|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Five Finger Death Punch heeft hun tourdates in juni gecancelled blijkbaar. Iemand die dat erg vindt? Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Dan kunnen ze mooi despised icon laten spelen, die zijn toch op tour met parkway drive |
|
Ja graag!!! En Whitechapel ook dan Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Geen Motley Crue www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Oh ja en last but not least: Hatebreed Por Vida |
|
quote: Tuulk wel. Maar dit waren de keuzes uit de bands die tegelijk spelen. Bareuh... |
|
Het is dat degene met wie ik naar GMM ga DT wil zien, want anders was het na H&H huiswaarts... DT en MC kunnen me gestolen worden. |
|
AAA pas is binnen, nu krijg ik echt zin! Bla |
|
-Down -Down -Down En nog wat andere bandjes Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hail the Leaf! Por Vida |
|
Hail The Pollem idd Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ich bin dabei |
|
Ik twijfel.... =) |
|
quote: Jij zocht toch nog een tent? Nu met gratis krat bier... http://www.graspop.be/pages/index.php?f=info&tl=nl&type=1&page=557 |
|
En Waarschijnlijk gaat het feestje gewoon niet door voor mij ,vanwege niet vrij kunnen krijgen van me werk. Sinds gister geen baantje meer dus alle tijd voor GraspOep!!Slaapzak,slaapmatras e kussen heb ik,nu nog een tentje kopen en klaar ben ik !! [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 16-06-2009 15:29] =) |
|
Ik kan iig niet wachten... Donderdagmiddag heen, en Maandag in de ochtend terug! Soort mini-vakantie. Por Vida |
|
Waarschijnlijk vrijdagochtend vroeg heen en misschien al zondagavond naar huis. |
|
quote: Zeker vriend, klein weekje aan 't gas . Eerst es effe kijken of die graftent überhaupt nog wil staan. Kan me nog herinneren dat er vorig jaar iets brak oid. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ja klopt, zo'n tent uit Hoofddorp en jouw PH-neutrale maaginhoud 's ochtends deed geen goed aan die fiber-stokjes. Nou ja, dit jaar één is voorraadkamer, en één is slaapzaal. En handjes boven de dekens off course Por Vida |
|
Delain vervangt Five Finger Death Punch op GMM blijkbaar. quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
Woehee toch naar GraspOep!! . Nu alleen nog een tentje.Ja mensen ik ga zo naar perry Sport. =) |
|
quote: Ah, wie weet zien we elkaar nog daar! Ik ben iig aanwezig!! |
|
Heb er mega veel zin in Alleen jammer dat ik zondag op tijd naar huis moet...maar goed, in ieder geval 2 dagen feest Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: gezellig!! =) |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |