|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ken je het verhaal erachter ? van sturing bedoel ik. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote: Voor zover ik heb begrepen heeft Bos na zijn aanstelling een gesprek gehad met Sturing en dat verliep dermate moeizaam dat ze beiden geen gat zagen in een voortzetting van Sturing als assistent-coach. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Sturing was ooit hoofdtrainer van vitesse, en hij wilde Bos toentertijd niet als assistent....Bos heeft nu hetzelfde gezegd tegen Sturing... Fuck the world and fuck you |
|
Briljant! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: ach, als Bot opgesteld wordt vliegen er per wedstrijd altijd wel 20 ballen in de 16 van de tegenstander... |
|
quote: hahaha... geweldige zet! ben benieuwd hoe lang het duurt voordat we weer horen dat Vitesse 1 of andere betalingsverplichting niet na kan komen trouwens... zal binnenkort ook wel weer komen. |
|
Als je ziet hoeveel ze dit seizoen aan spelers gehuurd/gekocht hebben dan ga je dat haast wel denken ja, want sportief blijft het allemaal zwaar achter bij de verwachtingen. Klote-club had allang opgeheven moeten zijn, als dat pokke-gemeentebestuur niet zo'n stel lamzakken waren die graag belastingcenten in een bodemloze put storten. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Vind ik ook, van de KNJB mag FC Eindhoven de nek omgedraaid worden, doe dan hetzelfde met vitesse, die club heeft behalve de uitstraling van een drol, geen supporters of wat dan ook, het is de FC eindhoven van de eredivisie. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 05-01-2009 20:33] Fuck the world and fuck you |
|
FC Eindhoven brengt tenminste nog talenten voort (aldus de voorzitter, haha) zoals Koc! |
|
quote:Wist niet dat jij van de voetbal ben, is wel een verassing Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
heb idd meer hobbies dan dom bier zoepen! |
|
quote:He, hey ,hey!!!!! Dom bier zoep'n is niet dom! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Voetballers scoren niet alleen op het veld: http://debalisnietrond.web-log.nl/debalisnietrond/voetbalvrouwen/index.html Daar zit mooi spul bij |
|
quote: Wat mij betreft heeft Fc Eindhoven meer bestaansrecht dan die fietstassen. Wat een enorme namaak-club is dat zeg. |
|
quote: Zekers! |
|
N.E.C. in de top 100 van beste clubs ter wereld in 2008!! Weliswaar op plaats 94, maar toch! Ter vergelijking: PSV is 87, Ajax 88, dan wij, dan FC Twente op plaats 128, dan NAC Breda op plek 140. Geeindigd boven buitenlandse clubs als o.a. Lazio Roma (op 97), Borussia Dortmund (116), Bayer Leverkussen (100), Club Brugge (170) en Middlesborough (234). Heersch! [edit]Linkje: http://www.iffhs.de/?10f42e00fa2d17f73702fa3016e23c17f7370eff3702bb1c2bbb6f28f53512 [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 09-01-2009 13:41] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Zo'n lijst wil toch niks zeggen, Liga Deportiva Universitaria de Quito staat op plaats 22, ik weet zeker dat elke Nederlands subtopper daar van wint |
|
quote:Die stond toch in de finale van de CL van Zuid Amerika afgelopen jaar? Maar idd, zo'n lijst is gebaseerd op huidige resultaten en aangezien NEC overwintert in de UEFA cup dan sta je al snel in de top 100 ja...volgend jaar zullen ze weer netjes op plaats 423 staan Maar gefeliciteerd Mark! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Idd! In een Jan Louwersstadion met 1000 toeschouwers hangt meer sfeer dan in dat Gelredome Het was dan weer wel mooi hoe Eindhoven de fietstassen met 4-2 de beker uitknikkerde 2 seizoenen terug |
|
quote: Voor ons cluppie is dit anders een verdomd unieke gewaarwording, dus het zal mij aan mijn reet roesten hoeveel het zegt She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: sinds het vertrek van Monnikenhuize wel idd. |
|
Nek is kut. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Verkeerd geslapen? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |