|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
nu nuchter Apollo 13 1/3 gaaf maar wel heel anders ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Fracture. Gafe film, Anthony Hopkins, still the man! |
|
The Shawshank Redemption Faustian Spirit of the Earth |
|
V for Vendetta Running Scared |
|
Before the devil knows you're dead Gewoon goede film Dear dirty delightful old drunken old days |
|
The Others, was wel goed |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 09-07-2008 22:12] |
|
Ik heb ook nog Til Doeden Os Skiller gezien, die viel een beetje tegen helaas.. |
|
To Die For Mwaaaaah, niet slecht, niet echt goed. Faustian Spirit of the Earth |
|
Laatst Pulp Fiction gekeken. Ja nu pas, balblabla. Vette film zeg. Extreem gaaf hoe die verhaallijnen door elkaar lopen. Normaal heb ik daar een hekel aan (ik wil immers wel rustig een slok drinken kunnen nemen zonder direct belangrijk detail #4245 te missen), maar hier was het erg goed uitgewerkt. Broete poep. |
|
quote: Klinkt als een NET-5-wijvenfilm. :') Of ging het niet over trouwen enzo? [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 10-07-2008 1:47] |
|
Casshern, wel leuk maar ik hou over het algemeen meer van een wat meer consistente filmstijl en ik denk dat het niet positief aan de film heeft bijgedragen dat de regisseur voor deze film altijd videoclips regisseerde, dat was er wel aan af te zien en vond ik toch minder goed werken als je er meer dan twee uur lang naar moet kijken. Verder leken er dingen aan het verhaal ook niet te kloppen. Maar wel weer wat anders en vermakelijk. 2001: A Space Odyssey [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 10-07-2008 4:06] |
|
quote: |
|
Charly; Engelse film nav Lock stock... alleen een stuk minder goed helaas. Eerste deel van Death proof; te gek! Vooral die crash natuurlijk... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Bedoel je Charlie? Op welke manier staat die in verband met Lock, Stock & Two Smoking Barrels dan? En ik neem aan dat je het eerste deel van Grindhouse bedoelt. |
|
quote:Ja het was een comedy maar ik vond 'm totaal niet grappig, kutfilm.. quote:Heb ik gisteravond ook nog gekeken ja.. |
|
quote: :') OT: John Rambo Wat een film.. :') |
|
hahaha vette gore zit er in! Suck my piss |
|
Fucking harde film ja. |
|
Red Corner Best aangename thriller met Richard Gere en heel wat Chinezen. Faustian Spirit of the Earth |
|
Kill Bill 1 & 2, geniale shit. Eerder niet gekeken omdat ik de namen te gay voor woorden vind, maar ik ben tot inkeer gekomen. Vette poep. |
|
Lilja 4-Ever |
|
To End All Wars beetje een vaag verhaal voor een birma kamp, en dan nog waargebeurt ook. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
The Girl In The Park, allemaal veel te toevallig, verder ook niets bijzonders.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |