![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ben er donderdag al.Alos je me weet te vinden gaan we ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 16-06-2009 19:38] =) ![]() |
|
Je hebt altijd baas boven baas natuurlijk... ![]() ![]() ![]() |
|
Mijn 10e keer graspop, ik heb er zin in!! ![]() |
|
Voor mij word het de 11e keer en ik heb er ook donders veel zin in! ![]() ![]() |
|
Ik heb er gewoon zin in. Net als elke keer. Bareuh... ![]() |
|
Komend weekend eerst maar eens eventjes opwarmen met Sonisphere en dan de donderdag erop weer afzakken naar Dessel. Ik heb er zin an! ![]() ![]() |
|
Godgloeiende!Het gaat zeker rond de 27graden heet worden volgende week.Woei! ![]() =) ![]() |
|
quote: Ojee, belgen kunnen daar niet zo mee overweg.. paar jaar geleden was het druk bij de EHBO ![]() ![]() |
|
Nou genoeg vocht en dan bedoel ik geen bier want alcohol droogt je uit. ![]() ![]() =) ![]() |
|
Schaars geklede vrouwen... ![]() ![]() |
|
quote: Dat was destijds een beetje een probleempje, geen water en veel te lange wachtrijen zorgden voor bosjes neervallende mensen. ![]() |
|
quote: Hier ook aanwezig op de donderdag. Ik struin de camping wel ff af! Of zit je in zo'n festihut? ![]() |
|
ik heb er echt helemaal geen zin in dit jaar... twijfel nog of ik misschien alleen de vrijdag ga ![]() |
|
Ga je toch niet? ![]() |
|
Zonnetje, biertjes, rokertjes: heb er zin in!Oh ja, bandjes kijken ook natuurlijk ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Ja godgloeiende ellende. Wat heb ik er een zin an! Voorspelling vrijdag 26 graden celsius, Zaterdag 23 graden Celsius. Heerlok! Por Vida ![]() |
|
quote: Ik gun t jullie allemaal ook weer niet om niet mijn naargeestige aanwezigheid te mogen missen dus ik twijfel ![]() |
|
quote: Erg goed nieuws! Kijk er ook weer erg naar uit, tweede maal dat ik ga. (Men moet ergens beginnen... ![]() ![]() |
|
Wordt flink zweten bij ASP en Hatebreed! ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Nope,mij te duur. Ik ben met een groep van 6man ofzo.Ik heb een kleurig tentje met blauwe en oranje bloemen erop. ![]() En er is een gast bij met een voet in het gips en hij is ruim 2 meter lang dus dat moet wel opvallen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 20-06-2009 18:27] =) ![]() |
|
Misschien wel handig: ff "gepikt" van een niet nader te noemen ander forum ![]() http://ashladan.be/artikels/het-volledige-graspop-bandschema-op-een-a4tje ![]() |
|
quote: De bands waar ik zo ongeveer het meest naar uitkijk. Hetzelfde voor Devildriver (wat hou ik toch van die band!) en Parkway Drive. ![]() Alleen hoop ik dat armengezwaai en benengegooi daar niet te negatief bekeken wordt. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 20-06-2009 18:53] ![]() |
|
Oh nee hoor, was vorig jaar ook het geval! Bij Throwdown en Bleeding Through oa. En er zijn meestal toch meerdere pitjes, dus doe je ding! ![]() (ik beuk er waarschijnlijk toch dwars doorheen hehe) Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Ik vind het een beetje jammer dat Down en Dream Theater tegelijk spelen :p ![]() |
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |