|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoi! Ik heb een weekendticket incl. camping over. Iemand interesse? En over de prijs valt uiteraard te onderhandelen. grtz euh...ohjahjoh? |
|
HEUY!!!! Gaat er iemand met de auto op vrijdagmiddag / avond naar Graspop die nog een plaatsje vrij heeft in de auto??? |
|
quote: Nee .Klopt.Maar die heb ik gelukkig ook al op Waldrock gezien. Journey MOET. en MC ook. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 22-06-2009 18:33] =) |
|
nee signature |
|
Mwah op Download gezien, niet veel boeiends eigelijk... Mijn programma is gewoon anti Main Stage, ik kan er niks aan doen. |
|
quote:Ga je niet meer donderdagavond? Ik ga vrijdagochtend vroeg dus je kan meerijden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Aaaah het gaat al ietsje pietsje beter worden. 3 graden minder heet en geen onweer.helaas nog wel regen.gaan we gewoon de regen-dans doen. http://www.weer.nl/nl/home/weer/wereldweer/actueel_en_verwacht_weer.html?cityID=32X322&tx_mgcityweatherstatic_pi1[cityIDuse]=32X322 [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 22-06-2009 18:40] =) |
|
Hé NYB, ga je nu de Horned-Reaper van de weersverwachtingen worden? Boeiender |
|
. =) |
|
Ahja, als het maar mooi Beachbarbankjezitweer is in Slovenië. Boeiender |
|
Dat zou wel fijn zijn ja. =) |
|
quote: HEUY!!!! Jawel, ik ga nog steeds donderdagavond, alleen Nicky moet vrijdag de hele dag werken en kan pas later op de dag komen, alleen met openbaar vervoer is het enorm klote ....duurt 3,5 van Roermond naar Mol.. |
|
quote:Da's kut ja. Succes ermee Ik zelf ga vrijdagochtend rond een uur of 8, dan pas krijg ik m'n pasjes e.d. en ook dan pas zijn m'n parkeerkaarten geldig. Wel jammer maar misschien maar beter, anders loop ik de hele vrijdag met een enorme kater Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Flyleaf heeft al afgezegd, wat het aantal tieten op het podium drastisch naar beneden haalt. Ze worden vervangen door Diablo Boulevard, de groep van Alex Agnew. |
|
quote: Wij gaan ook donderdagavond! Waar staan jullie?? Bla |
|
vrijdag morgen pas, anders ben ik zondag te gaar! |
|
Toch maar besloten om weer te gaan dit jaar. Heb er zin an!! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
=) |
|
Ideaal zo'n weerpersoon bij de hand ! |
|
Ach, met zulke temperaturen is een beetje regen toch niet erg?? |
|
quote: Dat kost dan 5euro.Dank U. Ach weer of geen weer,er zal gefeest worden!! =) |
|
quote: Die heeft toch ook tieten? |
|
Goed voorbereid naar Graspop toe? op: http://www.metalkrant.net/index.php?message=190&page=2 kun je nu een plattegrond van het gehele festival, inclusief de 24 uurs zone, de camping en de omgeving, tezamen met het tijdschema uitprinten. Dit alles staat maar op een klein a4tje, handig dus om in je zak te steken. Zo mis je geen enkele band, en kan je ook niet verdwalen! www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
quote: Ik wou dat ik een printer had! Bareuh... |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |