|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Whahaha! Waar is mijn bussie haarlak? Por Vida |
|
scheerschuim werkt ook signature |
|
Dan hoop ik toch dat het oude festivalterein iets groter wordt, anders zal het enorm druk zijn op de camping Faustian Spirit of the Earth |
|
CHICKENFOOT - UFO - FLYLEAF - THE RECKONING - CANDLEMASS - KARMA TO BURN- LAUREN HARRIS - STATIC X en MANIC MOVEMENT zijn de laatste namen die werden toegevoegd aan de affiche voor GMM2009. |
|
Kut met peren tot besluit dus, zucht Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: En dat zonder Maiden dit jaar . |
|
Ja idd! Drie x niks die dame! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
CHICKENFOOT is met Joe Satriani ... dus dat ik zeker leuk en UFO ook wel. De rest is meuk. |
|
Nee man, The Reckoning Brute black/death van Belgische bodem |
|
Naaaaaahhhh ja zeg pffff One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
Damn wat een zwakke affiche dit jaar, maar best dat ik dit jaar skip. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hmm, best wat bands die ik nog wel een keer wil zien.. en dat in de zomer, in de buurt van het wonderschone Retie.. Denk dat ik maar eens een kaartje bestel. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Jon Oliva's Pain Laaz Rockit Pestilence Exodus W.A.S.P. Down Heaven And Hell Motley Crue Legion Of The Damned Death Angel Volbeat Monster Magnet Journey Sacred Reich Suicidal Tendencies Anthrax Sick Of It All Candlemass UFO Al met al toch best een aardige line up. Bareuh... |
|
Candlemass is best nog een leuke toevoeging, de rest boeit me niet. Denk dat ik dit jaar volgende bands ga bekijken: Vrijdag: Samael Taake Zaterdag: Korn Volbeat Gojira Legion of the Damned Kataklysm Wolves in the Throne Room Negura Bunget Keep of Kalessin Zondag: Children of Bodom Candlemass The Reckoning Faustian Spirit of the Earth |
|
Hmm, candlemass maakt het wel weer interessanter. Ik moet kiezen tussen graspop of een vip weekend bij de TT motogp van assen. Moeilijk...moeilijk... |
|
Damn vette line up. Misschien na 666 jaar toch weer eens naar een fest gaan. |
|
Join the club. Por Vida |
|
Kaartje is ondertussen al binnen .... nu alleen vervoer nog! Ff kijken of ik nu eens wel een leuke GMM mee kan maken |
|
Alleen de vrijdag dit jaar, dan helaas geen Candlemass. Maar die doen nog wel een clubtour. Matige headliners dit jaar, persoonlijk dan toch nog liever Manowar (Hellfest), Venom of Twisted Sister als headliner. Nu ze een jaar geen Priest en Maiden hebben. |
|
Vandaag mijn ticket gekocht... heb er weer zin in!! |
|
quote: Die heb ik afgelopen jaar als een van de headliners op Hellfest gezien. Stel je daar maar niet meer teveel van voor. Veel vuurwerk, matige liveprestatie. |
|
quote:Dat was ook op DOA 1996 en Wacken 2000 al het geval |
|
quote: Venom is en blijft live een circusact, gelukkig nog 2 keer gezien in de traditionele line-up, Waldrock 1995 en Dynamo open Air 1996. Maar nog altijd liever dan de headliners van de Graspop zaterdag en zondag. |
|
quote: Dat is altijd al zo geweest, het zijn nl matige muziekanten, hè. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |