|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: 3 toch? Nou ja, in elk geval mooie en zwaar bevochten overwinning. Wat betreft bekerwinst, AZ zit er natuurlijk ook nog in, en wij niet te vergeten Ik hoop op een mooie loting vanavond, Roda of Volendam zijn natuurlijk prachtige clubs van naam om tegen te spelen Trowuens wel zwaar weer voor de regio Rotterdam, alle 4 de clubs in 2 dagen tijd uit de beker gebonjourd. Misschien tijd voor een fusie daar? FC Rotjeknor? [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 22-01-2009 10:19] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
4. Eén in de officiele speeltijd, drie tijdens de shootout @ mental: fuck off man, die eerste van Berg en die van Levchenko waren best goed ingeschoten! Jelle heerscht gewoon Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
edit: laat maar, al eerder geplaatst. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 22-01-2009 12:47] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik hoop op: Heerenveen - Volendam NAC - AZ NEC - De Graafschap Twente - Roda JC En dan gaan de thuisploegen allemaal door naar de HF Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hoop ik lekker met je mee She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Hihi. Jullie gasten vergeten dat AZ er ook nog inzit, Judge, 1 ding is zeker, AZ pakt de dubbel! Fuck the world and fuck you |
|
quote:Als jullie nu eens tegen AZ spelen... quote:Daar kan ik dan weer prima mee leven |
|
quote: Maakt geen reet uit hoe je verliest, eruit is eruit. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Maakt wel uit wel wel wel wel!!! enne veranus, suck my aars! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Bareuh... |
|
Fuck the world and fuck you |
|
quote: Alleen de brandweer maakt het uit, als ze teminste op tijd zijn. Wat mij betrefd is Liende absoluut kampioen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Het is onze eigen keeper...maar ik wou jullie deze niet onthouden : Als ik scoor,doe ik dat bij cor, want hij laat ze makkelijk door; sparta komt altijd achter en nooit eens voor,want hij keept als een lor,en sparta daar door verloor,dan zingen wij in koor,druk aub je snor[in puur rotterdams oprotten cor] pisvlek heeft gelijk,al stinkt hij naar zeik Fuck the world and fuck you |
|
OOk vandaag een geniale quote gelezen. "Feyenoord heeft geen tegenstander nodig om te verliezen." Zit nog een waarheid in ook. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Binnekort tegen ons, ik ben benieuwd. Fuck the world and fuck you |
|
Moet Sparta in de huidige fase van Feyenoord kunnen winnen. Dit jaar kan geheel als verloren worden beschouwd. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Afgelast? Ook geen loting dan, of dat nog wel? Ik ben toch wel erg benieuwd wie we in de kwartfinale gaan treffen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
De loting is pas ná ADO - Twente |
|
Blijf dit een legendarisch filmpje vinden. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Kippenvel! Beste speler ooit Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Vochtige ogen hier. |
|
Been heeft eerste gesprek met Feyenoord achter de rug 23/01/2009 16:26 Bron: VI Mario Been heeft vrijdagmiddag een eerste onderhoud met Feyenoord achter de rug. De trainer van NEC is in beeld om vanaf komend seizoen hoofdtrainer te worden. 'Het was een positief gesprek', liet Been in een reactie aan VI.nl weten. 'Meer wil ik er op dit moment niet over zeggen.' Bij het gesprek waren algemeen directeur Erik Gudde, financieel directeur Onno Jacobs en jurist Joris van Benthem aanwezig. De club uit Rotterdam is op zoek naar een opvolger van Gertjan Verbeek, die woensdag 14 januari werd ontslagen. Maandag gaf Been al aan niet tijdens het huidige seizoen de overstap te maken naar Feyenoord. -------------- Godver de godver daar begint het alweer Doe het toch niet, Mario, er is bij ons veel meer toekomst! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Waar??? in Engeland??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Kan je straks nog zo'n goede trainer hebben als je geen geld hebt voor goede spelers dan houd het op. ik snap niet dat fey hun weinige geld wat ze hebben aan trainers uitgeeft... koop dan goede spelers, investeren in het scouting gebeuren levert je ook geld op, denk aan heerenveen. zijn die gasten bij feyenoord nou zo achterlijk of ik zo slim ? Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |