![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ban @ Feyenoort fans http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/3014125/__FILMPJE_Fans_Feyenoord_roeren_zich__.html?p=22,1 ![]() |
|
Altijd gezellig daar ![]() ![]() |
|
NOg eentje speciaal voor jou dan: ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Nu nog verliezen vanavond, en sparta winnen zondag, dan is het helemaal een mooi weekend! Fuck the world and fuck you ![]() |
|
kijk Judge... die vindt ik dan wel weer grappig. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Hehe, die had ik op het werk ook al in de mailbox... Zin in vanavond trouwens, sixpackje Leffe triple en een mooi potje voetbal. ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Success, dat sparta door heerenveen maar weer de club van rotterdam mag worden. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Kan vanavond 2 kanten op. Feyenoord in een diepe dip na de gebeurtenissen afgelopen en Heerenveen walst er overheen, of Feyenoord meent ineens echt te moeten knokken. Ik ben benieuwd, maar zet m'n geld momenteel echt wel op Heerenveen in. Ze hebben in Turkeye ook goed gepresteerd. spelfout weggehaald... ![]() |
|
6-0? Daar proost ik op ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Feyenoord heeft in turkije ook gewonnen, hoor ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Maar in Friesland hebben ze in 10 jaar niet meer gewonnen ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
hehe, jammer dat ik het niet kan zien , maar ringworm gaat toch echt voor vanavond hehe. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ja, maar dat telt niet. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Hehehe, 3-1 is ook voldoende! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Jep, een halfuurtje inspanning en ze vonden het wel weer mooi geweest. Verloren seizoen dit. ![]() En de aankomende paar waarschijnlijk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Mooi zo ![]() ![]() |
|
Maar hey, aanstaande dinsdag een herkansing. Dan pakken we ze wel, die friezen. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Nee, dan wordt het 0-6 ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Jep, de supporters waren nu al niet in hun sas met de spelers, en als straks een (volle??) kuip zich ertegen keert zal het ook wel hélemaal niks worden. Maar goed, gewoon buiten de degradatiezone blijven dit jaar, denk dat dat wel een mooie doelstelling is. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Ik vind dit echt een geniale competitie, gezeik bij utreg, gezeik bij vitesse, en het gedonder bij feyenooit, ik begin dit bijna leuker te vinden dan het voetbal zelf! kan nie wachten op het laatste nieuws hehe. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Vind hij leuk hoor ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |