|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: wel slap van je... je doet je naam wel eer aan ( '33 / 45 mod) en niet eens effe melding doen van het feit dat je het had over stations ipv stadions... echter ben ik dat wel gewend van mensen die discharge, dislekt, disco, euh, woordblind zijn... (vaak zijn ze ook gereformeerd bijna-vrij-gemaakt...). |
|
De shit is aan!!!1 |
|
* wacht op een ban von Unser über-mod! * zo, nieuwe clublied fc limburgia: van sittard, tot kerkrade via valkenburg, tot maastricht is al menig voetbalclub door gebrek aan geld gezwicht... ah-me nooit nee nooit niet... etc (leuk carnavals nummer) grapje hoor... [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 22-02-2009 21:36] |
|
quote: "discharge, dislekt, disco, euh, woordblind" ben ik niet. Schuif je eigen problemen niet op mij af, wil je? Oh, en SORRY, ik zei staTion in plaats van staDion. Leek me wel duidelijk, in combinatie met jouw post. Waar doe ik trouwens mijn '33 - '45 verhaal eer aan? Of postte je dat gewoon 'omdat het wel stoer lijkt'? Ben niet boos hoor. Bruce Banner |
|
aan het feit dat je stiekem station in stadion veranderde... en dat soort wegmoffel praktijken passen wel bij de periode '33 / '45 ... kortom: slaplullen.nl |
|
quote: De moffen waren juist erg aanwezig in deze periode, heb ik me laten vertellen [edit]Haha *wijst naar Burzum* [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 23-02-2009 15:47] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Hahaha krijg aids, aap |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ach als we zondag winnen van die neuzen dan had het voor mijn part 0-6 mogen zijn tegen NEC. |
|
Ik zou als ex-Utrechter je graag succes wensen, maar gezien de stand op de ranglijst is het voor ons beter als NAC en Utrecht een tijdje minder gaan draaien. Dus, erm...*slik* kom op Ajax! [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 23-02-2009 15:56] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ex Utrechter? je heb daar gewoond? in dat geval vind ik het uiterst schandalig wat je nu post! |
|
quote: 8 jaar, 3 jaar Kanaleneiland en 5 jaar Tolsteeg She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Pffff ga je schamen! |
|
FC Utrecht heeft bij mij niet meer dan een vage sympathie. Als we het zo kunnen regelen dat jullie 7 worden, wij 8 en NAC 9 vind ik het prima, maar voorlopig is de mogelijkheid op een plek bij de eerste 8 het best gewaarborgd met een falen van zowel Utrecht als NAC. Ik zet mijn geld liever niet op 1 paard She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Bruce Banner |
|
quote: Wel dus Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Kut Brabo Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Uit het linkerrijtje ja |
|
quote: Haha, ik zie dit nu pas. Gozer, wanneer ik zelf een kut had, kwam ik nooit meer buiten. Bruce Banner |
|
quote: Nog wel!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Tss, zelfs dat nog jammer vinden.. Hopelijk eindelijk eens de reeks nederlagen doorbreken, want het lijkt weer echt helemaal nergens op bij ons de laatste maand.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
en hoppa... weer een hoop geld kwijt aan de zoveelste afkoopsom en een nog aan te trekken trainer... i.p.v. de rust eens te bewaren en het geld in fatsoenlijke spelers te investeren... |
|
ROTTERDAM - De groep investeerders die zich begin deze maand bij Feyenoord heeft gemeld, zit morgen voor het eerst met de raad van commissarissen van de Stadionclub om de tafel. De kapitaalkrachtige sponsors onder leiding van zakenman Ad Sint Nicolaas gaan een businessplan voor de komende vijf jaar presenteren. Sinds Sint Nicolaas zich per brief heeft gemeld bij Feyenoords president-commissaris Dick van Well, is de groep investeerders flink gegroeid. ,,Ik kan me niet herinneren dat er zoveel animo was. Er zijn inmiddels meer dan twintig partijen die mee willen doen.’’ Hoeveel geld de investeerders inbrengen, wil Sint Nicolaas niet zeggen. Feyenoord kampt met een schuld van zeventien miljoen euro. ,,Van dat bedrag zijn we niet geschrokken.’ ---- Oh god ik kom niet meer bij [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 25-02-2009 20:50] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Straks alleen maar zwarten op het veld? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |