IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Graspop Metal Meeting 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 30-06-2009 18:53 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

En een serieus antwoord terug.

=)

Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 30-06-2009 22:22 by Heer der Heerscharen Wijzig reactieProfiel van Heer der HeerscharenQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Korn en Slipknot waren voor mij de bands van het festival. OOk Dream Theater en Candlemass waren supercool. Motley was ok, maar erg nep en geplaybacked(de koortjes)

en een man van 45 die roep:" if you are drunk say Fuck Yeah" kan ECHT niet meer

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 30-06-2009 22:32 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ook nog effe een dikke voor het tafelglijden! Blijft hilarisch om te zien, bezopen gasten met dikke bierpensen die de meest brute crashes maken hehe!

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-07-2009 0:51 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik had het niet verwacht, maar bij Volbeat, Korn en Anthrax heb ik me het best vermaakt. Terwijl ik eerder toch bands als Taake, WITTR en Samael had verwacht . Niet dat die optredens mij teleurstelden hoor.

Faustian Spirit of the Earth

Cees
Usericon van Cees
Posted 01-07-2009 1:05 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Is dit soms DIE girl waar jullie over praten?

The trend is dead.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 01-07-2009 9:01 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Jep, het was weer een gezellig gebeuren! Wat heb ik genoten! Hoogtepunten waren voor mij Dream Theater (eindelijk voor het eerst eens gezien) en Wolves in the Throne Room. (Al klonk het geluid in mijn opzicht niet al te best). Ook The Gathering, Negura Bunget, Keep of Kalessin en Taake mogen vernoemd worden.

Jep, veelste veel beleefd voor dit kleine onschuldige topicje. Veel mensen weer eens gezien, altijd fijn. Behalve heel aanwezig ZM. (Anhoewel ik van sommige wel een glimp heb opgevangen, denk ik...)

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-07-2009 9:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2009 1:05 schreef Cees het volgende:

Ik weet niet wie het is, maar ik zie blote tetten, genoeg reden om er over te praten dus!

edit: btw prima tetten

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 01-07-2009 9:44]

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 01-07-2009 9:46 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:

Klopt, ik herken die jetsers!

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-07-2009 9:47 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2009 9:44 schreef ghoulliette het volgende:
edit: btw prima tetten
Dat heeft ze zelf waarschijnlijk ook door.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-07-2009 9:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

als ik zulke jetsers had zou ik ook geen tiet-shirt aantrekken. evt misschien wel een bikini tegen het bungelen. Ben toch een praktisch ingesteld meisje.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 01-07-2009 9:51 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Haar vriend hield de hele tijd 1 mem vast, dat scheelt natuurlijk ook he

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 01-07-2009 9:51]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-07-2009 9:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

heeft ze later maar 1 hang tiet

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 01-07-2009 10:00 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Silence
Usericon van Silence
Posted 01-07-2009 10:06 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2009 10:00 schreef Count Steel het volgende:

die hangtiet of die andere?

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 01-07-2009 10:15 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 30 juni 2009 22:22 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
Korn en Slipknot waren voor mij de bands van het festival. OOk Dream Theater en Candlemass waren supercool. Motley was ok, maar erg nep en geplaybacked(de koortjes)

en een man van 45 die roep:" if you are drunk say Fuck Yeah" kan ECHT niet meer

Een volwassen vent die Korn en Slipknot de beste bands van 't festival vindt wel dan?

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 01-07-2009 10:43 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2009 10:15 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Een volwassen vent die Korn en Slipknot de beste bands van 't festival vindt wel dan?

Skerp.

Bareuh...

invictis
Usericon van invictis
Posted 01-07-2009 12:33 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:

beetje provocerend, en dan klagen als ze verkracht worden...

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 01-07-2009 12:40 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Bands van het fest.

Candlemass (kill the king van Rainbow, briljant)
No Use For A Name
Karma To Burn
WASP
Heaven and Hell
Wolves in the Throne Room
Motley Crue

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-07-2009 13:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dé band was voor mij Sick of It All, en ik had het niet verwacht. Prachtige sfeer, en op het podium klimmen blijft een leuke ervaring

Static-X, All Shall Perish, Parkway Drive en August Burns Red waren ook prachtig, same voor Devildriver.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-07-2009 14:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2009 12:33 schreef invictis het volgende:
beetje provocerend, en dan klagen als ze verkracht worden...

Daarom moeten moslim vrouwen een boerka dragen.

jij extremistische moslim.

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 01-07-2009 14:13 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:

wat staat die gast daar achter met die zonnebril met z'n handen in zijn zak te doen dan hahahhahaha

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-07-2009 14:49 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2009 14:13 schreef nark het volgende:
wat staat die gast daar achter met die zonnebril met z'n handen in zijn zak te doen dan hahahhahaha

Die staat te habeflappen.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

bolderkar
Usericon van bolderkar
Posted 03-07-2009 4:32 by bolderkar Wijzig reactieProfiel van bolderkarQuote dit bericht

++ Gojira, Death Angel, Mastodon, Suicidal,Pestilence, Down,

+ The gathering (al hebben ze daar niets te zoeken natuurlijk, maar dat terzijde), Volbeat, Korn
- Motley Crue, Samael,
-- duur water, geen schaduw, katers

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 03-07-2009 10:36 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 3 juli 2009 4:32 schreef bolderkar het volgende:
-- duur water

Bij de plees was er ook gewoon koud drinkwater.

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-07-2009 10:38 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

idd, en de rij was daar nooit zo heel lang.

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com