|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ben er donderdag al.Alos je me weet te vinden gaan we doen. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 16-06-2009 19:38] =) |
|
Je hebt altijd baas boven baas natuurlijk... |
|
Mijn 10e keer graspop, ik heb er zin in!! |
|
Voor mij word het de 11e keer en ik heb er ook donders veel zin in! |
|
Ik heb er gewoon zin in. Net als elke keer. Bareuh... |
|
Komend weekend eerst maar eens eventjes opwarmen met Sonisphere en dan de donderdag erop weer afzakken naar Dessel. Ik heb er zin an! |
|
Godgloeiende!Het gaat zeker rond de 27graden heet worden volgende week.Woei! =) |
|
quote: Ojee, belgen kunnen daar niet zo mee overweg.. paar jaar geleden was het druk bij de EHBO |
|
Nou genoeg vocht en dan bedoel ik geen bier want alcohol droogt je uit. .en goed insmeren.Heb al genoeg mensen op Waldrock zien lopen die verbrand waren en dat met een zonnetje van 2o graden. =) |
|
Schaars geklede vrouwen... |
|
quote: Dat was destijds een beetje een probleempje, geen water en veel te lange wachtrijen zorgden voor bosjes neervallende mensen. |
|
quote: Hier ook aanwezig op de donderdag. Ik struin de camping wel ff af! Of zit je in zo'n festihut? |
|
ik heb er echt helemaal geen zin in dit jaar... twijfel nog of ik misschien alleen de vrijdag ga |
|
Ga je toch niet? |
|
Zonnetje, biertjes, rokertjes: heb er zin in!Oh ja, bandjes kijken ook natuurlijk Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ja godgloeiende ellende. Wat heb ik er een zin an! Voorspelling vrijdag 26 graden celsius, Zaterdag 23 graden Celsius. Heerlok! Por Vida |
|
quote: Ik gun t jullie allemaal ook weer niet om niet mijn naargeestige aanwezigheid te mogen missen dus ik twijfel |
|
quote: Erg goed nieuws! Kijk er ook weer erg naar uit, tweede maal dat ik ga. (Men moet ergens beginnen... ) I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Wordt flink zweten bij ASP en Hatebreed! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Nope,mij te duur. Ik ben met een groep van 6man ofzo.Ik heb een kleurig tentje met blauwe en oranje bloemen erop. En er is een gast bij met een voet in het gips en hij is ruim 2 meter lang dus dat moet wel opvallen. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 20-06-2009 18:27] =) |
|
Misschien wel handig: ff "gepikt" van een niet nader te noemen ander forum http://ashladan.be/artikels/het-volledige-graspop-bandschema-op-een-a4tje |
|
quote: De bands waar ik zo ongeveer het meest naar uitkijk. Hetzelfde voor Devildriver (wat hou ik toch van die band!) en Parkway Drive. Alleen hoop ik dat armengezwaai en benengegooi daar niet te negatief bekeken wordt. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 20-06-2009 18:53] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Oh nee hoor, was vorig jaar ook het geval! Bij Throwdown en Bleeding Through oa. En er zijn meestal toch meerdere pitjes, dus doe je ding! (ik beuk er waarschijnlijk toch dwars doorheen hehe) Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik vind het een beetje jammer dat Down en Dream Theater tegelijk spelen :p |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |