|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, maar we hadden dorst |
|
Kataklysm schijnt aanwezig te zijn Van mij mogen die namen nou wel is komen! |
|
Jep, Kataklysm heeft idd bevestigd tijdens Metalfest @ Hof Ter Lo Faustian Spirit of the Earth |
|
Ashladan.be heeft de eerste namen aangekondigd. Nog niet officieel dus, maar zal wel kloppen. Ik ben er nog niet echt weg van, enkel CoF en Volbeat vind ik wel ok. quote: [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 07-12-2008 2:06] Faustian Spirit of the Earth |
|
Hmm, ik zie nog geen reden om naar Graspop te gaan. |
|
quote: je moet niet teveel af gaan op dingen die Ashladan.be aangeeft kijk beter op de zware metalen site ofzo is wel een stukkie beter. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Ashladan is best sympathiek, en qua Belgisch nieuws ok, maar ZM heerscht de steel en koekenpan uit natuurlijk signature |
|
Zo'n bron is niet de betrouwbaarste, gewoon geduldig wachten tot graspop zelf met namen komt.. Ben in '06 en '08 geweest, hoop dat dit de 3e keer word |
|
Als ik me goed herinner klopten de namen die ashladan vrijgaf vorig jaar, dus denk wel dat dit voorlopig lijstje correct is. Faustian Spirit of the Earth |
|
Aanwezig! Bla |
|
sowieso aanwezig, elk jaar! |
|
Hmmmmmmmmm, weet niet of deze data uikomen met mijn vakantieplanning. Boeiender |
|
Wacken is niet op dezelfde data hoor. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Je meent het Maar Metalcamp volgens mij het weekend erop (begint op donderdag en je kan daar op woensdag al prima de camping op) Boeiender |
|
Je gaf geen donderpreek Godver ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Je moet soms doen wat iemand niet verwacht, houdt het leven leuk. Boeiender |
|
quote: Aha, blijkbaar heeft enkel Motley Crue van dat lijstje al officieel getekend. En Legion of the Damned ook. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Alleen word het nieuws helaas nooit upgedate. wat ik dan zelf heel jammer vind. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Ik zal dr wel weer heen gaan maar wat een kut bands tot nu toe zeg. |
|
2 bevestigingen, jawel ! Sacred Reich => via deze link http://www.ics-int.com/en/main-shows/ Dagoba => via hun myspace Faustian Spirit of the Earth |
|
eerste namen bekend gemaakt, uit de mail: HEAVEN & HELL - DISTURBED - VOLBEAT - PAPA ROACH - BLIND GUARDIAN - ANTHRAX - TRIVIUM - SACRED REICH - W.A.S.P. - DEVIL DRIVER - EPICA - LEGION OF THE DAMNED - PARKWAY DRIVE - GOD FORBID - KATAKLYSM - FIREWIND - LAAZ ROCKIT’ - KEEP OF KALESSIN - SCAR SYMMETRY - SAMAEL - DAGOBA - NEGURA BUNGET - TAAKE - EHTS - WOLVES IN THE THORNE ROOM |
|
quote: Doe ik het al voor. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: nou nou, verrassend, misschien aanwezig. niks mis met een weekendje bier en metal, maar hoop op nog een paar andere groepen. |
|
Negura Bunget... |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |