|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: the only pleasure is pain |
|
jaja |
|
Hihi... spelfout weggehaald... |
|
Louis van Gaal heeft gisteravond laten weten nog wel eens trainer van Feyenoord te willen zijn. De trainer van AZ deed dit in een Champions League uitzending met Sport1. "Dat heb ik altijd wel gewild," zegt Van Gaal. "Maar ze zijn nooit met een aanbieding gekomen". De vrouw van Van Gaal is zelf Feyenoord fan. Het onderwerp kwam ten sprake toen er werd gevraagd of Van Gaal als ex-Barça coach ooit trainer zou kunnen zijn van Real Madrid. Van Gaal liet weten dat dit geen enkel probleem zou zijn. Ook Feyenoord zou voor de Amsterdammer dus een serieuze overweging waard zijn, mocht het ooit zo ver komen. Ik vind het een rare snuiter maar ik denk nog steeds dat hij de beste trainer van de Eredivisie is. Het is als vloeken in de kerk maar gezien de prestaties van Feyenoord nu en de laatste seizoenen denk ik: "nood breekt wet" dus van mij mag ie komen. |
|
Een fatsoenlijk elftal zal ze meer helpen. Met van Gaal zal deze ploeg ook niet in de top-3 komen. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Ja hoor. net of die voetballers minder zijn van feyenoord dan die van AZ. iedereen is dik vorig seizoen vergeten, toen was elke AZ voetballer een prutser, behalve Dembele.ik geloof er niets van dat een makaay of een bruins ineens niet meer zouden kunnen voetballen. een van bronckhorst heb ik altijd een erg overschatte voetballer gevonden, niet te geloven dat die er nog zo een vette loopbaan heeft uit kunnen slepen. Fuck the world and fuck you |
|
headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
hahaha, ik zag die nieuwe outfits ook, moest meteen denken aan superhelden, hahaha, zou dat het idee erachter ook zijn ? Fuck the world and fuck you |
|
Idd, de hand van Verbeek is al zichtbaar, eerst overmatige krachttraining en nu die apepakkies. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Tja, ik weet het niet, maar hoeveel invloed heeft een trainer op de kleding? spelfout weggehaald... |
|
superhelden van zuid! straks komt er nog een schildje op, met een R erin.... Fuck the world and fuck you |
|
De R van Reinier? spelfout weggehaald... |
|
Rotterdam, Lullo. Fuck the world and fuck you |
|
Hehe... spelfout weggehaald... |
|
quote: Snuggere.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Ajacied... spelfout weggehaald... |
|
tim de cler wie kent hem niet tim de cler een echte ajacied! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Is alweer terug gedraaid, dat nieuwe shirt design. |
|
jammer. Fuck the world and fuck you |
|
Ik vind vooral die lege tribunes wel wat hebben |
|
ik heb er niets van meegekregen, maar hebben die shirts kraagjes cq capejes ofzo? Want anders is er toch niets mis met het design...heb veel lelijkere shirts gezien ooit; [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 11-12-2008 17:01] |
|
quote:Het grote verschil ik dat met dat shirt een kampioenschap behaald is. Dat zie overigens met geen enkel design feyedinges shirt de komende jaren gebeuren |
|
Pwn3d Against God and Government |
|
quote:plus 1 Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |