|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Op je bek met nek! Fuck the world and fuck you |
|
3-3, maar wat een tweede helft!! spelfout weggehaald... |
|
quote:boeie, jullie gaan eraan,zodat wij weer een week boven feyedinges kunnen staan. dit wordt ons seizoen! Fuck the world and fuck you |
|
0-4!!! |
|
Geniale goal van de Koef gisteravond: |
|
|
|
quote: Volgend weekend maybe weer. Ze hebben eens gewonnen voor de verandering. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
leuk ja, en nu ajax uit, dat wordt verliezen, en ook nog cambuur, joy. maar goed, sparta had het betere van het spel,als die kansen van ons er gewoon in waren gegaan had nec niks te vertellen gehad.maar goed das achteraf gelul... [Dit bericht is gewijzigd door mental op 02-11-2008 17:16] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hoogmoed, val, etc. Zelfs met Europese wedstrijden en twee toppers (Ajax en Groningen) in de benen pakken we jullie nog relatief eenvoudig. Tja, verschil moet er zijn, he She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:..............als wij die kansen die we hadden inde eerste 20 min er gewoon ingeknald hadden hadden jullie het nakijken gehad. maar goed, winnen van ajax is leuker. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 02-11-2008 17:18] Fuck the world and fuck you |
|
Tja, maar wij hebben Babos Dat is natuurlijk ook het verschil met de (sub)toppers en de wanabe's: als als als... [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 02-11-2008 17:19] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:godver nou, die heb ik me staan vervloeken tijdens de wedstrijd, de tering.eerlijk is eerlijk, de man was goed bezig. maar goed, ik was er wel een klein beetje bang voor want ondanks het feit dat we van fey wonnen woensdag was het spel om te huilen.....alleen gingen die kansen die we hadden er toen wel in.... Fuck the world and fuck you |
|
Leuke tweede helft vandaag mooi doelpunt van Boussaboun, doet hij ook eens wat hij moet doen En VD Gun geniaal die gast, echt zonde dat hij zo veel geblesseerd is. Paar Hells Angels gingen nog op de vuist met een gast die zo brutaal was een biertje van hun te jatten [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 02-11-2008 23:13] |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
En weer 3 puntjes erbij |
|
Zondag tegen de neuzen, dat wordt als we zo spelen als tegen nec, een verdiende 20-0 overwinning voor die neuzen. blij dat ik niet naar die ufo hoef. Fuck the world and fuck you |
|
N.E.C. 1-0 voor tegen PSv na 15 minuten She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Verrassend... |
|
1-0 bij rust She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
En we hebben evenveel punten als PSV She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Gefeliciteerd Mark. Dit was PSV op zijn slechtst, pas tegen het einde van de wedstrijd de eerste en enige kans gecreëerd tegen NEC. |
|
quote:Zo weinig nog maar? Maar grote klasse. Ik voorspel hier een aantal chagrijnige koppen in de kroeg vanavond.. |
|
quote: Tja, wij spelen Europees ernaast, he. Ploegen als NAC en AZ hebben die extra wedstrijden er niet bij. Je ziet wat wij kunnen als wij doordeweeks ook weer eens een keertje rust gehad hebben She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
nec gewonnen? signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |