![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: http://www.dailymotion.com/goalzzz/video/x87s66_ajax-idioot_sport (': ![]() |
|
quote:Ik zag hem gisteren al bij Studio Sport. Kan iemand dat lichtpunt even vertellen dat ze de afgelopen 4 jaar ook al geen kampioen geweest zijn? ![]() Bij NAC hadden we trouwens "de rode jas" die een soortgelijk akkefietje had met Van Hooijdonk 3 jaar geleden... ![]() |
|
En dan die 'fan' van De Graafschap die de grensrechter omver kegelde ![]() ![]() |
|
quote: Haha, ik vond het wel een mooie actie eigenlijk ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote:http://nl.youtube.com/watch?v=c3svI2PjQ-Q ![]() |
|
quote: Geniaal! ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Hehe en nog even een Heerenveen sjaal door het beeld. ![]() |
|
quote: Mooie rol van die kerel, dat heeft hem veel pijn bespaard ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: die supporter wilde de spelers even laten zien hoe je ook kunt vechten voor je punten. dat tegeltje met "d'ran" als je het veld opkomt moet denk ik qua formaat velen malen groter. een grensrechter uit Eindhoven een PSV wedstrijd laten vlaggen is gewoon stompzinnig. met de vele onterechte beslissingen en afgekeurde doelpunten kan ik me zo'n reactie wel voorstellen (ook al benadeel je zo de club). [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 02-02-2009 12:36] ![]() |
|
Het was anders wel gewoon buitenspel, dus de grensrechter had het goed gezien. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Bovendien was het NEC niet. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
weet ik... dat moment had hij idd WEL goed gezien. enfin, zal wel een zware straf aankomen vanuit de KNVB. ![]() |
|
10 jaar stadion verbod hoorde ik, en waarschijnlijk ook nog eens een dikke boete erbij. ![]() |
|
Het stadionverbod van een jaar en 1000 Euro boete van de Graafschap is natuurlijk een lachertje. ![]() |
|
quote:En zwaar terecht. Betreden van het speelveld is sowieso al not done, laat staat een grensrechter die het gewoon goed gezien heeft een beuk geven. Valt me vies tegen van de Graafschap dit.. ![]() |
|
Het zijn dan ook simpele boeren. ![]() |
|
Supersimpele boeren ![]() ![]() |
|
quote: 12500 supporters op de tribune. 1 iemand betreedt het veld... "valt me vies tegen van de Graafschap dit"??? en die andere 12499 supporters dan? ik bedoel: straf etc is allemaal logischerwijs, maar om dit op de hele club + achterban af te rekenen gaat wel erg ver. ![]() |
|
quote:Het valt me ook vies tegen van De Graafschap als club zijnde dat ze niet hebben voorkomen dat die idioot het veld op ging. Daar horen ze stewards en ordediensten voor te hebben. En dan nog zouden er ook supporters kunnen zijn die er een stokje voor hadden gestoken. Kans dat zoiets ook echt kans van slagen heeft is klein, maar het kan weldegelijk. Dus idd club + achterban in dit geval ![]() ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Je zou eerlijk gezegd bijna medelijden met de arme man krijgen: De fan is al meer dan 10 jaar seizoenkaarthouder bij De Graafschap. ,,Kon ik het maar terugdraaien,'' zo tekent De Gelderlander op uit de mond van Schaufeli. ,,Ik was enorm opgefokt'', zegt Schaufeli. ,,Waarom ik het heb gedaan, ik weet het niet. Misschien omdat ik het onterecht vond. Ik zat gewoon te praten met een kameraad toen het gebeurde. Ineens ben ik het veld opgerend." Hij heeft grote spijt van zijn daad. ,,Ik ben meegenomen naar achteren en toen kwam ik weer bij m'n positieven. Ik heb meteen mijn seizoenkaart ingeleverd. Ik heb nu enorm veel spijt. Ik heb al contact met De Graafschap gehad en geef dinsdag een brief af op het stadion. Ik zal ook een brief sturen naar de KNVB en meneer Simons om mijn excuses aan te bieden. De Graafschap is een geweldige en gemoedelijke club en dan doe ik zoiets doms.'' Schaufeli zag de beelden zondagavond en voelde zich bijzonder beroerd. ,,Mijn vrouw vroeg of ik het wel wilde zien en dat heb ik gedaan. Ik wilde er niet voor weglopen en heb bewust gekeken. Ik kan wel zeggen dat ik heel slecht geslapen heb. Dit zal me nooit meer overkomen. Ik hoop dat ik niet al te lang gestraft word,'' zo besluit de supporter op de site van De Gelderlander. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 02-02-2009 16:55] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:hier kan je ze zelf uitprinten ![]() http://www.geenstijl.nl/archives/images/AH-Eredivisie-voetbalplaatjes_new.zip ![]() |
|
OMFG ![]() Hier bij de AH trouwens ook 4 kleine schooiers bij de uitgang. Zelfs de straatkrantenverkoper is ervoor op de loop gegaan.. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |