IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Graspop Metal Meeting 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Silence
Usericon van Silence
Posted 15-03-2009 19:36 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

ik betwijfel of ik dit jaar wel ga. op enkelebands na, geen vette line up.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 15-03-2009 19:45 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Soulfly-vrijdag
Journey-zaterdag
Death Angel-zaterdag
All Shall Perish-zaterdag
No Use For A Name-zaterdag
Sick Of It All-zondag
Children Of Bodom-zondag
Suididal Tendensies-zondag
Lamb Of God-zondag
All That Remains-zondag

kaliumhyperoxide
Usericon van kaliumhyperoxide
Posted 16-03-2009 0:42 by kaliumhyperoxide Wijzig reactieProfiel van kaliumhyperoxideQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/kaliumhyperoxid

De line-up van Hellfest het weekend ervoor in Frankrijk is aardig naar die van Graspop toe gegroeid de afgelopen weken/maanden. Hoop dat het andersom ook gebeurd: blij als Orange Goblin, Cathedral, Electric Wizard, Pig Destroyer en Europe zouden worden bevestigd!

[Dit bericht is gewijzigd door kaliumhyperoxide op 16-03-2009 0:42]

One facebook to find them all, and in the darkness bind them...

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 16-03-2009 1:44 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2009 19:22 schreef Bijlensmid het volgende:
Ik ga er steeds meer van balen dat ik een Graspop-kaartje heb gekocht i.p.v. een Bang Your Head-kaartje. Waar blijven die gave bands nou.

Ik denk niet dat die nog gaan komen

Voor mij een zeeeeeeer matige affiche, dit wordt wss de eerste keer dat ik niet voor de muziek ga

Faustian Spirit of the Earth

Bijlensmid
Usericon van Bijlensmid
Posted 16-03-2009 11:59 by Bijlensmid Wijzig reactieProfiel van BijlensmidQuote dit bericht

Ja inderdaad, we hebben altijd nog de (camping)sfeer. Die is altijd goed!

Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 16-03-2009 13:36 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Vandaag zijn 17 nieuwe namen voor Graspop 2009 bekend gemaakt. Op de vrijdag zijn Soulfly en Dragonforce geboekt. De zaterdag zal versterkt worden met Korn, Journey, Death Angel, Monster Magnet, Duff Mc Kagan's Loaded, No Use For A Name, All Shall Perish, Five Finger en Death Punch. Ook de laatste dag heeft een aantal toevoegingen; Nightwish, Lamb Of God, Children Of Bodom, Sick Of It All, Warbringer, Suicidal Tendencies en All That Remains

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 16-03-2009 14:21 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Leipeshittouwe! Morgen even een ticket arresteren.

Por Vida

Silence
Usericon van Silence
Posted 16-03-2009 14:23 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

joe-hoe *zwaait met vlaggetje*

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 16-03-2009 14:26 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

*zwaait terug*

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Silence
Usericon van Silence
Posted 16-03-2009 14:34 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2009 14:26 schreef Metalhead22 het volgende:
*zwaait terug*

had op andere namen gehoopt

kaliumhyperoxide
Posted 16-03-2009 15:37 by kaliumhyperoxide Wijzig reactieProfiel van kaliumhyperoxideQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/kaliumhyperoxid

hmmmmm.. meer, meer!

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 16-03-2009 17:58 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Nou, de GMM site is ook eindelijk bijgewerkt.
Correctie: deels bijgewerkt...

Voor mij blijft vrijdag de dag...

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 16-03-2009 18:02]

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 16-03-2009 18:11 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Met Death Angel en Journey is de zaterdag tenminste een beetje gered. Maar buiten dat staat er toch echt veel te veel prut bij. Vrijdag is inderdaad veruit 't interessantst.

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 16-03-2009 18:25 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ja, meestal bouwt het op gedurende zo'n weekend, maar dit keer is het omgekeerd.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-03-2009 20:19 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Hmm, de zondag ziet er nietzo interressant uit eigenlijk. Komt goed uit, zondag zie ik nooit zoveel bands eigenlijk.

Bijlensmid
Usericon van Bijlensmid
Posted 16-03-2009 23:05 by Bijlensmid Wijzig reactieProfiel van BijlensmidQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2009 13:36 schreef 6sic6 het volgende:
Vandaag zijn 17 nieuwe namen voor Graspop 2009 bekend gemaakt. Op de vrijdag zijn Soulfly en Dragonforce geboekt. De zaterdag zal versterkt worden met Korn, Journey, Death Angel, Monster Magnet, Duff Mc Kagan's Loaded, No Use For A Name, All Shall Perish, Five Finger en Death Punch. Ook de laatste dag heeft een aantal toevoegingen; Nightwish, Lamb Of God, Children Of Bodom, Sick Of It All, Warbringer, Suicidal Tendencies en All That Remains

Ongelooflijk, de metalbands worden nou wel érg ver achtergelaten zo te zien. Iemand die de poster voor het eerst zou zien zou echt moeten zoeken naar metalbands!

Goed, de editie voor de (camping)sfeer komt bij deze steeds meer in zicht. En ook voor de categorie "idiote acties op festivals", mocht het nog erger worden.

Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot.

cataclysm child
Posted 17-03-2009 1:43 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Haha, wat een namen weer. Ik ben zowaar tevreden met Korn en CoB, uit wanhoop.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-03-2009 7:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Damn, dat zo'n grootschalig festival zoveel kutbands kan neerzetten. Zonde.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 17-03-2009 18:56 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Staan er eens wat andere bands, is het weer niet goed

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-03-2009 18:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2009 7:43 schreef MMayo het volgende:
Damn, dat zo'n grootschalig festival zoveel kutbands kan neerzetten. Zonde.

+1

Echt te erg gewoon. Wat een afgang.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-03-2009 19:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2009 18:56 schreef MetalJan het volgende:
Staan er eens wat andere bands, is het weer niet goed

Het werd ze vast te druk vorig jaar.

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 18-03-2009 1:15 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Ik zeg: Robby Valentine! Dan komt het allemaal goed. Mijn kaarten zijn iig in de pocket.

Por Vida

cataclysm child
Posted 18-03-2009 1:30 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2009 19:40 schreef MMayo het volgende:
Het werd ze vast te druk vorig jaar.

Ja, daarom dat het festival deze keer op een andere wei plaatsvindt en niet meer op de Boeretang dus.

Overigens is UFO nu ook bevestigd op zondag.

kaliumhyperoxide
Posted 18-03-2009 13:19 by kaliumhyperoxide Wijzig reactieProfiel van kaliumhyperoxideQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/kaliumhyperoxid

in zekere zin zou je t nu een metal-erfgoedfestival kunnen noemen

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-03-2009 13:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2009 1:15 schreef pitboss het volgende:
Ik zeg: Robby Valentine! Dan komt het allemaal goed. Mijn kaarten zijn iig in de pocket.

God...

en dan heb ik het wel over het nummer

signature

Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com