IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Graspop Metal Meeting 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 27-02-2009 10:23 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

brr wat valt de line-up me tegen, maar dat is bijna ieder jaar wel ;p het is gewoon een te gezellig festival om niet te gaan

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-02-2009 13:16 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2009 10:23 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
brr wat valt de line-up me tegen, maar dat is bijna ieder jaar wel ;p het is gewoon een te gezellig festival om niet te gaan

Graspop gezellig?

Ik vond dat vorig jaar juist enorm tegenvallen eigenlijk. De bands waren goed. Dat was het.

Ik ga vele malen liever naar Wacken.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 27-02-2009 13:34 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Alleen Wacken is al eeuwen op voorhand uitverkocht, dus dat is geen optie voor jou.

DOWN staat voorlopig nog gewoon op de site. Da's dus een prettig vooruitzicht.

Ik meen mij alleen te herinneren dat er vorig jaar 70 bands op de bill stonden, en er tot nu toe maar 42 staan. Ben benieuwd wat de overige 28 bands dan dit jaar gaan worden? Of zouden onze Zuiderburen het dit jaar bij 42 laten?

[Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 27-02-2009 13:35]

Por Vida

altx
Usericon van altx
Posted 27-02-2009 14:13 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2009 13:34 schreef pitboss het volgende:
Alleen Wacken is al eeuwen op voorhand uitverkocht, dus dat is geen optie voor jou. (...)

Had je het nu tegen mij? Zo ja:

Je hebt het wel tegen een zesvoudig-Wacken veteraan. We hebben onze kaartjes sinds oktober vorig jaar al liggen.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

frontpage
Usericon van frontpage
Posted 27-02-2009 14:14 by frontpage Wijzig reactieProfiel van frontpageQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/frontpage2

quote:
Op 27 februari 2009 13:34 schreef pitboss het volgende:
Alleen Wacken is al eeuwen op voorhand uitverkocht, dus dat is geen optie voor jou.

DOWN staat voorlopig nog gewoon op de site. Da's dus een prettig vooruitzicht.

Ik meen mij alleen te herinneren dat er vorig jaar 70 bands op de bill stonden, en er tot nu toe maar 42 staan. Ben benieuwd wat de overige 28 bands dan dit jaar gaan worden? Of zouden onze Zuiderburen het dit jaar bij 42 laten?

Nee hoor, er gaan nog bands bijkomen

Kash1
Kashfest
Usericon van Kash1
Posted 27-02-2009 14:17 by Kash1 (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Kash1Quote dit berichthttp://www.kashfest.nl

quote:
Op 27 februari 2009 14:13 schreef altx het volgende:
Had je het nu tegen mij? Zo ja:

Je hebt het wel tegen een zesvoudig-Wacken veteraan. We hebben onze kaartjes sinds oktober vorig jaar al liggen.

ZO!!!!

altx
Usericon van altx
Posted 27-02-2009 14:19 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2009 14:17 schreef Kash1 het volgende:
ZO!!!!

Ja, verdient een medaille he?

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-02-2009 14:32 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2009 14:13 schreef altx het volgende:
zesvoudig-Wacken veteraan.

<- 7x

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

altx
Usericon van altx
Posted 27-02-2009 14:38 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2009 14:32 schreef Onweerwolf het volgende:
<- 7x

Als jij nu dit jaar niet gaat, dan staan we weer quitte...

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-02-2009 14:40 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2009 14:38 schreef altx het volgende:
Als jij nu dit jaar niet gaat, dan staan we weer quitte...

Hehe, kaartje hangt hier ook al maanden aan het prikbord.

Helaasch!

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 27-02-2009 18:10 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2009 14:32 schreef Onweerwolf het volgende:
<- 7x

Nou nou, dit jaar word de 11e keer Graspop

lampje@WOD
Usericon van lampje@WOD
Posted 27-02-2009 23:36 by lampje@WOD Wijzig reactieProfiel van lampje@WODQuote dit berichthttp://www.wingsofdeath.net

quote:
Op 27 februari 2009 13:16 schreef altx het volgende:
Graspop gezellig?

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-02-2009 0:56 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Was de info over de kaartverkoop al gepost? Zo nee, dan alsnog bij deze, zo ja, jammer dan

Combi-tickets zijn geldig voor vrijdag 26, zaterdag 27 en zondag 28 juni en kosten 135 euro (excl. servicekosten). Dit ticket geeft je toegang tot het festivalterrein, de camping en de weekendparking. Het ticket geeft ook recht op één heenreis en één terugreis naar Mol per trein, 2de klasse vanuit elk Belgisch station en dit van donderdag 25 juni t.e.m. maandag 29 juni. Dit ticket omvat eveneens de pendeldienst heen en terug tussen het station in Mol en het festivalpark in speciale bussen van De Lijn. Voorwaarden en informatie ivm gratis openbaar vervoer vind je hier terug.

Dagtickets zijn enkel geldig op de dag waarvoor je je dagticket hebt gekocht. Het dagticket voor vrijdag 26 of zaterdag 27 juni of zondag 28 juni kost 69 euro (excl. servicekosten). Een dagticket geeft ook recht op één heenreis en één terugreis naar Mol per trein, 2de klasse vanuit elk Belgisch station en dit van donderdag 25 juni t.e.m. maandag 29 juni. Dit ticket omvat eveneens de pendeldienst heen en terug tussen het station in Mol en het festivalpark in speciale bussen van De Lijn. Voorwaarden en informatie ivm gratis openbaar vervoer vind je hier terug.
Dit ticket geeft je toegang tot het festivalterrein maar NIET tot de camping en de weekendparking. Dagbezoekers die op de camping willen overnachten, moeten een geldig campingticket kopen (€ 15 p.p.).

Campingtickets geven bezoekers met een DAG-ticket toegang tot de camping van 08u 's morgens op de dag waarop het dagticket geldig is, tot 12u 's middag de volgende dag. Een campingticket kost 15 euro per persoon en is enkel te koop aan de kassa aan de ingang van de camping.

Goede zaak dat de treinreis erbij inbegrepen zit

quote:
Op 27 februari 2009 18:10 schreef MetalJan het volgende:
Nou nou, dit jaar word de 11e keer Graspop
Dat was het voor mij ook geweest als ik gewoon stug was blijven gaan na 2005 . Ach ja, nummer 8 is ook niet slecht ook al is het maar 1 dag .

Ach verrek, toen ik voor het eerst naar Graspop ging in 1997 duurde het maar 1 dag

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-02-2009 2:28 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Aardige line-up. Aangezien ik meer om vakantiedagen geef dan om een paar euro ga ik denk ik net als vorig jaar weer voor werken t/m vrijdag, dan in een keer door naar Graspop rijden, en dan zondagmiddag weer terug. Zo kost het me geen vrije dagen en de line-up van zondagavond of vrijdagmiddag vind ik toch weinig interessant.
Als ik dan ook net als vorig jaar weer lastminute een 2ehands kaartje kan overnemen voor de halve prijs en er een tent + luchtbed klaarstaat als ik aankom ben ik helemaal gelukkig

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-02-2009 11:22 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2009 2:28 schreef Valorian het volgende:
Als ik dan ook net als vorig jaar weer lastminute een 2ehands kaartje kan overnemen voor de halve prijs en er een tent + luchtbed klaarstaat als ik aankom ben ik helemaal gelukkig

Gaan er nog wel mensen van die club dan?

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 28-02-2009 12:22 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 28-02-2009 12:36 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

+ Sick of it All + Walls of Jericho!

Leipeshittouwe!!!! Oké laath...

Por Vida

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 28-02-2009 12:44 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Hehehehe *mosh/trap/zwaai*

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 28-02-2009 17:00 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Houw! Klauw! Klap! Muhahahaha!!!

Por Vida

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 15-03-2009 16:43 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Nieuwe bands:

Soulfly
Journey
Death Angel
All Shall Perish
No Use For A Name
Sick Of It All
Children Of Bodom
Suididal Tendensies
Lamb Of God
All That Remains

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 15-03-2009 16:45 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2009 16:43 schreef MetalJan het volgende:
Nieuwe bands:

Death Angel
Sick Of It All
Suididal Tendencies
Lamb Of God

[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 15-03-2009 16:45]

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 15-03-2009 18:56 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ik vraag me altijd af waar men die nieuwe bands vandaan tovert voordat er ook maar iets op de officiele site te vinden is

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-03-2009 19:04 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Bijlensmid
Usericon van Bijlensmid
Posted 15-03-2009 19:22 by Bijlensmid Wijzig reactieProfiel van BijlensmidQuote dit bericht

quote:
Soulfly
Journey
Death Angel
All Shall Perish
No Use For A Name
Sick Of It All
Children Of Bodom
Suididal Tendensies
Lamb Of God
All That Remains

Ik ga er steeds meer van balen dat ik een Graspop-kaartje heb gekocht i.p.v. een Bang Your Head-kaartje. Waar blijven die gave bands nou.

Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot.

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 15-03-2009 19:33 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2009 19:04 schreef XXL het volgende:
www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.Net/

www.festivalinfo.nl

Andere fora

Bandsites

Thanx

Over het algemeen het geruchtencircuit dus.
Ik zag trouwens dat Anthrax ook niet zo vlot zijn met het updaten van hun site.

Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com