|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Van Hanegem is inderdaad zwaar overrated. Ik snap echt niet dat mensen hem nog serieus nemen |
|
Zooooooo zeg, extreem slechte wedstrijd tegen de Rijnburgse Boys. Gelukkig op de valreep (101e minuut ) met een penalty (El-Ak ) over de streep gesleurd en bij de laatste 16 in de beker, maar ik mag toch hopen dat de volgende ronde niet zo intens beroerd wordt als vanavond. Wat een drama, ik heb gewoon medelijden met RBB, want ze hadden eigenlijk verdiend om door te gaan. Maar goed, (hele) slechte wedstrijden kunnen winnen is ook een kunst [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 11-11-2008 22:52] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
gister het boek "stadioncomplex gekregen. gaat over alle plekken waar betaald voetbal is gespeeld. prachtig boek, foto's uit de oude doos etc. saneren ging destijds op basis van toeschouwersaantallen en tribunes zoals de spinnekop van de Graafschap (en Groningen etc) kwam van een fabirkant die fietsenstallingen maakte. |
|
Ajax |
|
quote: Nu Europees 't nog even verknallen en dan kunnen we ons tenminste weer rustig op de competitie richten... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Haha, verlenging gezien, ik gunde het Volendam gewoon. Ook omdat ze een speler hebben die "Platje" heet. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
LOLendam! Bruce Banner |
|
Wat te denken van FC Lienden - Vitesse 1:0 dan... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Fuck the world and fuck you |
|
Dan zie je hoe het Nederlandse voetbal achteruitholt. Ajax mist Huntelaar en Suarez en ze zijn weg. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
suarez deed gewoon mee, hoor. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 12-11-2008 23:02] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehe, Platje de handballer. Maar ik gun het Volendam ook wel hehe. Ajax was dan ook gewoon gruwelijk slecht En Heerenveen had een makkie. Eens kijken wie de volgende tegenstander wordt. [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 13-11-2008 13:04] spelfout weggehaald... |
|
Bij volendam noemen ze platje ook wel diego hahahaha, als die gladjakkert maar niet tegen ons scoort zaterdag,en wint met volendam, anders zijn we toch echt de sjaak dit seizoen. Fuck the world and fuck you |
|
Fietstassen Het is dat wij zelf zo ontiegelijk gezwijnd hebben tegen RBB, ander had ik er ook nog even met grote hoofdletters SUKKELS bij gezet. Helaas past momenteel eventjes enige nederigheid en zelfreflectie. Maar goed She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
wij winnen tenminste overtuigend van cambuur. Fuck the world and fuck you |
|
En dan deze ook nog: Website Vitesse noteert zege in beker ARNHEM - De website van Vitesse meldde woensdagavond dat de eredivisieploeg zich naar de laatste zestien van het nationale bekertoernooi had gespeeld. Niets was echter minder waar. De amateurs van Lienden plaatsten zich voor de volgende ronde. Al snel werd de blunder in Arnhem gecorrigeerd, zodat de kop ‘Vitesse bekert verder na winst op Lienden' werd verwijderd. SUKKELS!!!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 13-11-2008 19:20] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Hehe... spelfout weggehaald... |
|
Gewoon ...-... alvast neerzetten zodat je na de wedstrijd alleen nog wat nummertjes hoeft in te vullen. De kotswaardige arrogantie van die Arneppers is toch weer onovertroffen [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 13-11-2008 19:23] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ze proberen zich er nu uit te lullen door te zegen dat de site gehackt was toch? Prachtig spelfout weggehaald... |
|
Sja dikke bullshit. Ze hadden de tekst allang en breed klaar staan. Voor lul staan in het kwadraat heet dat! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Zowel de joden, de fietstassen als PSV eruit. Very nice! 1 ding is zeker: NAC WINT DE BEKER! |
|
Hoe is het weer mogelijk. De beste teams weer tegen elkaar, op AZ na. Feyenoord - Heerenveen NAC - Groningen AZ - Achilles '29 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
N.E.C. - Sparta She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Oh ja. ff wennen sorry Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |