|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
klein verschil maar dude. ik zeg fey met vitesse lekker degraderen, dan word die nl competitie weer wat leuker. Fuck the world and fuck you |
|
Morgen de op een-na-belangrijkse competitiewedstrijd van het jaar! Al 25 jaar zonder uitzege, het wordt eens tijd [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 24-01-2009 23:57] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
welke is dat dan ? Fuck the world and fuck you |
|
Volendam-ADO. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
2-0 Fuck the world and fuck you |
|
quote: Eindelijk.. wat een drama zooitje. Gelukkig staan we ondanks dat het zo kut gaat nog boven Sparta. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Fietstassen - Nec 0-0... spelfout weggehaald... |
|
zo, en weer een doelpunt onterecht afgekeurd. ook bij F was het gewoon een doelpunt... |
|
quote: Slappe hap wedstrijd. Ik geloof dat we welgeteld een kans gehad hebben en dat was het wel. Dit is 100% te wijten aan het gebrek aan het centraal duo. Het is echt godgeklaagd dat we nog steeds geen vervanger voor Wisgerhof hebben. Met Zomer en Otten geblesseerd en Rdomski nog steeds niet volledig fit zijn we dus gedwongen om met een centrale verdediger (36-jarige (!) Pothuizen, die overigens een prima wedstrijd speelde) te spelen en staan we dus 3-4-3. Gevolg: El-Ak en Dani moeten meer naar binnen verdedigen en kunnen niet mee opkomen, zoals gewoonlijk. bovendien waren onze flanken hierdoor helemaal open en moesten Davids en Sibum dus voortdurend gaten dichten, zodat we nooit aan opbouwen toekwamen. Daarbij had Schone een beetje een off-day en waren Bouaouzan en Beukie ronduit slap. Heel jammer dit. Nieuwe centrale verdediger GVD!! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Enig lichtpuntje van vandaag, afgezien van wederom een puike vertoning van onze ouwe Potje, is het debuut van Mitchell Burgzorg. Goede voetballer She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
FORZA GRUNN!!! Bruce Banner |
|
quote:Ja joh, maak AZ nu alvast maar kampioen Wedstrijd van afgelopen woensdag zeker niet gezien? |
|
quote: *fluit deuntje* Bruce Banner |
|
quote: Burgzorg deed het prima inderdaad, hij heeft aardig wat cruciale ballen weggehaald uit het strafschopgebied. En Feyenoord moet gauw eens gaan kijken naar Claudemir. |
|
Fuck the world and fuck you |
|
quote: Pfff, je mag blij zijn met een punt. Wat had je verwacht, dat Sparta even drie punten zou pakken? |
|
quote:Ga jij je spaarpot bij Gudde brengen dan ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Die Burgzorg heb ik zien spelen toen hij bij Haarlem speelde. Geweldige voetballer. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
|
|
Heb er geen (opvallend gebrek aan een Appie hier in sheffield), maar ik sta open voor alle N.E.C. plaatjes die mensen naar mij toe willen zenden! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Ik heb momenteel Davids en Akchauoi maar dat is nu nog even ruilmateriaal. Zodra ik de mijne compleet heb, mag je ze hebben |
|
quote: Wat heb je over voor Ten Rouwelaar & Zwaanswijk? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: heb er nog wat van de texaco... mag je zo hebben! |
|
Klavan naar AZ???? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |