|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Eigenlijk vind ik wel dat we nog ff een mini ZM meeting moeten houden. Morgen ergens bij de speciaal bier stand ofzo.... |
|
Ach waarom ook niet, leer ik ook wat koppen van hier kennen, wow. |
|
Zie fototopic voor mijn hoofd! |
|
A'ight, dat komt in orde! [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 25-06-2009 11:40] |
|
Kindjes die vragen worden overgeslagen. Edit: Het wordt alweer mijn 5e keer, ben ik nu tr00 en oud? [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 25-06-2009 12:09] |
|
In dat geval deel ik mijn whiskey ook niet. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Lui die naar Graspop gaan, have fun Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
'k ga zo weg Bla |
|
Jij krijgt wel een biertje. |
|
Mag jij al bier bestellen dan? geintje, 16 jarige Limburger die ik niet ken... Bla |
|
quote:+1 |
|
Hehe, +2 |
|
quote: Ik twijfel aan dat laatste... |
|
quote: Ik ook, lig al drie dagen plat! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Misschien als ik je zie?? I have no idea [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 25-06-2009 13:26] Bla |
|
quote: Mira!! Ik ga je ff opzoeken op de camping straks, doen we een biertje! |
|
Ik sta op 't crewveld ergens! Weet niet of je d'r in kan... Wij mogen in elk geval niet op de gewone camping komen. Omdat we geen campinggeld betalen... dat is weer 'n apart armbandje.. [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 25-06-2009 16:58] Bla |
|
dat kost volgens mij ook maar 5 euro... tenminste, vorig jaar hehe. |
|
quote: Voor mij de 11e keer |
|
Killswitch Engage have cancelled. In-Quest will be playing on Graspop Mainstage, on Saturday 27:th June at 12:00 - www.graspop.com Dan weten de mensen die morgen nog gaan dat alvast.. Oew, arme Imke bedenk ik me net... |
|
IIg een toffe vervanger InQuest is live errug vet! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Juistem De nieuwe van KSE is ook ernstig gaaf trouwens |
|
Zo, de vrijdag Graspop zit er weer op. Geen mensen gezien die ik kon linken met feuteaus uit het fototopic. Wel gezien: Dragonforce - leuke show Laaz Rockit / Firewind - van beide een stukje omdat ze tegelijk speelden. Firewind was de betere Jon Olivia's Pain - Hole of the mountain king als afsluiter Exodus / WASP - wederom tegelijkertijd. Exodus na 1 minuut al beu, dus de tijd bij WASP volgemaakt The Gathering - beter dan ik verwacht had Blind Guardian - als in saai Heaven & Hell - The oldies rule Dream Theater - Ik vind er bij voorbaat al geen ruk aan, maar zelfs mijn medefestivalganger die er normaal wel wat aanvindt was het na 20 minuten beu. Und wieder nach Hause gefahren... Ondanks een paar mindere bands een geslaagde, warme festival dag. |
|
Tis er allemaal niet overzichterlijker op geworden en fucking duur ook!! Highlights; Laaz Exodus Static X Heaven and Hell Dream Theater Laatstgenoemde al zo'n 30 keer gezien, blijft fantastischhhhhh!! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |