|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik had nergens last van Por Vida |
|
quote: die sfeer tijdens dat nummer was echt subliem! |
|
Heerlijk weekend gehad! Organisatie vond ik een van de betere vd afgelopen jaren. Afstand camping - terrein was ok. Drank en eetbonnen in een. Geen wachtrijen. Jupiler! Minpunt blijft de prijs voor een biertje; 2.25euro....(als iemand mij vroegah 4,95 gulden voor n pint had gevraagd had ik m uitgelachen..) Band van het weekend was voor mij All Shall Perish. Wat een brute, strakke band. Smorgens vroeg al een wall of death tot aan de geluidstoren krijgen, is netjes! Voor de rest was te gek: Down, JOP(Pestillence stukje van gezien en was ook niet slecht), Kataklysm, Hatebreed, Gojira (pech met gitaar en heb ze wel beter gezien), Volbeat, Suicidal. Goed was: WASP, Blind Guardian, death angel (normaal een van mn fevo's maar het kwam er vooral in het begin niet echt uit de verf. lag niet echt aan nieuwe drummer en bassist) Laaz Rockit, Legion of the damned, Candlemass (stukje maar van gezien), Heaven and hell (had ik wel meer van verwacht, leek verplicht nummertje voor de mannen) tegenvallend: Mastodon (met het werk vd laatste twee cd's knalt het niet meer en al helemaal niet op main stage. Zelfs het oudere werk knalde minder, jammer), Motley crue Vooral op zaterdag in de tenten genoten. Goed geluid en publiek lekker betrokken! Kortom: het waren drie mooie dagen! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina |