IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Graspop Metal Meeting 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 27-06-2009 15:45 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Een aantal acts gisteren live aan het werk gezien, Laaz Rockit al gemist door alle kaartomwisselingen en lokatieverandering.
Jon Oliva,s Pain was klasse:City beneath the Surface van Avatar met toetsen intro als opener was al super.
Sirens gevolgd, Pain nummers, Gutter Ballet, Jesus Saves en Hall of the Mountain King.
W.A.S.P., Blackies stem zijn nog steeds scheermessen, alle klassiekers gespeeld (behalve Manimal, Sleeping in the Fire en Blind in Texas)
Onhandig samen geprogrammeerd met Pestilence en Exodus.
Heaven and Hell, Dehumanizer album kwam uitgebreider aan bod, Tony,s riffs zijn nog steeds een fundament bij ieder nieuw nummer.
Motley Crue kon totaal niet overtuigen, matige zang van Vince Neil.

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-06-2009 16:02 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2009 15:44 schreef ratje het volgende:
Tis er allemaal niet overzichterlijker op geworden en fucking duur ook!!

Het binnenkomen was inderdaad behoorlijk onoverzichtelijk.
Een groot bord boven de kaartomwissel die bij velen deed suggereren dat het alleen voor de weekendkaarten was.

De dagbezoekers konden via 1 onopvallend poortje rechts van de rij wachtende driedagenmeute hun kaartje omwisselen voor een polsbandje en zich daarna weer een weg banen door diezelfde meute om bij de ingang te komen... :S

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 27-06-2009 16:11 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 27 juni 2009 15:44 schreef ratje het volgende:
Tis er allemaal niet overzichterlijker op geworden en fucking duur ook!!

Highlights;

Laaz
Exodus
Static X
Heaven and Hell
Dream Theater

Laatstgenoemde al zo'n 30 keer gezien, blijft fantastischhhhhh!!

*oeps* Pestilence vergeten

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-06-2009 16:18 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 juni 2009 16:02 schreef Forever After het volgende:
Het binnenkomen was inderdaad behoorlijk onoverzichtelijk.
Een groot bord boven de kaartomwissel die bij velen deed suggereren dat het alleen voor de weekendkaarten was.

De dagbezoekers konden via 1 onopvallend poortje rechts van de rij wachtende driedagenmeute hun kaartje omwisselen voor een polsbandje en zich daarna weer een weg banen door diezelfde meute om bij de ingang te komen... :S

sja, het blijft wel België hè. Vorig jaar was het ook een chaos met die e-cards, als 1 persoon voor 5 mensen besteld had en met 2 man al binnen was kon de rest heel moeizaam naar binnen terwijl ze gewoon de eigen uitdraaien bij zich hadden.

Boeiender

Forever After
Fading to Black
Posted 27-06-2009 16:30 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2009 16:18 schreef MR. N het volgende:
sja, het blijft wel België hè. Vorig jaar was het ook een chaos met die e-cards, als 1 persoon voor 5 mensen besteld had en met 2 man al binnen was kon de rest heel moeizaam naar binnen terwijl ze gewoon de eigen uitdraaien bij zich hadden.

Nou, het omwisselen an sich ging wel goed als je uiteindelijk wist waar je moest zijn.

Vorig jaar was het omwisselen geen probleem toch?
Met je ticketservice ticket naar de balie en klaar, maar dat is geen multi-user e-ticket natuurlijk.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-06-2009 17:00 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 juni 2009 16:30 schreef Forever After het volgende:
Nou, het omwisselen an sich ging wel goed als je uiteindelijk wist waar je moest zijn.

Vorig jaar was het omwisselen geen probleem toch?
Met je ticketservice ticket naar de balie en klaar, maar dat is geen multi-user e-ticket natuurlijk.

Vorig jaar heeft o.a. Mmayo een halve dag gespendeerd om alles in orde te krijgen, dus wel degelijk een groot probleem met die multi- user e-ticket.

Boeiender

Forever After
Fading to Black
Posted 27-06-2009 17:08 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2009 17:00 schreef MR. N het volgende:
Vorig jaar heeft o.a. Mmayo een halve dag gespendeerd om alles in orde te krijgen, dus wel degelijk een groot probleem met die multi- user e-ticket.

Daar wordt je inderdaad niet vrolijk van...

Dit jaar liep je als 1-dag bezoeker langs de camping af, maar dat lijkt me toch ook 3 keer niks.
De tenten staan nog net niet boven op elkaar. Van een beetje veilige looppaden was geen sprake voor wat ik er van zag.

daykrush
Usericon van daykrush
Posted 28-06-2009 2:04 by daykrush Wijzig reactieProfiel van daykrushQuote dit berichthttp://www.krush.info

Dream Theater was echt belachelijk goed....die hele tent ging plat.
Had ze woensdag ook gezien in Gelsenkirchen, incl meet and greet, maar dit sloeg echt alles...

Heaven and Hell, was redelijk maar niet spectaculair...
Motley Crue, wat een afgang is die Vince Neil zeg...maar goed na DT kan natuurlijk niets meer echt boeien. Slayer misschien???
Wasp, er gaaf om weer eens te zien het was immers al 25 jaar geleden voor me als voorprogramma van Iron Maiden in Leiden.
Verder me prima vermaakt, geen lange wachttijden bij eten en drinken en alles nog redelijk betaalbaar als je kijkt wat een Arrow of ander groot festval in Nederland kost...

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-06-2009 20:06 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Was een erg geslaagd Graspop, ondanks de extreme hitte.
Goed publiek bij Taake
Verder buiten Taake alleen The Gathering van begin tot eind gezien en wat een geweldig optreden was dat weer
Daarnaast nog 2 nummers van Wasp gezien maar het was niet uit te houden in die tent van de hitte dus maar weer snel de Beergarten opgezocht alwaar het twee dagen lang goed vertoeven was

Moet verder zeggen dat het merendeel van het festival met alles erop en eraan goed geregeld was dit jaar. Enkele kleine dingen daargelaten maar iedereen was erg behulpzaam met alles om overal oplossingen voor te bedenken of hulp te bieden dus dat was erg mooi!

Alleen kut dat de shuttlebus ons 3 uur in het hotel heeft laten wachten waardoor ik Keep of Kalessin gemist heb.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 28-06-2009 23:39 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 27 juni 2009 15:45 schreef Sadistic Sinner het volgende: Laaz Rockit al gemist door alle kaartomwisselingen en lokatieverandering.

Daar hadden wij ook last van ja

Verder vond ik erg goed: Jon Oliva, Down, Hatebreed, Death Angel, Suicidal en Sacred Reich

Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 28-06-2009 23:42 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 27 juni 2009 15:45 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Laaz Rockit al gemist door alle kaartomwisselingen en lokatieverandering.

+1

lampje@WOD
Usericon van lampje@WOD
Posted 29-06-2009 1:20 by lampje@WOD Wijzig reactieProfiel van lampje@WODQuote dit berichthttp://www.wingsofdeath.net

quote:
Op 25 juni 2009 0:57 schreef NotYourBitch het volgende:
Hahaha.
Aziatisch,1m60 klein.Rood haar,Zwart Nike rugzakje,zwart kort jurkje.Op de vrijdag dan.
Ik verheug me nu al op de koude biertjes.

Sorry, niet gelukt . Ik neem aan dat je weekend er niet minder om was?

christine
Usericon van christine
Posted 29-06-2009 9:23 by christine Wijzig reactieProfiel van christineQuote dit bericht

Het was inderdaad erg heet, ik snap niet goed waarom ze niet iets kunnen doen aan temperatuur in die marquees.

Beste vond ik meteen Down, Suicidal Tendencies, Journey.

Wolves In The Throne Room heb ik helaas gemist, naar het schijnt was het goed maar totaal geen reactie met het publiek.

watery black
Usericon van watery black
Posted 29-06-2009 9:44 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

muziek over het algemeen was goed, JOP en DT waren heerschend en MC was amusant, ook al zong Vince bagger.

feit dat er rechts achter me midden in het publiek een vroege 40er z'n lul uit zijn broek haalde en tegen de zatte meneer voor hem aan begon te zeiken stelde me wel teleur, en toen ik me naar links draaide en een jonge man trots tegen zijn kameraad zag zeggen: "let op!" waarop hij een dikke groene ophaalde en die bij iemand in zijn lange lokken spuugde, had ik het langzaamaan wel gehad. respect was ver te zoeken. laten we maar hopen dat ik gewoon net op de verkeerde plek stond, want ik weet dat het er meestal misschien niet al te netjes eraantoe gaat op festivals, maar dat soort zaken gaan mij toch eigenlijk wel iets te ver.

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 29-06-2009 10:17 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

Herkenbaar verhaal, ik heb ook weer te veel achterlijke dingen gezien!

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 29-06-2009 10:27 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Het was gaaf!

Super vond ik:

Jon Oliva's Pain
WASP
Death Angel
Anthrax (die nieuwe zanger was echt heel goed)

Goed vond ik:

Heaven & Hell
Mötley Crüe
Legion Of The Damned
Journey
Suicidal Tendencies
Sacred Reich

[Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 29-06-2009 11:12]

Bareuh...

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-06-2009 10:32 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik vernam dat Negura Bunget voor de grap een keer goed was, klopt dat?

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Heipaal
Usericon van Heipaal
Posted 29-06-2009 11:02 by Heipaal Wijzig reactieProfiel van HeipaalQuote dit bericht

Weer was lekker, wel erg drukkend maar beter dan regen, binnengekomen tijdens Papa roach, klonk aardig niet veel van gezien, Down was vel net als Soulfly (vooral de sepultura shit....)Heaven en Hell was beroerd, ik persoonlijk zit niet op Dehumanizer shit te wachten met Dio achter de microfoon, knallers moeten ze spelen!!!
Tijdens Motley Crue in slaap gevallen, daar wil ik het graag bij laten....
Kataklysm vond ik ook wel ok, Volbeat is toch wel erg popi geloof ik want de tent was niet meer in te komen...
Hatebreed was SUPER, ik ging grotendeels voor Killswitch, komen ze niet....
Journey was niet verkeerd om lekker liggend in het zonnetje naar te luisteren, alleen kan niemand Steve Perry vervangen, beste optreden van Korn ooit gezien, van alle 3 de keren dat ik ze zag was dit verreweg de beste!
Slipknot had ik ook al eerder gezien maar ik was positief verrast, stond als een huis!
Suicidal Tendencies was voor mij het beste optreden, wat een show, HEERLIJK!
Ook Sacred Reich was moddervet, een retestrakke War Pigs zette die mannen neer!
Komen we op Anthrax, wat viel dat me tegen zeg, die Nelson kan niet in de buurt komen van John Bush, plus het feit dat ze maar 2 nummers uit de Bush tijd gespeeld hebben (What doesn't die en Only) overduidelijk dat Nelson die gewoon niet aankon, vooral What doesn't die niet, helaas, Anthrax heeft voor mij een beetje afgedaan....
Ten slotte Sick of it all, 2de keer dat ik ze zag maar mijn god wat zijn die gasten goed, de zaal ging los, een circle rond de geluidstoren bij het derde nummer, SUPER!!
Bij het laatste nummer werd er gecrowedsurfed op het podium!!!
Verder wat algemeen gelul: veel te weinig toiletten, festival stond ook nergens op borden aangegeven totdat je voor de ingang stond, toen het kaartje omwisselen, deed die scanner het niet stonden we een uur te wachten, stelletje kloothommels!

"Je moet de mening van de meerderheid niet verwarren met de waarheid....."

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 29-06-2009 13:31 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 29 juni 2009 9:44 schreef watery black het volgende:
feit dat er rechts achter me midden in het publiek een vroege 40er z'n lul uit zijn broek haalde en tegen de zatte meneer voor hem aan begon te zeiken stelde me wel teleur, en toen ik me naar links draaide en een jonge man trots tegen zijn kameraad zag zeggen: "let op!" waarop hij een dikke groene ophaalde en die bij iemand in zijn lange lokken spuugde, had ik het langzaamaan wel gehad. respect was ver te zoeken. laten we maar hopen dat ik gewoon net op de verkeerde plek stond, want ik weet dat het er meestal misschien niet al te netjes eraantoe gaat op festivals, maar dat soort zaken gaan mij toch eigenlijk wel iets te ver.

Misschien dezelfde gast die mij moest hebben bij Journey. Een dronken Amerikaan hing de hele tijd over me heen en toen ik een flinke knal op m'n kop kreeg heb ik 'm naar achteren geduwd. Hij kon dat zelf wel begrijpen, maar z'n grote brede vriend kwam me ff een paar keer in m'n gezicht spugen en vertellen dat ie m'n nek ging breken. Achterlijke yankee.

Afgezien daarvan was 't toch wel weer gaaf. Hoogtepunten vond ik Sacred Reich, Heaven & Hell, Death Angel, Jon Oliva's Pain, Volbeat, Candlemass, Anthrax, Blind Guardian, Journey, Exodus, Dream Theater, Disturbed en de laarzen van Anette Olzon.
Grootste aanfluiting: Marilyn Manson. Wat moet zo'n troep nou op een festival als Graspop? Nog een poging van 3 nummers gedaan maar toen had ik 't alweer gezien. Maar aangezien we die morgen nog in de 24-uurs tent (fijne muziekjes daar!) waren kon ik 's avonds toch amper meer staan, dus zo'n straf was 't nou ook weer niet om terug te gaan naar de camping.

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 29-06-2009 14:45 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Graspop was gaaf! Vooral tikkertje spelen in de biergarten met 50 man!

Super:
WASP
Korn (beste optreden wat ik ooit van ze gezien heb)
Lamb Of God
DevilDriver
Static X
Antrax

Gaaf:
Samael
Heaven & Hell
Mötley Crue
God Forbid
Marilyn Manson
Volbeat
Kataklysm

Goed jaar! Volgend jaar weer en dan wel met Killswitch erbij! En alle lieve mensen: bedankt voor de gezelligheid!!

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 29-06-2009 14:55 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2009 14:45 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
En alle lieve mensen: bedankt voor de gezelligheid!!

Jij ook hoor!

Bareuh...

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 29-06-2009 17:22 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2009 14:45 schreef 7th Fallen Angel het volgende:

Anthrax

En waren die nog een beetje wakker gisteren? Ik heb ze gisterochtend om 11uur nog gezien in Duitsland hehe.

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 29-06-2009 18:46 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

superruig weekend, met een complete stoet metal gasten vanuit canix die kant op gegaan... dus t was sowieso gezellig. snel de tent op gezet en begonnen aan de biertjes.

Vrijdag
Buckcherry: vette show, enorm gave opener voor zo'n festival. Zanger is wel een beetje een fieze.
Dragonforce: kut.
Pestilence: ik vond t wel erg vet, het geluid was helaas niet al te best.
Exodus: paar nummers gezien, wel oke maar niet zo vet als in uden een paar maanden geleden... dus op naar:
W.A.S.P.: veel te heet en niks aan, dus weer buiten de tent gaan staan.
Soulfly: vet zoals altijd, wel een beetje een routine klus voor Max.
Heaven & Hell: wat ik meegekregen heb erg vet.
Down: band van het festival! Wat een geluid en sfeer zetten die gasten neer. En dan ook nog even doodleuk Nothing in Return spelen... hoppa! Veel beter en vetter als op Sonisphere.
Mötley Crüe: wel oke, had er niets van verwacht, dus een meevaller. Zonde van de vele gitaar solo's en pauzes.

Zaterdag
Uiteraard weer veel te vroeg op met dat abnormaal belachelijk warm weer.

Black Stone Cherry: wel aardig.
Mastodon: geweldige show en setlist!
Hatebreed: leuke festival band, sloeg goed aan.
Legion Of The Damned: altijd leuk om te zien, maar weer eens te warm, dus de show van achterin bekeken.
Loaded: geweldig! Even doodleuk So Fine, Attitude, Now I Gonna Be Your God en It's So Easy spelen. Ook gaaf dat hij tijdens now i gonna be your god veel stukken speelde van nrs van zz top, rolling stones en ac/dc!
Journey: ook een leuke festival band, kende er meer van als ik dacht.
Korn: beter dan op Sonisphere, maar ze moeten er maar eens mee stoppen.
Slipknot: teveel oude nrs.

Daarna nog even party in de 24u tent en op de camping!

Zondag
Dag begon met later opstaan ivm aangenamer weer. Perfect!
Lamb Of God: vette shit
Trivium: pinnen
Candlemass: vet, langzaam en lomp!
Chickenfoot: wel erg goed in combinatie met slechte grappen, een pintje en het zonnetje.
Disturbed: veel te langzaam, bedankt haije he.
Anthrax: goede nieuwe zanger, leuke set!
Nightwish: goede show, niks voor mij.
Marilyn Manson: belachelijk, wat een aanfluiting.

achteraf werd een vriend van me beschuldigd van het fikkie stoken en werd zonder pardon van het terrein af gegooid. beetje belachelijk, want hij stond zelfs enkele meters van het vuur af.

kortom een geslaagd festivalleke met veel vrienden, slechte grappen, bier etc!

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 29-06-2009 20:41 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Ff snel verslagje van mijn 1e xGraspop.

Grrrrr de tering!!!!nauwelijk aan slaap toegekomen.Helemaal kapot.Maar het was het waard!!Geweldig gezellige mensen.Gave optredens van me favo bands gezien,oa,DT,Keep of Kalessin,Kataklysm,Journey,Volbeat,WASP,Candlemass,Anthrax,Sacred Reich,enz.enz enz.Helaas Taake gemist.gvd
Oh laat ik vooral MC niet vergeten.Ben ik me toch gvd uit me dak gegaan.
Nu ook geen stem meer over.
Army camp was supergezellig en de Metaldome laatste avond helemaal geweldig.Mooie afsluiter.etc.etc.etc.
Voor herhaling vatbaar. :D
enigste minpuntje.Het vreten....bah bah bah....
Donderdagnacht/vrijdag ochtend half 9 bed in.2uurtjes slaap en halve dag voor pampus gelegen voor me tentje.Vrijdagnacht 4 uurtjes slaap.Gaarrrrrrr.Zaterdag.8uurtjes woei!!En zondagnacht/maandag nacht om 8uur plat om vervolgens half uurtje later wakker gemaakt te worden op de boel in te pakken en weg te wezen.GVD!!
Haha.Maar was zo weinig slaap het waard..YES!! 8)

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 29-06-2009 20:43]

=)

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-06-2009 20:48 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 juni 2009 9:44 schreef watery black het volgende:
...

Soortgelijk aso gedrag viel me op GMM 2007 ook flink op :/

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com