|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ow. SuperkAZen wat doet die trainer trouwens daar nog? die moet naar Chelsea! signature |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
http://nl.wikipedia.org/wiki/Admir_Haznadar WTF ik herinner me wel een ok speler, speelt nu bij Vitesse denkk, speelde bij Genk, een vuilaard wel signature |
|
quote: Ja, oke, maar zoiets is toch puur emotie? Dat hoort gewoon in het voetbal thuis. spelfout weggehaald... |
|
Sja, maar wel logisch dat ie voor zoiets een berisping krijgt. Het stelt niks voor, maar het gaat erom een grens te stellen. Als hier niks mee gedaan wordt dan staat de rest van de trainers straks ook met de middelvinger omhoog langs de lijn, je weet hoe dat gaat... Anyway, vrijdag de wedstrijd vh jaar: Heerenveen - Feyenoord. Ik vergeet nooit meer de huilende Van Hooijdonk na het 5-1 verlies van anderhalf jaar terug Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Je vergeet N.E.C.-Ajax zondag [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 13-01-2009 14:07] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Fuck godversekutkolerezeikstraalklotefuckzooi blijf godverdomme met je poten van onze aanvoerder af, FC Tukkers She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Stel je niet aan man, zo gaat dat éénmaal in de voetballerij. |
|
Wat moet het toch heerlijk zijn om nergens om te geven, meneer de teletekst supporter. Ik ga er ook niet vanuit dat je dit soort sentimenten snapt Het is wel Mister N.E.C. die op het punt staat te vertrekken, niet zo maar een speler. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Heb idd geen last van blinde clubliefde. |
|
quote:Hebben we het over Wisgerhof? Heeft die niet bij de fietstassen gespeeld? |
|
O ja: quote:http://www.voetbal24.nl/?action=n&id=69011 |
|
quote: Komt inderdaad uit de Vitesse-jeugd, maar destijds (jaren '90) was de jeugdopleiding daar een stuk beter moet ik helaas bekennen. En dat is toch al snel weer zo'n 9 jaar geleden, dus dat is al een heel lang gepasseerd station. Wisgerhof = Mister N.E.C.!! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Moet je dan niet op Ajax afgeven, aangezien zij met hun aankoop van Wielaert de aanstichters zijn? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Op Ajax zat ik vorige week al de hele avond te schelden toen de eerste Wielaert berichten doorkwamen en de consequenties meteen duidelijk waren, maar schelden op Ajax is zo normaal dat het de moeite van een post al niet meer waard is. Bij FC Twente heb ik het gevoel dat er tenminste nog een modicum van fair play en schaamtegevoel aanwezig is bij de club en de supporters en dan voelt een scheldkanonnade, hoe zinloos ook, tenminste nog enigszins voldoenend. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Verbeek weg bij Feyenoord, aan de ene kant tocht wel verrassend. |
|
quote: Yep. Mark, ik zou me maar meer zorgen maken om je coach dan om je aanvoerder Bareuh... |
|
Hehe, dat gaat ook nog gerust gebeuren ja.. En de keeper misschien ook nog wel.. |
|
Zou het dan toch waar zijn, dat Van Hanegem uiteindelijk bij die Kakkerlakken coach wordt zoals eerder gesuggereerd werd? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote:dan moet eerst Bosz eruit bij de kakkerlakken, van hangem mag die gaste cht niet.. trouwens, het zou niet meer dan logisch zijn dat bosz de zak krijgt, hij is verantwoordelijk voor dat hele plan wat feyenoord uit de ellende zou moeten halen...maar het er dieper in bracht dan ooit. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Sorry Mark... Bareuh... |
|
quote: Kan Verbeek gelijk door naar Utrecht. Als Rotterdamse voetbalfan kan je sowieso beter bij Sparta gaan kijken, die spelen tenminste wel leuke thuiswedstrijden. |
|
quote: Bosz is ook weg samen met Jansen... |
|
quote:Nou, bom op de Kuip en opdoeken die club |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |