|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Motley Crue |
|
Ik ga absoluut nu naar Graspop, Motley kijken... En dan zondag lekker vroeg naar huis... [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 12-02-2009 12:03] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Down Hatebreed Exodus Gojira Aanwazig!!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 12-02-2009 14:35] |
|
5 bandjes de moeite waard... Ik hoop dat er nog wat bruuts bij komt, anders sla ik over en dat kan eigenlijk niet. Ik vind dat ze het gemis van Opeth van vorig jaar goed moeten maken, op zijn minst. En ze moeten Draconian toevoegen en Swallow the Sun. Dan ben ik best een gelukkig mens. |
|
Hmmmmm, The Gathering... leuk. Maar voor de rest een erg waardeloze lijst eigenlijk... (er rekening mee houdende dat ik Sacred Reich in Zwolle ga zien). Neuh, dit jaar geen Graspop. Boeiender |
|
Wolves in the throne room, Marilyn Manson en Taake zijn wel de moeite waard. En er staan nog een paar bands tussen die ik niet ken, die misschien wat zijn. Maar vorig jaar was een stuk beter! |
|
quote: Neyh, neuh, en neuh... hehehe. Oh, en een ja. Boeiender |
|
quote: quote: |
|
quote: Same here hoogstwaarschijnlijk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Slipknot headliner?? Ach, ik zal d'r wel weer bij zijn! |
|
ook al zon magere lineup. Wat is dat toch dit jaar met die festivals. Maar goed dat ik dit jaar geen tijd en geld heb ahahh. De enige die ik zou willen zien en nog nooit gezien heb is Gojira. Komen hier niet langs zo ver ik kan zien [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 12-02-2009 17:15] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
HEEEL GOED hoe minder zielen hoe meer vreugde... ik zal er zijn... down!!!! |
|
quote: inderdaad.. mag echt wel een wat vettere line up komen. Waar blijven bands als Marduk, Satyricon, Graveworm, Vader enz. die ook rond die tijd toeren? Wie weet komt het nog.. ach |
|
Mötley Crüe! Bareuh... |
|
quote:Ik denk dat niemand iig op Marduk zit te wachten. Satyricon heeft jullie regio ook pas aangedaan. Vader tourt ook 5 keer per jaar door Nederland (hoe het met Belgie zit weet ik niet) Dus ik denk dat dat niet echt gaat helpen naar een vette line up! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Cannibal Corpse mag er van mij ook wel bij... was 2 jaar geleden geweldig... Verder maakt t me geen zak uit... Down, Hatebreed, Exodus, Wasp, Taake, Volbeat, ik ben tevreden.... De zondag is nog wel redelijk PENIS. |
|
Down is natuurlijk wel weer heel aantrekkelijk. Maar kijken waar men nog meer komt, voor de rest hoeft het niet zo (al vaker gezien en dit jaar eens weer wat anders qua festival bezoek). |
|
In tegenstelling tot anderen vind ik de line up naaaais, aanwezig dus Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Hehe, Graspop is erin geslaagd om een nieuwe lading namen te geven waarvan geen enkele me interesseert Voorlopig vind ik enkel Volbeat, Samael, Legion of the Damned, Wolves in the Throne Room, Taake en Negura Bunget de moeite waard. Hopelijk maken de laatste ladingen namen wat goed. Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik vind de Marquee line-up van vrijdag best interessant eigenlijk! |
|
Nou dit wordt voor het eerst sinds lange tijd dat ik Graspop in zijn geheel oversla. |
|
Ga alleen de vrijdag... zaterdag word mijn oma 80. Ach, de vrijdag ziet er het leukst uit. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Laat de vrijdag nu ook toevallig de dag zijn dat ik erover denk om te gaan. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |