|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
jezelf een veer in de hol douwen is ook een kunst he Fuck the world and fuck you |
|
Hoezo, ik ben N.E.C. toch niet? Maar als supporter en gezien het wedstrijdbeeld zou een 2-0 of 3-0 overwinning een betere afspiegeling geweest zijn, gezien de kansen die wij hebben gehad en het totale gebrek aan kansen dat PSV gecreeerd heeft. Wat heeft dat met veren in mijn reet steken te maken? OF ben je gewoon jaloers? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
natuurlijk, ben ik jaloers. ..en wij moeten tegen de neuzen als wij net zo spelen als tegen nec en al die kansen missen verwacht ik een 20-0 uitslag morgen in het voordeel van de neuzen Fuck the world and fuck you |
|
quote: Gezien de samenvatting was PSV wel onthutsend zwak. Sloom, geen strijdlust, geen leider in het veld en niemand die ook maar enig idee leek te hebben waar hij mee bezig was. |
|
En weer 3 punten erbij tegen Roda, nu hopelijk over een paar dagen een herhaling in Kerkrade voor de beker www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
straks met samengeknepen reet voor teletext zitten, damn Fuck the world and fuck you |
|
Ach, Ajax.. daar wonnen wij toch ook van www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
TIEN TIEN TIEN!!! Bruce Banner |
|
Alweer 3-0 voor GRUNN!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Zie boven. Bruce Banner |
|
quote:ga toch deaud, met je tien tien man... en goed t kan slechter, burzum heeft in de kuip ook een kut middag hehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Gaat over Groningen, bosaap. Niet alles heeft betrekking op jouw stel kasteelkneuzen. Bruce Banner |
|
liever een kasteelkneus dan vrijwillig in zo'n groene kuthedraal zitten [Dit bericht is gewijzigd door mental op 09-11-2008 15:13] Fuck the world and fuck you |
|
quote: ja, want al die doelpunten worden na een tijdje ook zo vevelend, nietwaar? Overigens kom ik niet in de Euroborg, en ook niet in het Stadion Am Zoo van Wuppertal SV. Bruce Banner |
|
we pakken die neuzen wel weer thuis.... doen we elk seizoen dus nu ook... Fuck the world and fuck you |
|
Succes. Bruce Banner |
|
ach, voor mijn part degraderen we, als we feyenoord maar pakken in de kuip, hehe. Fuck the world and fuck you |
|
ik doe hierbij de voorspelling dat AZ dit seizoen eindelijk weer eens kampioen gaat worden. en nee ik heb geen druppel alkohol op. Fuck the world and fuck you |
|
Ik zou het de ploeg wel gunnen, ook al om het feit dat het dan eindelijk niet es PSV, Feyenoord of Ajaks zou zijn. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
dit is bizar... fey-utreg : 5-2 ajax-sparta : 5-2 Fuck the world and fuck you |
|
quote: Tja, van Hanegem is weer terug he, dus de resultaten storten weer in. Toeval? Ik zou de FC adviseren om Van Hanegem gewoon naar huis te sturen en de interims van de afgelopen weken te laten zitten tot de winterstop. En dan Brandts aantrekken of zo. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik zie overigens dat de Arnepse Fietstassen nog altijd grossieren in het opleiden of recruteren van mongooltjes. "Van Wolfswinkel, in het Arnhemse al voorzichtig de nieuwe Roy Makaay genoemd, liet zich van zijn schuldbewuste en zelfkritische kant zien. ,,Ik reken mezelf het puntenverlies aan’’, zei hij. ,,Vooral die tweede kans was moeilijker om te maken dan te missen." She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: maak je geen zorgen over degradatie, Volendam en de Graafschap doen dit seizoen nog mee. |
|
Lekker stabiel weer. Zal mij benieuwen hoe het verder gaat. @ mental zeker Afgesproken werk??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |