IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Graspop Metal Meeting 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 29-06-2009 21:15 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ook weer 3 dagen Graspop overleefd!

Genoten van Dragonforce (min die zanger dan), Soulfly, Exodus, Samael, Keep Of Kalessin, Kataklysm, Gojira (helaas niet zo'n best geluid), Korn, Volbeat, Disturbed en Warbringer.

Verder erg lekker weer, misschien iets te warm, vooral in de marquees. 't Was wel weer een eindje lopen van de tent naar 't festivalterrein, maar ach.

Volgend jaar zeker weer!

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 29-06-2009 21:18 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

quote:
Op 29 juni 2009 21:15 schreef MetalJan het volgende:
't Was wel weer een eindje lopen van de tent naar 't festivalterrein, maar ach.

dat vond ik juist een verbetering tegenover vorig jaar! En volgend jaar zeker weer!!

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 29-06-2009 21:38 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Zo, ook weer in het rijk der levende zielen!!

Wat een fucking gaaf weekendje Graspop!!

++++++++ Down: Band van het weekend!! Hadden er zichtbaar zin, heb lopen meebrullen totdat de stem volledig op was.
Bloedheet in de pit, ben 10kg lichter haha! Alle toppers kwamen voorbij met als absoluut orgasme Bury Me In Smoke, met op het laatst Phil op gitaar en Kirk op zang!

+ All Shall Perish: Heerlijke vorm van ochtendgymnastiek. Was nog flink bezopen van de dag ervoor, maar godverdomme wat ging het hard. Kei- en keiharde pit, heb lopen hakken als een malle! Afwisselende setlist, wannabee scene-kids en veel te hoge temperatuur!

+ Hatebreed: Lekkere show, goede respons en flinke pits! Hatebreed wordt wel errug groot nu. Mogen van mij het handjeklappen en meezwaaien achterwege laten, maar goed.

+ Sick Of It All
+ Heaven and Hell (perfect chill/bierdrink vermaak)
+ Jupiler
+ Belgische speciaalbiertjes
+ Heb voor zowel drinken als vreten nooit langer dan 1 minuutje hoeven wachten, prima! Evenals muntjes en douche/toiletten.

Dikke +++ voor de Coca Cola promogirls!!
En voor die gast die z'n arm om z'n topless vriendin had en haar tiet vasthield, terwijl ze over het terrein wandelden.

- Temperatuur, zwarte meuk in neus en andere lichaamsholtes, schijtend publiek vlak voor/achter je.
En allejezus, wat heb ik een hoop resultaten van Belgische incest gezien zeg, de tering! Een hoop foute gasten/vrouwen.

Al met al een mega goed weekend, foto's volgen!!!!

Edit: En dan vergeet ik nog het MEGA watergevecht bij 1 van de plees op het festivalterrein. We begonnen met z'n vieren, daarna waren onschuldige voorbijgangers de lul en daarna deden er ongeveer +100 man mee hehe! Super!!

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 29-06-2009 21:39]

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 29-06-2009 21:47 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

ha jammer dat ik dat watergevecht heb gemist:D. Was leuk om de "pitcrew" tegen te komen Sander!

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 29-06-2009 21:48]

=)

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-06-2009 22:10 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ik heb vrijdag geen ZM-ers herkend, ook NYB niet.

Wel weet ik bijna zeker dat iemand mijn naam riep incl. achternaam, maar ik heb niemand kunnen ontdekken...

Willlem
Crimson King
Usericon van Willlem
Posted 29-06-2009 22:14 by Willlem Wijzig reactieProfiel van WilllemQuote dit berichthttp://www.xboxworld.nl/

Nou, ik noem Blind Guardian, Candlemass en Wolves in the Throne Room als vette acts. Zal wel de enige zijn. Heb er van genoten. Natuurlijk ook van veel meer, maar om hetzelfde verhaaltje als tien personen voor mij neer te plempen is ook zinloos.
En pff, wat is Marilyn Manson een lul. Kapt ie een kwartier eerder dan het programmaboekje voorschrijft, terwijl ik verwacht dat ie zelfs iets langer doorspeelt. En waar sluit hij GMM mee af? Beatiful People met een héél lange outro, gaat plots het licht uit en wordt het podium opgeruimd/afgebouwd. DE FAK!? Goed, past bij zijn act / gecreëerde persoonlijkheid / imago. Maar baalde er wel van. En wat zijn die nieuwe nummer saaaaai.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 29-06-2009 22:41 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2009 21:47 schreef NotYourBitch het volgende:
ha jammer dat ik dat watergevecht heb gemist:D. Was leuk om de "pitcrew" tegen te komen Sander!

Die 4 glazen zag je niet aankomen he!? En Dominique die schop van jou ook niet hehe!!!

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 29-06-2009 23:32 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

De foto's staan nu online op www.metalshots.com
(Wijs jezelf even aan )

Bla

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-06-2009 23:43 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hehe was echt wel tering vet, qua bands was er voor mij niet veel soeps bij maar met een groep is het altijd wel leuk. Mastodon vond ik vooral erg gaaf, wat een kracht komt er uit die gasten
En Negura bunget kwam jammer genoeg niet helemaal uit de verf vooral doordat het geluid niet zo lekker stond.

K ben eigenlijk niet eens zo moe, vannacht om 0600 gaan slapen en 0900 tent afbreken, sinds ik thuis kwam eigenlijk niet eens heel moe geweest, juist best energiek hehe.

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-06-2009 1:40 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Op muzikaal gebied was het voor mij misschien maar een matige GMM, maar op gebied van sfeer zat het dit jaar wel goed

Hoogtepunten:

1. Volbeat
2. Korn
3. Anthrax
4. Taake
5. Candlemass
6. LOTD
7. WITTR
8. Heaven and Hell
9. Gojira
10. Samael

Dieptepunten:

- Negura Bunget (zeer weinig sfeer, zoutloos optreden)
- Soulfly (het wordt tijd dat Max eens (even) stopt)
- Keep of Kalessin (had ik eigenlijk wel min of meer verwacht)
- Sacred Reich (jongens, wat was dat saai)
- Children of Bodom (niks nostalgie, suckte monkeyballs tot en met)

Faustian Spirit of the Earth

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 30-06-2009 10:50 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2009 21:38 schreef Count Steel het volgende:

En voor die gast die z'n arm om z'n topless vriendin had en haar tiet vasthield, terwijl ze over het terrein wandelden.

Hehe ja, die zagen wij ook nog lopen

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-06-2009 11:35 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe die hebben we nog een tijd zien rondspringen en huppelen in de marqueueue II.

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 30-06-2009 14:26 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2009 10:50 schreef MetalJan het volgende:
Hehe ja, die zagen wij ook nog lopen

En voor zover ik het me nog kan herinnerenen, was 't ook nog eens een bloedmooie chick. (maar kan het mis hebben )

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 30-06-2009 15:25 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Zo! Begin me ook weer wat fitter te voelen. Fijne tijd gehad. Ook nog een nieuw mobieltje aangeschaft op Graspop: Samsung extra-light, zonder batterij-deksel. Ik heb 'm in de kleur zand. Tof ding. Verder een paar beurse plekken alsof ik met een beer heb geworsteld, kolere wat zijn die blauw. Volgend jaar weer!

Por Vida

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 30-06-2009 15:27 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

@ Steel: Komen er van jou nog wat fillumpies op het internet?

Por Vida

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 30-06-2009 15:38 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Weet je zeker dat je dat wilt brada?

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 30-06-2009 15:41 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Dat ligt er aan wáár je ze gaat posten?

Por Vida

NotYourBitch
Posted 30-06-2009 15:48 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2009 22:41 schreef Count Steel het volgende:
Die 4 glazen zag je niet aankomen he!? En Dominique die schop van jou ook niet hehe!!!

=)

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 30-06-2009 17:36 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Hoe was Chickenfoot eigenlijk? Ik ben een behoorlijke Satriani fan, maar hij zal nu wat meer in dienst van t liedje spelen!?

NotYourBitch
Posted 30-06-2009 18:07 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

CF was geweldig!Stelletje gave gasten bij elkaar!!

=)

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-06-2009 18:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2009 18:07 schreef NotYourBitch het volgende:
CF was geweldig!Stelletje gave gasten bij elkaar!!

De muziek of die kerels zelf?

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-06-2009 18:09 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Je kan het toch combineren? eerst een potje muziek en daarna een harde pik.

Twee vliegen in een klap.

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 30-06-2009 18:12 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 29 juni 2009 23:32 schreef MischiefMira het volgende:
De foto's staan nu online op www.metalshots.com
(Wijs jezelf even aan )

O jij wil de grapjas uithangen? Heb mezelf al twee keer gespot, bij Sacred Reich en bij Journey.
Bij sommige krijg ik overigens alleen een wit scherm.

NotYourBitch
Posted 30-06-2009 18:32 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2009 18:08 schreef MMayo het volgende:
De muziek of die kerels zelf?

Als jullie grapjes willen maken wel goed doen dan.
Ik val niet op ouwe lullen.dat moeten jullie onderhand nu wel weten.

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 30-06-2009 18:39]

=)

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-06-2009 18:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2009 18:32 schreef NotYourBitch het volgende:
Als jullie grapjes willen maken wel goed doen dan.
Ik val niet op ouwe lullen.dat moeten jullie onderhand nu wel weten.

Het was geen grapje.
Het was een serieuze vraag.

Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com