|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
ik betwijfel of ik dit jaar wel ga. op enkelebands na, geen vette line up. |
|
De line-up van Hellfest het weekend ervoor in Frankrijk is aardig naar die van Graspop toe gegroeid de afgelopen weken/maanden. Hoop dat het andersom ook gebeurd: blij als Orange Goblin, Cathedral, Electric Wizard, Pig Destroyer en Europe zouden worden bevestigd! [Dit bericht is gewijzigd door kaliumhyperoxide op 16-03-2009 0:42] One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
quote: Ik denk niet dat die nog gaan komen Voor mij een zeeeeeeer matige affiche, dit wordt wss de eerste keer dat ik niet voor de muziek ga Faustian Spirit of the Earth |
|
Ja inderdaad, we hebben altijd nog de (camping)sfeer. Die is altijd goed! Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
Vandaag zijn 17 nieuwe namen voor Graspop 2009 bekend gemaakt. Op de vrijdag zijn Soulfly en Dragonforce geboekt. De zaterdag zal versterkt worden met Korn, Journey, Death Angel, Monster Magnet, Duff Mc Kagan's Loaded, No Use For A Name, All Shall Perish, Five Finger en Death Punch. Ook de laatste dag heeft een aantal toevoegingen; Nightwish, Lamb Of God, Children Of Bodom, Sick Of It All, Warbringer, Suicidal Tendencies en All That Remains |
|
Leipeshittouwe! Morgen even een ticket arresteren. Por Vida |
|
joe-hoe *zwaait met vlaggetje* |
|
*zwaait terug* ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: had op andere namen gehoopt |
|
hmmmmm.. meer, meer! One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
Nou, de GMM site is ook eindelijk bijgewerkt. Correctie: deels bijgewerkt... Voor mij blijft vrijdag de dag... [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 16-03-2009 18:02] |
|
Met Death Angel en Journey is de zaterdag tenminste een beetje gered. Maar buiten dat staat er toch echt veel te veel prut bij. Vrijdag is inderdaad veruit 't interessantst. |
|
Ja, meestal bouwt het op gedurende zo'n weekend, maar dit keer is het omgekeerd. |
|
Hmm, de zondag ziet er nietzo interressant uit eigenlijk. Komt goed uit, zondag zie ik nooit zoveel bands eigenlijk. |
|
quote: Ongelooflijk, de metalbands worden nou wel érg ver achtergelaten zo te zien. Iemand die de poster voor het eerst zou zien zou echt moeten zoeken naar metalbands! Goed, de editie voor de (camping)sfeer komt bij deze steeds meer in zicht. En ook voor de categorie "idiote acties op festivals", mocht het nog erger worden. Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
Haha, wat een namen weer. Ik ben zowaar tevreden met Korn en CoB, uit wanhoop. Faustian Spirit of the Earth |
|
Damn, dat zo'n grootschalig festival zoveel kutbands kan neerzetten. Zonde. |
|
Staan er eens wat andere bands, is het weer niet goed |
|
quote: +1 Echt te erg gewoon. Wat een afgang. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Het werd ze vast te druk vorig jaar. |
|
Ik zeg: Robby Valentine! Dan komt het allemaal goed. Mijn kaarten zijn iig in de pocket. Por Vida |
|
quote: Ja, daarom dat het festival deze keer op een andere wei plaatsvindt en niet meer op de Boeretang dus. Overigens is UFO nu ook bevestigd op zondag. Faustian Spirit of the Earth |
|
in zekere zin zou je t nu een metal-erfgoedfestival kunnen noemen One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
quote: God... en dan heb ik het wel over het nummer signature |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |