![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jaja, morgen he Burzum ![]() ![]() |
|
![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Zondag he, Mental! ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Ik heb niets met voetbal, maar dit vond ik toch wel even grappig. quote: (SN) Buuhuuhuuuuu... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Hehe, dat NAC toch ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: en terecht!!! Zal die Kut Breda leren!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote:NAC pakt tenminste nog een punt ![]() Degradeer maar fijn ofzo. Niemand zal jullie missen ![]() ![]() |
|
Ik zie eerder Nac degraderen. Uitgraven dat breda en ergens thv groenland dumpen. Fijn he zulke opmerkingen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Ach, ik vind het eigenlijk wel weer tijd voor Ajax om kampioen te worden :p ![]() |
|
quote:Het is maar een spelletje.. ![]() |
|
quote: Dan maar AZ.. als het uit die hoek moet komen. @Judge.. volgens mij weet jij dat zelf alleen nog niet ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Hehe... pisvee... binnen een minuut een tegendoelpunt ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
0-0 bij rust. Come on N.E.C., come on N.E.C.!!! ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Enorme kans om zeep geholpen trouwens door Groningen, daar kwam Sparta heel goed weg. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Zeker terecht. eerste helft ging het behoorlijk gelijk op en de tweede helft was Utreg gewoon beter, met name het laatste gedeelte. Maarja punt uit bij NAC kan ik niet ontevreden mee zijn. Volgende week naar Feyenoord - Willem II en de dag erop naar Utreg - Sparta ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-01-2009 15:59] ![]() |
|
quote: De wedstrijd was een goede illustratie van het PSV dit seizoen, de titel kunnen ze nu definitief vergeten. ![]() |
|
NEC toch... ![]() ![]() ![]() |
|
Kut joden. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Tja, 2-4 wel een beetje geflatteerd, maar Ajax uiteindelijk wel verdiend gewonnen denk ik. Maar mooie pot voetbal van beide kanten ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Suarez !! ![]() Wat een middag tot nu toe! Zwolle! Ajax! nu nog de Spurs ... ![]() |
|
quote: Ik heb de wedstrijd gezien, weer geen punten voor Deventer, mooie grap trouwens dat schot van Erik Bakker op die supporter van de Eagles ![]() Against God and Government ![]() |
|
Alle Eagles zijn homo's ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |