|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja tjemig, da's al 3 weken geleden, zo ver ga ik dit topic niet teruglezen hoor She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Zondag! |
|
'PSV richt pijlen op Rutten' Uitgegeven: 26 februari 2009 14:12 Laatst gewijzigd: 26 februari 2009 14:15 AMSTERDAM - PSV hoopt Fred Rutten als hoofdcoach voor het nieuwe seizoen te kunnen contracteren. De huidige trainer van Schalke 04 wordt volgens het Brabants Dagblad als 'een belangrijke kandidaat' gezien om het stokje van interim-trainer Dwight Lodeweges over te nemen. Rutten voldoet aan belangrijke criteria die PSV stelt aan de toekomstige hoofdcoach. Gelsenkirchen PSV zou via tussenpersonen duidelijk hebben gemaakt dat het Rutten graag wil vastleggen. De oefenmeester kent een lastig eerste jaar in Gelsenkirchen en staat onder grote druk. In Eindhoven is veel waardering voor Ruttens werk als assistent van Guus Hiddink tussen 2002 en 2006. © Infostrada Sports spelfout weggehaald... |
|
Morgen kwart voor zeven voor de buis Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik heb liever een Co Adriaanse. |
|
quote: Dan ben je mooi twee uur te vroeg. |
|
hier snap ik dus weer niets van: de jonge moest weg en nu verbeek misschien als nieuwe coach... terwijl 't dezelfde types zijn qua aanpak... (maar ja. 't is een be5richt van de telegraaf... zal wel weinig van kloppen). Verbeek in beeld als nieuwe trainer De Graafschap' 27/02/2009 08:19 De Graafschap ziet in Gertjan Verbeek de ideale opvolger van Henk van Stee, meldt De Telegraaf. De club uit Doetinchem heeft nu interim-trainer Darije Kalezic voor de groep staan. Verbeek was eerder dit seizoen trainer van Feyenoord, maar werd daar in januari ontslagen. Pas als het ontslag van Van Stee is afgerond kan De Graafschap de onderhandelingen beginnen. De Superboeren hebben nog geen akkoord bereikt met Van Stee over de financiële afwikkeling. Een arbitragezaak moet duidelijkheid verschaffen. |
|
Verbeek zou een prima coach zijn En verder 5000 euro boeten en een wedstrijd zonder publiek geeist n.a.v. het incident waarbij de grensrechter ondersteboven gekegeld werd. De Graafschap vindt het buitensporig hoog, ik persoonlijk vind het aan de lage kant aangezien clubs gelijksoortige straffen krijgen als er 1 bekertje bier het veld op gegooid wordt maar goed.. |
|
Heerlijke wedstrijd tussen PSV en Heerenveen. Gelijkspel zou misschien meer verdiend geweest zijn, maar wel netjes van Wiedemeijer dat hij in de blessuretijd durft te fluiten voor een, toegegeven, loepzuivere strafschop. |
|
Bier smaakt vandaag extra goed!!! spelfout weggehaald... |
|
Sla maar flink in dan, want woensdag zal het erg bitter zijn! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Haha, dan zit ik in de late dienst, maar ik ga niets missen, gewoon 10-0 voor Heerenveen hoor... spelfout weggehaald... |
|
quote: Verbeek is zeker een prima coach. Het is alleen vaag dat eerst de Jonge het veld min of meer moest ruimen en je nu een ruime 9 maanden later mogelijk een zelfde soort trainer zou ophalen. Getuigd niet van beleid (en dat wisten we natuurlijk al, haha). Ik vind de wedstrijd zonder publiek overdreven. Hogere geldboete en 't darabij laten met proeftijd van 3 jaar. |
|
quote: 10-0, je hebt het wel erg hoog in je bol na die nipte overwinning op pisvee he? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Hehe, dat was niet erg serieus natuurlijk Maar ik verwacht toch echt wel dat Heerenveen thuis NEC gaat verslaan. En over gisterenb gesproken, ik ben nog steeds in een overwinningsroes inderdaad! spelfout weggehaald... |
|
Het zal inderaad erg moeilijk worden voor ons. Dat is een wedstrijd in het Abe Lenstra stadion gewoonlijk al, maar met de zware Europese weken in de benen is het nog een extra belasting. Aan de andere kant hebben we wel veel spelers terug van blessures en heeft de ploeg in Hamburg wel een enorme mentale boost gekregen. Zal wel een beetje afhangen van de wedstrijd tegen Volendam van morgen hoe wij er woensdag zullen staan. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Tja, ik kan je wel succes wensen, maar daar meen ik toch niks van spelfout weggehaald... |
|
Dat het maar een mooie bekerwedstrijd mag worden She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Dat dan weer wel natuurlijk spelfout weggehaald... |
|
morgen! arggg pak die neuzen, forza utreg! |
|
quote: Ik hoop met je mee kerel! spelfout weggehaald... |
|
Ik niet, go Ajax! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Krijg Neckramp! |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |