|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Idd, met die MEGA circle-pit om de geluidstoren. Echt, overal gingen mensen op hun bek; ik had het gevoel dat ik de 1500mtr horden aan het rennen was hehe Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Was inderdaad wel spectaculair pitje. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hopelijk is de Belgische speciaalbiertjes tent er ook weer dit jaar Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Die tent is er zeker! Kijk maar op de Graspop-site, daar staat een foto-reportage over de opbouw. Op een van de foto's staan gele borden, en daar staat de Belgische biertent op aangeduid. Flink naar de kloten op de Westmalle Tripel! Por Vida |
|
quote: Oh ja jij trakteert hè? Maar GODVER mijn Graspop pret gaat stukken minder worden,maar dat ligt eraan of ik iemand uit de brand ga helpen.Zucht.. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 21-06-2009 17:08] =) |
|
Gaan ook op de donderdag! Heb er iig veel zin in! Even een verpeste graspop van 2005 goed overdoen |
|
Jij verpest wel festivals voor jezelf he; ik herinner me ook een verpeste Wacken van een paar jaar terug. Veel succes dit keer! Ps leuk dat ze Westmalle schenken; Grimbergen is al een factor voorsprong van Graspop op andere festivals; ander bier smaakt daarna niet meer! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-06-2009 17:24] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat was hetzelfde jaar was niet echt een topjaar! Die verpeste Wacken is al goedgemaakt. Nu graspop dus! |
|
quote: De weekendkaarten zijn uitverkocht, een paar vrienden van me waren te laat. |
|
quote: Misschien heb ik er nog 1 over voor iemand met interesse,maar moet nog ff op antwoord wachten morgen. =) |
|
http://www.weer.nl/nl/home/weer/wereldweer/actueel_en_verwacht_weer.html?cityID=32X322&tx_mgcityweatherstatic_pi1[cityIDuse]=32X322 Nee de horror.Voorspelling lekker warm,27,28 graden.Maar wel regen en zondag nog meer buien en onweer.Fijn!! [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 22-06-2009 2:50] =) |
|
quote: jij bent ook niet echt heel creatief he.... ik zie net 48 resultaten bij marktplaats.... |
|
quote: Hopelijk wijzigen de voorspellingen zich komende dagen nog. En anders zorgen dat je voldoende poncho's meeneemt |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-06-2009 9:44] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Marktplaats staat nog vol met mensen die er vanaf willen tegen een prijs onder de kostprijs.. |
|
Mocht iemand nog van een vrijdag-ticket afwillen tegen een schappelijke prijs dan overweeg ik nog wel om een avondje Heaven & Hell te doen, maar ga geen vrij nemen en al helemaal geen weekend ervan maken. |
|
quote: Ik hoop het ook .En ben ook wel voorbereid op nattigheid. . Maar leuk is anders.Ik hoop dat me tentje het houdt. =) |
|
Mij maakt het geen ene reet uit, op mijn tent na. Het main-stage word namelijk geweldig gemeden door mij dit jaar. Maar godver wat heb ik er zin in! |
|
quote: Ben jij niet goed?Motley Crue en Journey aan je voorbij laten gaan? Cultuurbarbaar. =) |
|
quote: hee das mijn tekst! |
|
quote: En Heaven & Hell uiteraard... Voor de rest wordt 't dit jaar vooral marquee 1, dus als 't wat mee zit maken die buitjes tussendoor geen zak uit. |
|
quote: Uiteraard.maar die heb ik al gezien op Waldrock.wat trouwens fantastisch was,maar dan ga ik me batterij opladen om ff helemaal uit me panty te gaan bij DT en MC! =) |
|
quote: Haha. En mijn post ervoor (over marktplaats) was ook niet bijster origineel zie ik.. |
|
Twee zielepoten, één gedachte! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |