|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zwartboek Best gave film eigenlijk. |
|
quote: Die is mooi...en een lekker wijf Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Ik heb net 4 Luni, 3 Saptamini si 2 Zile gezien, erg goede film [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 24-07-2008 2:58] |
|
quote: |
|
quote: Zekers! |
|
quote: mwoah, ik vond'm wel aardig. Soldaat van Oranje blijft in ieder geval onovertroffen. |
|
chopper voor de zoveelste keer, heerlijke dialogen. quote: Suck my piss |
|
Truman Show The Gremlins deel 1 Het is de lichtinval ;') |
|
Last King of Schotland. In het begin best grappig en zelfs haast 'cheesy', maar tegen het einde wordt ie best heftig. |
|
@ bovenstaande post...inderdaad heeft behoorlijk indruk achtergelaten. Nu murder @ 1600 aant kijken. Binnen 10 minuten iemand die zichzelf neer wou schieten, tieten, een al dan niet gefaked orgasme en een lijk....eens kijken of het nog iets wordt met die film. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Van de week een stukje van Left Luggage gekeken maar halverwege was het mooi geweest. Misschien zo nog even Ratrace in de dvd speulert gooien |
|
Idiocracy, met Luke Wilson die als legerexperiment voor een jaar wordt ingevroren, maar 500 jaar later pas ontwaakt. Het gemiddeld iq van de mensheid is dan ongeveer 70. Best grappig, maar niet hilarisch. De president is dan wel weer erg grappig: |
|
Be kind, rewind. Wel een leuke film. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Dark Knight staat na 115.000 stemmen op No. 1 met een 9.5 op IMDB Ben er nu toch wel benieuwd naar. Ook in de Volkskrant en nu.nl de volle mep.. |
|
Ja ik ben helemaal geen Batman fan maar ik ben toch ook wel benieuwd naar die film. |
|
Ik heb horen beweren dat die film zo populair is omdat die tjap dood is. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 26-07-2008 17:51] |
|
quote: Wat ik mensen allemaal wel niet heb horen beweren, dat wil je niet weten. Maar laten voor het sentiment een halve tot een punt aftrekken en dan hou je nog een goed cijfer over. En aangezien deel I ook al zeer goed was te verteren denk ik dat het redelijke safe is om aan te nemen dat de film op zijn minst OK is. |
|
Ach, ik hou er sowieso niet van. Killing Zoe. Niet zo goed als films als Pulp Fiction of Reservoir Dogs, maar nog steeds erg gaaf! |
|
Nog een keertje Fight Club |
|
quote: Alleen omdat jack de joker speelde. Ik weet nog dat ik toen de bioscoop uitkwam en euforisch was over zijn spel, de rest deed me niet zoveel. Vind ik dan, hè. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ik bedoel deel I van de "tweede reeks" zeg maar, dus niet de film met jack. maar net de laatste batmanfilm gezien en die was idd echt super. |
|
A.I. signature |
|
quote: weirde film he? oja, zelf brokeback mountain voor de helft gekeken, vanwege de niet zo goede kwaliteit van het schijfje en het cowboygemompel van heath was het niet echt te volgen.. daarna juno en die was wel leuk. [Dit bericht is gewijzigd door Sneeuwwitje op 27-07-2008 0:23] |
|
City by the Sea Verrassend slechte thriller met Robert De Niro Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |