![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Five Finger Death Punch heeft hun tourdates in juni gecancelled blijkbaar. Iemand die dat erg vindt? Faustian Spirit of the Earth |
|||||||||
|
quote: Dan kunnen ze mooi despised icon laten spelen, die zijn toch op tour met parkway drive |
|||||||||
|
Ja graag!!! En Whitechapel ook dan Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|||||||||
|
quote: Geen Motley Crue www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|||||||||
|
Oh ja en last but not least: Hatebreed Por Vida |
|||||||||
|
quote: Tuulk wel. Maar dit waren de keuzes uit de bands die tegelijk spelen. Bareuh... |
|||||||||
|
Het is dat degene met wie ik naar GMM ga DT wil zien, want anders was het na H&H huiswaarts... DT en MC kunnen me gestolen worden. |
|||||||||
|
AAA pas is binnen, nu krijg ik echt zin! Bla |
|||||||||
|
-Down -Down -Down En nog wat andere bandjes Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|||||||||
|
Hail the Leaf! Por Vida |
|||||||||
|
Hail The Pollem idd Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|||||||||
|
Ich bin dabei |
|||||||||
|
Ik twijfel.... =) |
|||||||||
|
quote: Jij zocht toch nog een tent? Nu met gratis krat bier... http://www.graspop.be/pages/index.php?f=info&tl=nl&type=1&page=557 |
|||||||||
|
En Waarschijnlijk gaat het feestje gewoon niet door voor mij ,vanwege niet vrij kunnen krijgen van me werk. Sinds gister geen baantje meer dus alle tijd voor GraspOep!!Slaapzak,slaapmatras e kussen heb ik,nu nog een tentje kopen en klaar ben ik !! [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 16-06-2009 15:29] =) |
|||||||||
|
Ik kan iig niet wachten... Donderdagmiddag heen, en Maandag in de ochtend terug! Soort mini-vakantie. Por Vida |
|||||||||
|
Waarschijnlijk vrijdagochtend vroeg heen en misschien al zondagavond naar huis. |
|||||||||
|
quote: Zeker vriend, klein weekje aan 't gas Eerst es effe kijken of die graftent überhaupt nog wil staan. Kan me nog herinneren dat er vorig jaar iets brak oid. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|||||||||
|
Ja klopt, zo'n tent uit Hoofddorp en jouw PH-neutrale maaginhoud 's ochtends deed geen goed aan die fiber-stokjes. Nou ja, dit jaar één is voorraadkamer, en één is slaapzaal. En handjes boven de dekens off course Por Vida |
|||||||||
|
Delain vervangt Five Finger Death Punch op GMM blijkbaar. quote: Faustian Spirit of the Earth |
|||||||||
|
Woehee toch naar GraspOep!! Nu alleen nog een tentje.Ja mensen ik ga zo naar perry Sport. =) |
|||||||||
|
quote: Ah, wie weet zien we elkaar nog daar! Ik ben iig aanwezig!! |
|||||||||
|
Heb er mega veel zin in Alleen jammer dat ik zondag op tijd naar huis moet...maar goed, in ieder geval 2 dagen feest Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|||||||||
|
quote: gezellig!! =) |
|||||||||
| Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
| Index / Concerten |