IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Graspop Metal Meeting 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-06-2009 11:48 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2009 21:18 schreef Count Steel het volgende:
Oh nee hoor, was vorig jaar ook het geval! Bij Throwdown en Bleeding Through oa. En er zijn meestal toch meerdere pitjes, dus doe je ding!
(ik beuk er waarschijnlijk toch dwars doorheen hehe)

Goed nieuws dan Bleeding Through vorig jaar was errreug lekker. Geweldige show.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-06-2009 12:08 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Idd, met die MEGA circle-pit om de geluidstoren. Echt, overal gingen mensen op hun bek; ik had het gevoel dat ik de 1500mtr horden aan het rennen was hehe

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-06-2009 12:12 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Was inderdaad wel spectaculair pitje.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-06-2009 12:15 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Hopelijk is de Belgische speciaalbiertjes tent er ook weer dit jaar

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 21-06-2009 13:52 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Die tent is er zeker! Kijk maar op de Graspop-site, daar staat een foto-reportage over de opbouw. Op een van de foto's staan gele borden, en daar staat de Belgische biertent op aangeduid. Flink naar de kloten op de Westmalle Tripel!

Por Vida

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 21-06-2009 17:07 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2009 12:15 schreef Count Steel het volgende:
Hopelijk is de Belgische speciaalbiertjes tent er ook weer dit jaar

Oh ja jij trakteert hè?
Maar GODVER mijn Graspop pret gaat stukken minder worden,maar dat ligt eraan of ik iemand uit de brand ga helpen.Zucht..

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 21-06-2009 17:08]

=)

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 21-06-2009 17:15 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Gaan ook op de donderdag! Heb er iig veel zin in! Even een verpeste graspop van 2005 goed overdoen

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-06-2009 17:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Jij verpest wel festivals voor jezelf he; ik herinner me ook een verpeste Wacken van een paar jaar terug. Veel succes dit keer!

Ps leuk dat ze Westmalle schenken; Grimbergen is al een factor voorsprong van Graspop op andere festivals; ander bier smaakt daarna niet meer!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-06-2009 17:24]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 21-06-2009 18:25 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 21 juni 2009 17:22 schreef Mutilator het volgende:
Jij verpest wel festivals voor jezelf he; ik herinner me ook een verpeste Wacken van een paar jaar terug. Veel succes dit keer!

Dat was hetzelfde jaar was niet echt een topjaar!
Die verpeste Wacken is al goedgemaakt. Nu graspop dus!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 21-06-2009 21:42 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2009 9:11 schreef Snark het volgende:
ik heb er echt helemaal geen zin in dit jaar... twijfel nog of ik misschien alleen de vrijdag ga

De weekendkaarten zijn uitverkocht, een paar vrienden van me waren te laat.

NotYourBitch
Posted 21-06-2009 21:50 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2009 21:42 schreef MetalJan het volgende:

Misschien heb ik er nog 1 over voor iemand met interesse,maar moet nog ff op antwoord wachten morgen.

=)

NotYourBitch
Posted 22-06-2009 2:46 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

http://www.weer.nl/nl/home/weer/wereldweer/actueel_en_verwacht_weer.html?cityID=32X322&tx_mgcityweatherstatic_pi1[cityIDuse]=32X322
Nee de horror.Voorspelling lekker warm,27,28 graden.Maar wel regen en zondag nog meer buien en onweer.Fijn!!

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 22-06-2009 2:50]

=)

Snark
Usericon van Snark
Posted 22-06-2009 6:38 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:

jij bent ook niet echt heel creatief he.... ik zie net 48 resultaten bij marktplaats....

Meaufeau
Usericon van Meaufeau
Posted 22-06-2009 9:28 by Meaufeau Wijzig reactieProfiel van MeaufeauQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2009 2:46 schreef NotYourBitch het volgende:
http://www.weer.nl/nl/home/weer/wereldweer/actueel_en_verwacht_weer.html?cityID=32X322&tx_mgcityweatherstatic_pi1[cityIDuse]=32X322
Nee de horror.Voorspelling lekker warm,27,28 graden.Maar wel regen en zondag nog meer buien en onweer.Fijn!!

Hopelijk wijzigen de voorspellingen zich komende dagen nog. En anders zorgen dat je voldoende poncho's meeneemt

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-06-2009 9:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-06-2009 9:44]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-06-2009 12:43 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:

Marktplaats staat nog vol met mensen die er vanaf willen tegen een prijs onder de kostprijs..

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-06-2009 12:44 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Mocht iemand nog van een vrijdag-ticket afwillen tegen een schappelijke prijs dan overweeg ik nog wel om een avondje Heaven & Hell te doen, maar ga geen vrij nemen en al helemaal geen weekend ervan maken.

NotYourBitch
Posted 22-06-2009 13:28 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2009 9:28 schreef Meaufeau het volgende:
Hopelijk wijzigen de voorspellingen zich komende dagen nog. En anders zorgen dat je voldoende poncho's meeneemt

Ik hoop het ook .En ben ook wel voorbereid op nattigheid. .
Maar leuk is anders.Ik hoop dat me tentje het houdt.

=)

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 22-06-2009 15:06 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Mij maakt het geen ene reet uit, op mijn tent na. Het main-stage word namelijk geweldig gemeden door mij dit jaar. Maar godver wat heb ik er zin in!

NotYourBitch
Posted 22-06-2009 15:24 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2009 15:06 schreef ColdheartMinor het volgende:
Het main-stage word namelijk geweldig gemeden door mij dit jaar.

Ben jij niet goed?Motley Crue en Journey aan je voorbij laten gaan?
Cultuurbarbaar.

=)

Snark
Usericon van Snark
Posted 22-06-2009 15:35 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2009 12:44 schreef Valorian het volgende:
Mocht iemand nog van een vrijdag-ticket afwillen tegen een schappelijke prijs dan overweeg ik nog wel om een avondje Heaven & Hell te doen, maar ga geen vrij nemen en al helemaal geen weekend ervan maken.

hee das mijn tekst!

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 22-06-2009 16:31 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 22 juni 2009 15:24 schreef NotYourBitch het volgende:
Ben jij niet goed?Motley Crue en Journey aan je voorbij laten gaan?
Cultuurbarbaar.

En Heaven & Hell uiteraard...

Voor de rest wordt 't dit jaar vooral marquee 1, dus als 't wat mee zit maken die buitjes tussendoor geen zak uit.

NotYourBitch
Posted 22-06-2009 17:11 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2009 16:31 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
En Heaven & Hell uiteraard...

Uiteraard.maar die heb ik al gezien op Waldrock.wat trouwens fantastisch was,maar dan ga ik me batterij opladen om ff helemaal uit me panty te gaan bij DT en MC!

=)

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-06-2009 17:23 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2009 15:35 schreef Snark het volgende:
hee das mijn tekst!

Haha. En mijn post ervoor (over marktplaats) was ook niet bijster origineel zie ik..

Snark
Usericon van Snark
Posted 22-06-2009 17:53 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

Twee zielepoten, één gedachte!

Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com