|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: *Pakt Michiel z'n jojo af* Zo? Succes iig voor zaterdag. Bruce Banner |
|
quote:heb je de ranglijst gezien ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Die met Twente op de 3e plek bedoel je? Met 1 punt achter op de nummer 1? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:belhamel. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Nee *steekt Lain zijn Legolas-verzameling in de hens* quote:Insgelijks! :water: |
|
Geen geweldige wedstrijd maar de punten zijn binnen |
|
quote: Gelukkig? De saaiste club uit de grootste grafstad van Nederland, van mij mogen ze die hele club opdoeken, het enige lichtpuntje dat ze daar hebben, is dat ze daar Grolsch schenken Against God and Government |
|
quote: |
|
Lurling dus voor 4 wedstrijden geschorst. Toch snap ik het niet helemaal, als het zo ernstig was als het er uitzag, moet je zo'n mongool gewoon voor de rest van het seizoen schorsen. Net als al die joden die met gestrekte benen op Bouaouzaanse wijze in blijven komen, terwijl de bal niet eens in de buurt is, trouwens. |
|
welnee. hofs gezien afgelopen weekend met zijn debiele karatetrap ? die was tien keer erger, op de rug ipv den bal. wordt ook niets voor gegeven, dus dan is die 4 wedstrijden gewoon een nette straf. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dit soort zaken horen ook niet op een voetbalveld thuis: |
|
Vind vier wedstrijden nog mild.. hoort idd gewoon niet op het voetbalveld thuis. |
|
Smerig ventje Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Dat heeft hij allemaal in zijn Heerenveen-tijd geleerd! |
|
uhuh Ben 'm wel eens tegen het lijf gelopen in Heerenveen. Wat een klein arrogant pisvlekje is dat zeg.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Hehe, poosje terug was m´n wijffie met m´n zoon en een maatje van em naar Leeuwarden. Loopt ze zo tussen Sulemanji en Pranjic door. Jongens stonden met de mond wijd open en zij had niks in de gaten. Dat had ik echt graag willen zien, vooral die uitdrukking van die jongens spelfout weggehaald... |
|
quote: Nee inderdaad, dat soort dingen doe je in het uit vak Against God and Government |
|
spelfout weggehaald... |
|
Nou, zal mij benieuwen vanavond. M´n zoon is met een maatje naar Heerenveen - AZ toe. Hoop dat ie nog steeds een goed humeur heeft als ie thuiskomt.. spelfout weggehaald... |
|
Anders slaat ie jou in elkaar? |
|
Hell yeah! Blunderende Grunn-keepers ftw |
|
quote: Ja. En on topic: Heerenveen met 1-0 de rust in spelfout weggehaald... |
|
morgen tegen nek, t zal mij benieuwe, hopelijk slacht roda feyenoord. waarom niet als je kunt winnen van pisvee is t wel mogelijk hehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Hou vol! NAC staat inmiddels weer bovenaan! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |