|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Huntelaar naar Madrid dusch... Nou, Ajax, dat wordt weer shoppen in Groningen... Maar we laten geen speler gaan voor een jodenfooi. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote:Komt omdat jij geen verstand van voetbal hebt, wie hadden ze dan wel moeten halen ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Van Nistelrooij is geblesseerd tot het einde van het seizoen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Haha, Nisteltje op zijn retour, had dit seizoen al tien goals gescoord in twaalf duels pannenkoek. Huntelaar is hetzelfde type voetballer als van Nistelrooij, niet technisch begaafd, maar wel altijd op de juiste plaats staan en scoren. |
|
quote: Huntelaar is toch ook geblesseerd |
|
Hij traint alweer mee, dus het valt mee. |
|
quote:Die is over twee weken wel weer volledig hersteld. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ah oke. |
|
quote: je bedoeld dat jullie Powel (of Berg) kwijt zijn in de winterstop...??? waar heb ik dat eerder meegemaakt...? iig wat opleidingskosten € 500.000(mbt huntelaar) naar de superboeren. Ook Huntelaars vroegere amateurclub H en K uit Hummelo en Keppel (tegenwoordig HC’03) kan een aardig zakcentje tegemoet zien. De fusieclub mag rekenen op een bedrag van circa 100.000 euro voor twee opleidingsjaren. en terecht! [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 02-12-2008 19:20] |
|
Ajax zoekt het ergens anders deze keer, in zweden. berg moet 15 miljoen kosten, zo'n bedrag voor een middelmatige speler als hij betalen, dat doen ze zelfs bij ajax niet... Berg is een leuke speler voor groningen, maar bij Ajax zal ie ( als ze echt zo gek zijn ) t niet gaan redden, mist ie simpelweg kwaliteit voor. Fuck the world and fuck you |
|
Net als al die andere Groningers She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Nou, Suarez vind ik anders een erg goede speler, de rest mag wat mij betreft ook bij het afval,hehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Van harte! Als we dan zo op de kloten krijgen, dan maar van Sparta |
|
quote:hehe, dank je wel. blijft jammer voor jullie, drie keer pech ook natuurlijk, paal, paal ,lat... maar wij nu ook eens geluk.. nu twente pakken, hahahaha Fuck the world and fuck you |
|
The Hunter.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Wat zei het Ajax bestuur toch ook weer ann het begin van dit seizoen? Hrm... Oh ja: Huntelaar wordt onder geen beding verkocht, gaat er 35 scoren voor Ajax dit seizoen, serieus meedoen voor het kampioenschap bla bla bla. Wat zeiden ze eerder ook al weer? Sneijder blijft zeker, we bouwen het team rond hem....Ibrahimovitz mag niet weg.... Leuk he, beurs-genoteerd zijn She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: :')! |
|
quote:van Nistelrooy had juist zijn meest productieve seizoensstart ooit. |
|
quote:dat is wel kut ja... |
|
|
|
|
|
quote: Bruce Banner |
|
quote:Lindgren trouwens ook een goeie. Fuck the world and fuck you |
|
FC Twente - Sparta : 6 - 2 Heads I win, tails you lose |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |