|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
En een serieus antwoord terug. =) |
|
Korn en Slipknot waren voor mij de bands van het festival. OOk Dream Theater en Candlemass waren supercool. Motley was ok, maar erg nep en geplaybacked(de koortjes) en een man van 45 die roep:" if you are drunk say Fuck Yeah" kan ECHT niet meer TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Ik had het niet verwacht, maar bij Volbeat, Korn en Anthrax heb ik me het best vermaakt. Terwijl ik eerder toch bands als Taake, WITTR en Samael had verwacht . Niet dat die optredens mij teleurstelden hoor. Faustian Spirit of the Earth |
|
Is dit soms DIE girl waar jullie over praten? The trend is dead. |
|
Jep, het was weer een gezellig gebeuren! Wat heb ik genoten! Hoogtepunten waren voor mij Dream Theater (eindelijk voor het eerst eens gezien) en Wolves in the Throne Room. (Al klonk het geluid in mijn opzicht niet al te best). Ook The Gathering, Negura Bunget, Keep of Kalessin en Taake mogen vernoemd worden. Jep, veelste veel beleefd voor dit kleine onschuldige topicje. Veel mensen weer eens gezien, altijd fijn. Behalve heel aanwezig ZM. (Anhoewel ik van sommige wel een glimp heb opgevangen, denk ik...) |
|
quote: Ik weet niet wie het is, maar ik zie blote tetten, genoeg reden om er over te praten dus! edit: btw prima tetten [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 01-07-2009 9:44] |
|
quote: Klopt, ik herken die jetsers! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:Dat heeft ze zelf waarschijnlijk ook door. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
als ik zulke jetsers had zou ik ook geen tiet-shirt aantrekken. evt misschien wel een bikini tegen het bungelen. Ben toch een praktisch ingesteld meisje. |
|
Haar vriend hield de hele tijd 1 mem vast, dat scheelt natuurlijk ook he [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 01-07-2009 9:51] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
heeft ze later maar 1 hang tiet |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:die hangtiet of die andere? |
|
quote: Een volwassen vent die Korn en Slipknot de beste bands van 't festival vindt wel dan? |
|
quote: Skerp. Bareuh... |
|
quote: beetje provocerend, en dan klagen als ze verkracht worden... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Bands van het fest. Candlemass (kill the king van Rainbow, briljant) No Use For A Name Karma To Burn WASP Heaven and Hell Wolves in the Throne Room Motley Crue www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Dé band was voor mij Sick of It All, en ik had het niet verwacht. Prachtige sfeer, en op het podium klimmen blijft een leuke ervaring Static-X, All Shall Perish, Parkway Drive en August Burns Red waren ook prachtig, same voor Devildriver. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Daarom moeten moslim vrouwen een boerka dragen. jij extremistische moslim. |
|
quote: wat staat die gast daar achter met die zonnebril met z'n handen in zijn zak te doen dan hahahhahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Die staat te habeflappen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
++ Gojira, Death Angel, Mastodon, Suicidal,Pestilence, Down, + The gathering (al hebben ze daar niets te zoeken natuurlijk, maar dat terzijde), Volbeat, Korn - Motley Crue, Samael, -- duur water, geen schaduw, katers |
|
quote: Bij de plees was er ook gewoon koud drinkwater. |
|
idd, en de rij was daar nooit zo heel lang. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |