|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Best triest dat Stevens weg is, vooral voor hem persoonlijk, maar het was een fiasco. |
|
Toch nog best onverwacht, dit vertrek. En ook redelijk opmerkelijk dat Stevens in Duitsland bij meerdere clubs wel succesvol was. Iets met mentaliteit misschien? Koeman lijkt me ook zeer geschikt om terug te keren. Hij weet door z'n spaanse ervaring hoe ie om moet gaan met mekkerende verwende kindjes. Ik vrees alleen dat het "op de trein springen-verhaal" nog iets te recent is voor de meeste PSV-ers.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Retourtje Valencia. :') |
|
quote:Volgens mij wel. Ik vind het in elk geval erg typisch dat 2 trainers (Stevens en Verbeek) die er een behoorlijk Spartaanse manier van trainen en werken op nahouden weg moeten na gezeik met de spelers. |
|
quote:Doet ie niet, jullie vergeten dat ie in onmin is weggegaan... iets met een trein die maar 1 keer langskomt he. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Wat heb je over sparta ? Fuck the world and fuck you |
|
Wat een pechvogel toch die Waterman, mag hij eindelijk eens keepen, krijg je dit... |
|
Ja, echt heel sneu voor die jongen... Bareuh... |
|
Oh Boy. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
corrupte kutbekerloting!!!! |
|
Prima loting! Bareuh... |
|
weer toeval zeker dat de toploegen thuisloten op Nac na, wat tot 2 jaar terug ook geen topploeg was). zit vast een chip oid in die balletjes... |
|
mr. conspiracy Fuck the world and fuck you |
|
Kut She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
toch is het zo... al jaren sinds dat blaasapparaat er staat! waarom niet bijvoorbeeld de graafschap - volendam en az - twente??? weet zeker dat henk kessler hier achter zit... vieze gladde advocaat en twente fan dat 't is... |
|
Ach, als je de cup wilt winnen dan moet je in principe door iedereen willen gaan. Het blijft een bekertoernooi, dus niks is onmogelijk. Al was een thuiswedstrijd wel lekkerder geweest dan een reisje naar Friesland. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Dat de finale bij een van de twee clubs thuis wordt gespeeld is wel een joods kutsysteem. |
|
quote:joods nog wel, waarom niet surinaams ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: iets gemist denk ik? bedoel je dat de finale niet meer in de kuip is maar bij 1 van de 2 finalisten? als dat zo zou zijn is het helemaal corrupt idd... |
|
De finale is gewoon zoals altijd in de kuip, wr probeert mee te lullen , maar hij snapt het nog niet helemaal. Fuck the world and fuck you |
|
dank je... ik vermoedde al bijna nog een complot... truste! |
|
@Mental: oh ja, je hebt gelijk ja. Dan nog geldt: Dat het mogelijk is dat de finale bij een van de twee clubs thuis wordt gespeeld is wel een Surinaams kutsysteem. |
|
Jeuj, weer eens uit voor de verandering... KUT KNVB! |
|
Prima loting Alle thuisteams zijn favoriet normaalgesproken. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |