij had hij zo nog een uurtje langer mogen duren.

Ik vond het al gaaf om The Scarecrow weer voorbij te zien komen in het begin. En dat was nog maar het begin. De sfeer in de gehele film slaat de spijker op z'n kop, het verhaal is ijzersterk, de plotwendingen houden je op het puntje van je stoel en het acteerwerk is subliem. Van mij mag Heath Ledger die Oscar krijgen. Hij tilt deze film echt naar een ander niveau. Zijn vertolking van The Joker is briljant! Ik heb echt genoten van die sadistische humor.

Eigenlijk vond ik de film maar 1 minpunt hebben en dat is dat Harvey Dent niet echt veranderd als hij Two-Face wordt. Ja, z'n uiterlijk natuurlijk wel maar Aaron Eckhart krijgt het niet voor elkaar om hetzelfde soort waanzin neer te zetten als Heath Ledger.

Maar dat is maar een klein minpuntje. Ik denk dat dit de film van het jaar is.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-08-2008 12:18 by spectre Profiel van spectre



Zeer vermakelijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-08-2008 15:25 by mental Profiel van mental

Gister Zwartboek en Das Boot.


Fuck the world and fuck you


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 10-08-2008 15:30 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer


Een cinematographisch meesterwerk van A tot Z.


Dear dirty delightful old drunken old days


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-08-2008 22:13 by Chelman Profiel van Chelman

Klopt. 99% van de horrorgenre is gay. Dit is wel een van de weinige producties die ik thuis op DVD heb liggen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-08-2008 22:16 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Argento is natuurlijk ook niet de minste in het genre, al vind ik Romero en Fulci beter.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 10-08-2008 22:44 by Helvete Profiel van Helvete

Once Upon A Time In The West


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 10-08-2008 22:47 by Dentz Profiel van Dentz

Op dit moment halverwege Sweeney Todd. Gave film.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 11-08-2008 6:20 by MetalViking Profiel van MetalViking

Vannacht bekeken:
Transformers
Alien Vs. Predator Requiem
I Am Legend

Leuke films maar ver van toppers.


Verlekkerd op dood metaal


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-08-2008 9:06 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Gisteren maar weer eens Killing Zoe gekeken, wat blijft dat toch een geweldige film! Hoewel Tarantino alleen de productie op zich genomen heeft is zijn directors trademark toch wel weer duidelijk zichtbaar. Verder keihard, gave dialogen en behoorlijk minimalistisch (vrijwel de hele film is in een pand opgenomen), en acteurs die nog niet helemaal uitgemolken zijn. Aanrader.



[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 11-08-2008 9:07]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-08-2008 9:40 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 11 augustus 2008 9:06 schreef Valorian het volgende:
Gisteren maar weer eens Killing Zoe gekeken, wat blijft dat toch een geweldige film! Hoewel Tarantino alleen de productie op zich genomen heeft is zijn directors trademark toch wel weer duidelijk zichtbaar. Verder keihard, gave dialogen en behoorlijk minimalistisch (vrijwel de hele film is in een pand opgenomen), en acteurs die nog niet helemaal uitgemolken zijn. Aanrader.


Cameo van Ron Jeremy nog gezien?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 11-08-2008 9:50 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 10 augustus 2008 22:13 schreef Chelman het volgende:
Klopt. 99% van de horrorgenre is gay. Dit is wel een van de weinige producties die ik thuis op DVD heb liggen.

quote:
Op 10 augustus 2008 22:16 schreef De Tegenpartij het volgende:
Argento is natuurlijk ook niet de minste in het genre, al vind ik Romero en Fulci beter.

Het verhaal is nou niet bepaald sterk te noemen, maar elk shot is pure eye candy en kan zo ingelijst worden. Het gebruik van kleur is ongelooflijk en hoe in bepaalde shots de kleding van de acteurs is aangepast aan de achtergrond (of omgekeerd) laat argento's meesterlijke oog voor detail zien!

En dan hebben we het nog niet eens over die fantastische soundtrack gehad.


Dear dirty delightful old drunken old days


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-08-2008 13:35 by Schaep Profiel van Schaep

Die moet ik ook snel eens gaan zien.

quote:
Op 10 augustus 2008 2:22 schreef Argh het volgende:
HHHHHHHHHHHhelen, I came for you... die stem! geniaal


Hahaha, geweldig ja.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 11-08-2008 13:36]


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-08-2008 14:03 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Texas Chainsaw Massacre weer eens gekeken, de originele versie uiteraard.

CULT!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 11-08-2008 19:28 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 10 augustus 2008 11:31 schreef XnegativeX het volgende:
Het is niet origineel meer maar ik heb gisteren Batman: The Dark knight gezien. Ik heb met volle teugen genoten! Vrienden van me klaagden over de lengte van de film maar van mij had hij zo nog een uurtje langer mogen duren.

Ik vond het al gaaf om The Scarecrow weer voorbij te zien komen in het begin. En dat was nog maar het begin. De sfeer in de gehele film slaat de spijker op z'n kop, het verhaal is ijzersterk, de plotwendingen houden je op het puntje van je stoel en het acteerwerk is subliem. Van mij mag Heath Ledger die Oscar krijgen. Hij tilt deze film echt naar een ander niveau. Zijn vertolking van The Joker is briljant! Ik heb echt genoten van die sadistische humor.

Eigenlijk vond ik de film maar 1 minpunt hebben en dat is dat Harvey Dent niet echt veranderd als hij Two-Face wordt. Ja, z'n uiterlijk natuurlijk wel maar Aaron Eckhart krijgt het niet voor elkaar om hetzelfde soort waanzin neer te zetten als Heath Ledger.

Maar dat is maar een klein minpuntje. Ik denk dat dit de film van het jaar is.

Gister ook gezien. Ik vond hem ook super. Erg mooie gemaakt. En hij stond ook nog eens heel hard, dus die schrikeffecten kwamen harder aan. Dat was heel tof.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 11-08-2008 20:02 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Puff, Puff, Pass

leuke film met die gast van That 70's Show, moest ff op gang komen maar later was het wel grappig


Suck my piss


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 11-08-2008 22:03 by MetalJan Profiel van MetalJan

Atonement


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen