|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Ziet er goed uit. |
|
Heaven&hell Devildriver Legion of the damned Kataklysm KOK Negura bunget Taake En wolves in the throne room Word gaaf!! Wie zullen de 3 hoofdacts worden? |
|
Hier staan al een stuk of 12 bands tussen die ik wil gaan bekijken. Geen slecht begin. |
|
Yeah!! HEAVEN & HELL DISTURBED VOLBEAT ANTHRAX SACRED REICH LEGION OF THE DAMNED PARKWAY DRIVE GOD FORBID KATAKLYSM komt nu al goed dit jaar |
|
Mötley Crüe zou wel helemaal te gek zijn!! Wellicht toch aanwezig, maar dan laat ik Waldrock wel schieten. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
HEAVEN & HELL DISTURBED VOLBEAT PAPA ROACH BLIND GUARDIAN ANTHRAX TRIVIUM SACRED REICH W.A.S.P. DEVIL DRIVER EPICA LEGION OF THE DAMNED PARKWAY DRIVE GOD FORBID KATAKLYSM FIREWIND LAAZ ROCKIT' KEEP OF KALESSIN SCAR SYMMETRY SAMAEL DAGOBA NEGURA BUNGET TAAKE EHTS WOLVES IN THE THRONE ROOM signature |
|
quote: ,Aanwezig? Nog geen idee. Volgensmij staan deze namen ook vrijwel allemaal op Hellfest. |
|
tot nu toe zeg ik: meh.. ff de hoofdacts afwachten |
|
quote:De hoofdacts zijn toch altijd hetzelfde dus daar hoef je niet meer op te wachten. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Niet te hopen, straks staat KISS er nog een keer.. |
|
Kijk naar de headliners van de laatste 5,6,7 jaar....herhaling troef bij Graspop. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ja weet ik, klopt ook wel. Niet echt iets schokkends aan headliners inderdaad. |
|
quote:Iron Maiden was er vorig jaar dus dit jaar zal Slayer wel weer komen. |
|
mja devildriver is er ook al voor de ik weet niet hoeveelste keer.. begint ook een beetje graspop meubilair |
|
Mooi begin, hopelijk volgen er nog goede namen. Ik kan al niet wachten tot het weer zover is!! |
|
quote: en dat is fijn |
|
WASP? Ik ga. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ben min of meer tevreden, vooral met deze 6 namen: Volbeat Legion of the Damned Samael Taake Negura Bunget Wolves in the Throne Room Vooral die laatste 3 had ik niet verwacht Faustian Spirit of the Earth |
|
En blijkbaar ook Dio? |
|
Bron? Zou wel vet zijn. Edit: wacht es ff... dus Heaven and Hell én Dio als in de act Dio? Of maakte je gewoon een obvious remark als in 'Heaven en Hell heeft Dio als zanger'? [Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 09-01-2009 20:36] Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Blijkbaar, de man wordt komende zomer 67 jaar, dus 2 shows zal hij wel niet doen, en de band DIO is ON HOLD. |
|
quote: En Heaven and Hell speelt toch ook gewoon materiaal van Dio solo? Net zoals Dio solo ook shite van Black Sabbath en Rainbow speelt? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Die speelde 2 of 3 jaar terug toch ook al op GMM? hmm mijn festival zal dit wel nooit worden met al die voor de hand liggende bands die je al 50x ergens anders gezien kunt hebben en herhalingsoefeningen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
headliner in de tent: DREAM THEATER |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |