|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
natuurlijk niet, dat wordt Ajax |
|
Wordt straks fappen voor mental. |
|
quote: :') Dan nog liever AZ. |
|
quote: .................. Feyenoord |
|
Godverjezuspokkekloterotzooi zwijn ploeg dat Groningen! Komen ze goddikke totaal onverdiend nog op de gelijkmaker in de laatste 2 minuten. Ongelooflijk She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Oh, felicitaties aan Mental trouwens. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Goed bezig Sparta! |
|
tering gaaf, vooral als je die stand op de ranglijst ziet ik wordt er gewoon geil van. Fuck the world and fuck you |
|
Geen rellen na afloop van gefrustreerde dekschrobbers? |
|
Tijdens de wedstrijd waren er wat relletjes, bij ons op t vak, geen idee wat er loos was verder. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Sorry, buurman. Fuck the world and fuck you |
|
Dit is wel héél gaaf, haha! Nogmaals, gefeliciteerd Ment0l. Voor PSV ook gunstige shit vandaag, met Groningen en NAC die punten laten liggen. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 29-10-2008 23:28] |
|
Ajax heeft gewonnen... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ja, was een foutje, hehe. Ging ook meer om NAC en Gronigen sowieso, Ajax is toch middenmoter. |
|
quote: Een middenmoter met precies 1 punt achterstand op die andere 2, en 1 punt vòòr op die topploeg van je. Over een paar weken weten we meer, jongeman. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 29-10-2008 23:33] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Precies. Komend weekend NAC-Grunn dus die snoepen elkaar ook punten af en als AZ gewoon blijft winnen dan lopen die nog flink uit.. |
|
quote:ik dank u zeer wel. ach ja psv gaat wel weer draaien, kan ook niet anders met koef daar. Fuck the world and fuck you |
|
GVD wat gaat het slecht met Feyenoord gelukkig doet Twente het wel goed. |
|
spelfout weggehaald... |
|
Ja, thuis verliezen van Vitesse en Pranjic geblesseerd. Minder kan niet. Dit weekend tegen AZ. Wordt lastig... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nou, als ze tegen Vitesse zo staan te prutsen wordt het dit weekend al helemaal niks. Blijf er verdomme maar eens niet voor thuis geloof ik. Kom gister dus uit m´n werk, net op tijd voor de samenvattingen (wist de stand nog niet..), humeur meteen naar de tyfus. Seizoen begon lekker, maar gaat flink de verkeerde kant uit zo spelfout weggehaald... |
|
Aan de andere kant zou winnen van AZ weer een hoop goed maken Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ja, maar alleen van de `grote` clubs winnen is niet genoeg. spelfout weggehaald... |
|
quote: Vind ik ook. Dan is het enkel nog hopen op een ERNSTIG chagrijnige Judge M. na het weekend, en Groningen staat weer bovenaan. Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |