|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
brr wat valt de line-up me tegen, maar dat is bijna ieder jaar wel ;p het is gewoon een te gezellig festival om niet te gaan http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Alleen Wacken is al eeuwen op voorhand uitverkocht, dus dat is geen optie voor jou. DOWN staat voorlopig nog gewoon op de site. Da's dus een prettig vooruitzicht. Ik meen mij alleen te herinneren dat er vorig jaar 70 bands op de bill stonden, en er tot nu toe maar 42 staan. Ben benieuwd wat de overige 28 bands dan dit jaar gaan worden? Of zouden onze Zuiderburen het dit jaar bij 42 laten? [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 27-02-2009 13:35] Por Vida |
|
quote: Had je het nu tegen mij? Zo ja: Je hebt het wel tegen een zesvoudig-Wacken veteraan. We hebben onze kaartjes sinds oktober vorig jaar al liggen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nee hoor, er gaan nog bands bijkomen |
|
quote: ZO!!!! |
|
quote: Ja, verdient een medaille he? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: <- 7x Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Als jij nu dit jaar niet gaat, dan staan we weer quitte... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Hehe, kaartje hangt hier ook al maanden aan het prikbord. Helaasch! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nou nou, dit jaar word de 11e keer Graspop |
|
quote: |
|
Was de info over de kaartverkoop al gepost? Zo nee, dan alsnog bij deze, zo ja, jammer dan Combi-tickets zijn geldig voor vrijdag 26, zaterdag 27 en zondag 28 juni en kosten 135 euro (excl. servicekosten). Dit ticket geeft je toegang tot het festivalterrein, de camping en de weekendparking. Het ticket geeft ook recht op één heenreis en één terugreis naar Mol per trein, 2de klasse vanuit elk Belgisch station en dit van donderdag 25 juni t.e.m. maandag 29 juni. Dit ticket omvat eveneens de pendeldienst heen en terug tussen het station in Mol en het festivalpark in speciale bussen van De Lijn. Voorwaarden en informatie ivm gratis openbaar vervoer vind je hier terug. Dagtickets zijn enkel geldig op de dag waarvoor je je dagticket hebt gekocht. Het dagticket voor vrijdag 26 of zaterdag 27 juni of zondag 28 juni kost 69 euro (excl. servicekosten). Een dagticket geeft ook recht op één heenreis en één terugreis naar Mol per trein, 2de klasse vanuit elk Belgisch station en dit van donderdag 25 juni t.e.m. maandag 29 juni. Dit ticket omvat eveneens de pendeldienst heen en terug tussen het station in Mol en het festivalpark in speciale bussen van De Lijn. Voorwaarden en informatie ivm gratis openbaar vervoer vind je hier terug. Dit ticket geeft je toegang tot het festivalterrein maar NIET tot de camping en de weekendparking. Dagbezoekers die op de camping willen overnachten, moeten een geldig campingticket kopen (€ 15 p.p.). Campingtickets geven bezoekers met een DAG-ticket toegang tot de camping van 08u 's morgens op de dag waarop het dagticket geldig is, tot 12u 's middag de volgende dag. Een campingticket kost 15 euro per persoon en is enkel te koop aan de kassa aan de ingang van de camping. Goede zaak dat de treinreis erbij inbegrepen zit quote:Dat was het voor mij ook geweest als ik gewoon stug was blijven gaan na 2005 . Ach ja, nummer 8 is ook niet slecht ook al is het maar 1 dag . Ach verrek, toen ik voor het eerst naar Graspop ging in 1997 duurde het maar 1 dag |
|
Aardige line-up. Aangezien ik meer om vakantiedagen geef dan om een paar euro ga ik denk ik net als vorig jaar weer voor werken t/m vrijdag, dan in een keer door naar Graspop rijden, en dan zondagmiddag weer terug. Zo kost het me geen vrije dagen en de line-up van zondagavond of vrijdagmiddag vind ik toch weinig interessant. Als ik dan ook net als vorig jaar weer lastminute een 2ehands kaartje kan overnemen voor de halve prijs en er een tent + luchtbed klaarstaat als ik aankom ben ik helemaal gelukkig |
|
quote: Gaan er nog wel mensen van die club dan? |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
+ Sick of it All + Walls of Jericho! Leipeshittouwe!!!! Oké laath... Por Vida |
|
Hehehehe *mosh/trap/zwaai* Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Houw! Klauw! Klap! Muhahahaha!!! Por Vida |
|
Nieuwe bands: Soulfly Journey Death Angel All Shall Perish No Use For A Name Sick Of It All Children Of Bodom Suididal Tendensies Lamb Of God All That Remains |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 15-03-2009 16:45] |
|
Ik vraag me altijd af waar men die nieuwe bands vandaan tovert voordat er ook maar iets op de officiele site te vinden is |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik ga er steeds meer van balen dat ik een Graspop-kaartje heb gekocht i.p.v. een Bang Your Head-kaartje. Waar blijven die gave bands nou. Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
quote: Thanx Over het algemeen het geruchtencircuit dus. Ik zag trouwens dat Anthrax ook niet zo vlot zijn met het updaten van hun site. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |