|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: +1.De mijne is kaduuk. =) |
|
Och.. een geel memo'tje met de locatie van de Grimbergen stand erop is voldoende op Graspop |
|
4 dagen he-le-maal aan het gas! Zin an Por Vida |
|
quote: Mocht ik je heeeeel toevallig tegenkomen en dan ook nog (her)kennen (geen idee hoe, ghehe) verdien je iig wel een paar pintjes van me |
|
quote: Hahaha. Aziatisch,1m60 klein.Rood haar,Zwart Nike rugzakje,zwart kort jurkje.Op de vrijdag dan. Ik verheug me nu al op de koude biertjes. =) |
|
Ik zit me hier - na een dag kei en keihard werken - onder het genot van een pilsje, ongelooflijk te verheugen op de gemoedelijke ongecontroleerde chaos van de komende dagen. Ik ziet U allen daar! Por Vida |
|
Hoezo wisselvallig.Goddomme.Maar wel beter nu zondag droog.alleen de zaterdag nog regen. http://www.weer.nl/nl/home/weer/wereldweer/actueel_en_verwacht_weer.html?cityID=32X322&tx_mgcityweatherstatic_pi1[cityIDuse]=32X322 [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 25-06-2009 1:20] =) |
|
quote: Zozo, je hebt er nu al dorst van geloof ik Nou ja, wie weet tot ziens dan. Ik heb nog geen idee wat ik ga aantrekken, en 1.79m, bijna ook in de breedte, zo goed als kaal zullen niet de beste hints zijn, haha. We zullen zien |
|
=) |
|
Vorig jaar alleen op vrijdagavond een bak regen, voor de rest een stralend weekend toen. Dat scheelt zoveel modderstampen overal... Maar goed, we kunnen er toch niks aan veranderen: Het wordt zowiezo geschiedenis schrijven komende dagen Por Vida |
|
Ik ben moe.Maar wil niet slapen. Het moet nu morgen zijn. =) |
|
Rond 15u vertrekken straks Faustian Spirit of the Earth |
|
Wij om 13 uur. Heerlijk. Uit: Goed voor U. Por Vida |
|
Wij ook rond 13u als het goed is Ik ga maar plat. Bis morgen Leute! [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 29-06-2009 20:44] =) |
|
Als jullie draaiboek een beetje oké is zal dat toch niet gebeuren? Por Vida |
|
quote: Handig, maar.. waarom staan de tijden van laat naar vroeg? Of kom ik er op m'n 24ste pas achter dat ik eigenlijk Benjamin Button ben One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
Wilde eigenlijk de vrijdag gaan voor Taake en The Gathering, maar heb besloten toch niet te gaan....ten eerste vanwege mijn rugklachten en ten tweede omdat ik een dagkaart toch wel erg prijzig vind voor de bands die ik wil zien! |
|
Vanmiddag die kant op met een zootje tuig uit A'dam. Het bier staat koud [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 25-06-2009 7:50] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Gast het is nog veel te vroeg... Ga slapen Por Vida |
|
Smoel houden bolle! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Dadelijk op naar Maaseik! |
|
Veel plezier alleen! Dat het weer een beetje mee werkt. Ik moet dit jaar helaas overslaan Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Ik wordt rond 1 uur, half 2 opgehaald. Heel erg veel zin an!!!! |
|
ZIN!!!!!! (straks dan, nu nog ff te vroeg ) Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |