IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Graspop Metal Meeting 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Kash1
Kashfest
Usericon van Kash1
Posted 05-01-2009 12:02 by Kash1 (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Kash1Quote dit berichthttp://www.kashfest.nl

Aantal verrassende namen... W.A.S.P lijkt me een zeer geschikte festivalband. Taake moet ik nog eens zien... en zo zijn er nog een aantal interessante dingen vind ik...

Had het "voornemen" dit jaar eens over te slaan maar je kent dat wel... festivalprikkels. Hopelijk boeken ze schijtbands als hoofdact zodat het tikkie minder massaal is dan afgelopen 2 jaar. Dream on....

Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 05-01-2009 12:05 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Ziet er goed uit.

Kriegsnebel
Usericon van Kriegsnebel
Posted 05-01-2009 12:28 by Kriegsnebel Wijzig reactieProfiel van KriegsnebelQuote dit bericht

Heaven&hell
Devildriver
Legion of the damned
Kataklysm
KOK
Negura bunget
Taake
En wolves in the throne room

Word gaaf!!

Wie zullen de 3 hoofdacts worden?

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 05-01-2009 13:00 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Hier staan al een stuk of 12 bands tussen die ik wil gaan bekijken. Geen slecht begin.

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 05-01-2009 14:42 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Yeah!!

HEAVEN & HELL
DISTURBED
VOLBEAT
ANTHRAX
SACRED REICH
LEGION OF THE DAMNED
PARKWAY DRIVE
GOD FORBID
KATAKLYSM

komt nu al goed dit jaar

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-01-2009 14:51 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Mötley Crüe zou wel helemaal te gek zijn!!
Wellicht toch aanwezig, maar dan laat ik Waldrock wel schieten.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-01-2009 17:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

HEAVEN & HELL
DISTURBED
VOLBEAT
PAPA ROACH
BLIND GUARDIAN
ANTHRAX
TRIVIUM
SACRED REICH
W.A.S.P.
DEVIL DRIVER
EPICA
LEGION OF THE DAMNED
PARKWAY DRIVE
GOD FORBID
KATAKLYSM
FIREWIND
LAAZ ROCKIT'
KEEP OF KALESSIN
SCAR SYMMETRY
SAMAEL
DAGOBA
NEGURA BUNGET
TAAKE
EHTS
WOLVES IN THE THRONE ROOM

signature

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 05-01-2009 17:39 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2009 17:34 schreef Hypnos het volgende:
HEAVEN & HELL
ANTHRAX
SACRED REICH
W.A.S.P.
DEVIL DRIVER
LEGION OF THE DAMNED
KATAKLYSM
LAAZ ROCKIT'
SCAR SYMMETRY

,Aanwezig? Nog geen idee. Volgensmij staan deze namen ook vrijwel allemaal op Hellfest.

Dodo
Usericon van Dodo
Posted 05-01-2009 17:49 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

tot nu toe zeg ik: meh.. ff de hoofdacts afwachten

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-01-2009 18:14 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2009 17:49 schreef Dodo het volgende:
tot nu toe zeg ik: meh.. ff de hoofdacts afwachten
De hoofdacts zijn toch altijd hetzelfde dus daar hoef je niet meer op te wachten.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-01-2009 18:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2009 18:14 schreef Hub de Gallier het volgende:
De hoofdacts zijn toch altijd hetzelfde dus daar hoef je niet meer op te wachten.

Niet te hopen, straks staat KISS er nog een keer..

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-01-2009 18:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Kijk naar de headliners van de laatste 5,6,7 jaar....herhaling troef bij Graspop.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-01-2009 18:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2009 18:56 schreef Hub de Gallier het volgende:
Kijk naar de headliners van de laatste 5,6,7 jaar....herhaling troef bij Graspop.

Ja weet ik, klopt ook wel.
Niet echt iets schokkends aan headliners inderdaad.

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 05-01-2009 19:29 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 5 januari 2009 18:14 schreef Hub de Gallier het volgende:
Iron Maiden was er vorig jaar dus dit jaar zal Slayer wel weer komen.

Dodo
Usericon van Dodo
Posted 05-01-2009 19:49 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

mja devildriver is er ook al voor de ik weet niet hoeveelste keer.. begint ook een beetje graspop meubilair

Vardek
Duf...
Usericon van Vardek
Posted 05-01-2009 20:28 by Vardek Wijzig reactieProfiel van VardekQuote dit bericht

Mooi begin, hopelijk volgen er nog goede namen.
Ik kan al niet wachten tot het weer zover is!!

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 06-01-2009 0:26 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

quote:
Op 5 januari 2009 19:29 schreef Mies het volgende:
Iron Maiden was er vorig jaar dus dit jaar zal Slayer wel weer komen.

en dat is fijn

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-01-2009 0:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

WASP?

Ik ga.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 06-01-2009 1:48 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ben min of meer tevreden, vooral met deze 6 namen:

Volbeat
Legion of the Damned
Samael
Taake
Negura Bunget
Wolves in the Throne Room

Vooral die laatste 3 had ik niet verwacht

Faustian Spirit of the Earth

pneumothorax
Usericon van pneumothorax
Posted 09-01-2009 19:49 by pneumothorax Wijzig reactieProfiel van pneumothoraxQuote dit bericht

En blijkbaar ook Dio?

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 09-01-2009 20:34 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Bron? Zou wel vet zijn.

Edit: wacht es ff... dus Heaven and Hell én Dio als in de act Dio? Of maakte je gewoon een obvious remark als in 'Heaven en Hell heeft Dio als zanger'?

[Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 09-01-2009 20:36]

Primal Creation - modern thrash metal - YouTube

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 09-01-2009 20:48 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2009 20:34 schreef Ktulu het volgende:
Bron? Zou wel vet zijn.

Edit: wacht es ff... dus Heaven and Hell én Dio als in de act Dio? Of maakte je gewoon een obvious remark als in 'Heaven en Hell heeft Dio als zanger'?

Blijkbaar, de man wordt komende zomer 67 jaar, dus 2 shows zal hij wel niet doen, en de band DIO is ON HOLD.

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 16-01-2009 18:35 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 9 januari 2009 20:48 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Blijkbaar, de man wordt komende zomer 67 jaar, dus 2 shows zal hij wel niet doen, en de band DIO is ON HOLD.

En Heaven and Hell speelt toch ook gewoon materiaal van Dio solo?
Net zoals Dio solo ook shite van Black Sabbath en Rainbow speelt?

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-01-2009 18:42 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Die speelde 2 of 3 jaar terug toch ook al op GMM? hmm mijn festival zal dit wel nooit worden met al die voor de hand liggende bands die je al 50x ergens anders gezien kunt hebben en herhalingsoefeningen.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

mokka
Usericon van mokka
Posted 27-01-2009 18:16 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

headliner in de tent: DREAM THEATER

Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com