|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hebben wel iets van elkaar signature |
|
En weer 3 puntjes erbij |
|
Weer tegen NEC! hoopte ik al op! we rossen ze uit de beker! Fuck the world and fuck you |
|
En wij tegen Grunn. Wordt mooi En Heerenveen tegen Feyedinges ook wel denk ik |
|
Mental gefeliciheerscht. En oei oei NEC... Bruce Banner |
|
Tja, het kan verkeren. Even een mindere dag, ik kan er niet echt wakker van liggen hoor Leuk voor Roda. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Grapjas She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:lolbroek. Fuck the world and fuck you |
|
Uit winnen in de laatste minuut blessuretijd. Groter contrast met vorige seizoenen bestaat zowat niet www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Varkemisser die de nul houd, ik ben nog steeds van slag. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Thuis verliezen in de eerste minuut van de wedstrijd? |
|
Godver, vanwege Enslaved Heerenveen gemist gisteren. Via sms op de hoogte gehouden, maar is dit zo´n krankzinnige wedstrijd geweest ofzo? spelfout weggehaald... |
|
Sjongejonge PSV toch.... |
|
ajax spelfout weggehaald... |
|
Frustrerend is dat.. Help je met NAC PSV mede aan de titel door punten te pakken van hun concurrenten en nu NAC PSV hard nodig heeft om Ajax en AZ van zich af te schudden, laat PSV het afweten. Prutsers |
|
quote:Je moet ook altijd van jezelf uitgaan Balen van PSV, dat wel.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Ik ben benieuwd wanneer het bestuur gaat verklaren 'alle vertrouwen te hebben in Huub Stevens', terwijl ze al op zoek zijn naar een opvolger. |
|
Triest publiek trouwens dat PSV. Niet ff je mond kunnen houden bij de minuut stilte voor Sjakie. Maar goed, 4-1 en volledig terecht [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 16-11-2008 15:57] |
|
Edit: 2-0 dus. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 16-11-2008 16:04] Bruce Banner |
|
quote: Is dat zo? Welke namen zingen dan rond? |
|
quote: Is niet concreet, maar ik kan me zo voorstellen dat de positie van Stevens onder druk komt te slaan. PSV ligt al 7 punten achter op Ajax, in de Champions League presteren ze helemaal niks en ze liggen ook al uit het bekertoernooi. |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dat het maar een mooie pot mag worden, Judge We hebben een goede sparring-partner nodig voor Tottenham Hotspurs donderdag a.s. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Insgelijks beste kerel Wij moeten de week erop tegen Sparta natuurlijk goed beslagen ten ijs komen en we hebben nog een behoorlijk eitje te pellen met jullie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |